Of we sturen gewoon Magnum PI, kan die mooi heen vliegen in zijn epische jaren 70 helikopterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:12 schreef Perrin het volgende:
Misschien toch Tom Cruise met zijn rugzaknuke.
Ik vind het jammer dat je die aannames doet over mij. Als je “ja” had gezegd, dan had ik dat vanuit mijn perspectief gezien opvallend gevonden en gewoon uit interesse naar je standpunt gevraagd. Niet om je “in de val te lokken”. Het is niet dat ik een verborgen agenda heb ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik voelde een kansloze oktober 7 gotcha aankomen en draaide de tafel om met een net zo kansloze opmerking. Puurheid testen ftw. Ik vind het jammer dat je geen antwoord gaf, want die had ik dan gekopieerd. Groetjes.
Voor niks die miljoenen uitgegeven al voor de beveiliging van Trump en Noordwijk op lockdown.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iran gaat ervoor zorgen dat hij niet op de NAVO top kan komen. Lekker man
Sturen we gewoon de rekening naar Mar-a-Lago.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor niks die miljoenen uitgegeven al voor de beveiliging van Trump en Noordwijk op lockdown.
Nouja, een scherpschutter die Macron weet neer te knallen, is ook vrij lullig. En Turkije is ook een ongelooflijk relevant land voor de NAVO.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor niks die miljoenen uitgegeven al voor de beveiliging van Trump en Noordwijk op lockdown.
We kunnen Macron tegen zijn vrouw beschermen!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nouja, een scherpschutter die Macron weet neer te knallen, is ook vrij lullig. En Turkije is ook een ongelooflijk relevant land voor de NAVO.
Eigenlijk wil je dat niemand daar wordt aangevallen.
Ik hoop dat ze Airwolf ook afstoffen. Hoor je de muziek al?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of we sturen gewoon Magnum PI, kan die mooi heen vliegen in zijn epische jaren 70 helikopter![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ohja. Dat had je ook nog. Incels die nog nooit een speels 'haha ga weeegg' duwtje van hun vriendin, geliefde hebben gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
We kunnen Macron tegen zijn vrouw beschermen!![]()
![]()
“Vrouw”quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
We kunnen Macron tegen zijn vrouw beschermen!![]()
![]()
Jij kunt geen smilies lezen op je P2000T?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja. Dat had je ook nog. Incels die nog nooit een speels 'haha ga weeegg' duwtje van hun vriendin, geliefde hebben gehad.
Was niet gericht aan jou. Maar die ophef daarover was wel treurigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Jij kunt geen smilies lezen op je P2000T?
Hier was ik toevallig vandaag bij. Niet expres, liep er tegenaan bij toeval. Was wel een hele grote demonstratie, midden in het centrum. Verliep allemaal vreedzaamquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:41 schreef HowardRoark het volgende:
Ongelofelijk maar waar, vandaag blijkbaar in Londen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Zouden de raketten al op zijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Vliegende grasmaaiers zijn weer onderweg
Misschien dat de raketten later worden afgevuurd aangezien vliegende grasmaaiers er 5-6 uur over doen om Israel te bereiken (Als ze dat al doenquote:
Dit is per definitie niet vreedzaam. Dit zijn anti-westerse elementen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier was ik toevallig vandaag bij. Niet expres, liep er tegenaan bij toeval. Was wel een hele grote demonstratie, midden in het centrum. Verliep allemaal vreedzaam
Dat gaat een beetje de vraag zijn in de komende weken, is straks Iran door hun raketten en drones heen of zit Israel straks zonder afweer raketten.quote:
Het zou behoorlijk dom zijn. Want je legitimeert natuurlijk het nucleair bombarderen van een land, niet-kernmacht als deze iets doet wat je niet zint. Dan kan ik wel raden wie het volgende slachtoffer wordt (slecht nieuws voor Oekraïne).quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nah, ik vermoed dat dit echt niet veel goeds zal brengen. Dat kan echt niet.
Iran heeft zelfs gezegd weer aan tafel te willen als Israël stopt met aanvallen. Dan vind ik deze reactie echt te.
Dat zou wat zijn, als dat gaat gebeuren. Ik denk dat de hele wereld op z’n kop zal staan.
En nee, ik ben niet pro Iran of anti Israël.
Nonsensequote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is per definitie niet vreedzaam. Dit zijn anti-westerse elementen.
Maar Rusland mag niet wat Israël mag. Dat zijn twee volkomen andere dingen.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het zou behoorlijk dom zijn. Want je legitimeert natuurlijk het nucleair bombarderen van een land, niet-kernmacht als deze iets doet wat je niet zint. Dan kan ik wel raden wie het volgende slachtoffer wordt (slecht nieuws voor Oekraïne).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |