Nah, ik vermoed dat dit echt niet veel goeds zal brengen. Dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bericht van gisteren
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ordow-te-vernietigen
Wie is ‘ze’?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die wilden ze toch hebben, is het weer niet goed.
Iran wil pas onderhandelen over een staakt-het-vuren als Israël het vuren staakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nah, ik vermoed dat dit echt niet veel goeds zal brengen. Dat kan echt niet.
Iran heeft zelfs gezegd weer aan tafel te willen als Israël stopt met aanvallen. Dan vind ik deze reactie echt te.
Dat zou wat zijn, als dat gaat gebeuren. Ik denk dat de hele wereld op z’n kop zal staan.
En nee, ik ben niet pro Iran of anti Israël.
Ja, en toch maar proberen om vannacht goed te slapen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iran heeft zelfs gezegd weer aan tafel te willen als Israël stopt met aanvallen. Dan vind ik deze reactie echt te.
Dat zou wat zijn, als dat gaat gebeuren. Ik denk dat de hele wereld op z’n kop zal staan.
Het artikel zelf is wat langer dan wat ik quote. Denk niet dat ze dat gaan doen maar dat het uberhaupt op tafel ligt is al eng zat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook. Israël zal het eerst zelf proberen en misschien al een deukje slaan in de berg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Het lijkt me vanzelfsprekend dat eerst de bunker busterds worden uitgeprobeerd. Als het al zover komt.
Mijn vraag:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet enthousiast zijn over de volgende oorlog van Israël wordt tegenwoordig ook al snel antisemitisme genoemd. Ben benieuwd naar die LinkedIn posts, want mijn voorzichtige gok is dat ze Iran helemaal niet geweldig vinden.
Jouw ontwijkende reacties:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:14 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Hiermee lijk je te impliceren dat de vorige oorlog ook door Israel is gestart.
Bedoel je dat ook zo?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je dat Israël de oorlog tegen Iran is begonnen terwijl Irans proxies nu al bijna twee jaar schieten op joodse burgers.
Ik ruik een antisemiet.
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:22 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik stelde je gewoon een normale vraag. Waarom reageer je daar zo vreemd op?
Ik vraag me inderdaad ook af waarom je zo ontwijkend doet, maar ik denk dat je die vraag alleen zelf kunt beantwoorden, dus ik ben niet de persoon aan wie je hem zou moeten stellen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom de hele tijd zo ontwijkend?
Iedereen die geen moslims wil pijpen is bruin tegenwoordig. (Vlg links)quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja ze hebben de PVV inderdaad uitgesloten. Met frisse tegenzin want ze zijn zelf ook aardig bruin ondertussen.
Als het al zover komt wat ik niet verwacht. Een kernbom gaat al helemaal niet gegooid worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Het lijkt me vanzelfsprekend dat eerst de bunker busterds worden uitgeprobeerd. Als het al zover komt.
Israeli's zijn meesters in deceptie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Amerikanen hebben er duidelijk geen zin in OF dit is allemaal voor de show en ze gaan alsnog bombarderen
Het doelwit alvast een beetje verzwakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Amerikanen hebben er duidelijk geen zin in OF dit is allemaal voor de show en ze gaan alsnog bombarderen
Er zullen sowieso meerdere bunkerbusters nodig zijn, 1 gaat niet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:50 schreef KoningWouter het volgende:
Ik gok op meerdere bunkerbusters. Als dat mislukt kunnen ze altijd nog die kernbom gooien. En het is dan ook geen strategische kernbom maar een tactische volgens het artikel.
Maar goed, het zou wel een extreme escalatie zijn. Dat wel.
Het is ook een beetje, "look we have tried hard but we have failed, help us big brother" voor de bühne.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het doelwit alvast een beetje verzwakken.
Ja daar heb ik dus ook mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:52 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Er zullen sowieso meerdere bunkerbusters nodig zijn, 1 gaat niet genoeg zijn.
En de bunkerbusters zullen via dezelfde locatie naar binnen moeten. Vraag me af of ze dat uberhaupt gaat lukken
Scherp gedacht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus ook mijn twijfels over.
Maar vanuit IS-VS perspectief moet die Fordow locatie gewoon vernietigd worden. Dus zo onwaarschijnlijk is die kernbom nog niet. Maar goed dat geeft Rusland weer een vrijbrief om tactische nukes in Oekraine te gaan gebruiken etc.
Moeten we niet willen, maar Fordow moeten we ook niet willen.
Mocht de VS een kernbom gaan gooien dan gaat Rusland dat in Oekraïne ook doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:50 schreef KoningWouter het volgende:
Ik gok op meerdere bunkerbusters. Als dat mislukt kunnen ze altijd nog die kernbom gooien. En het is dan ook geen strategische kernbom maar een tactische volgens het artikel.
Maar goed, het zou wel een extreme escalatie zijn. Dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig met Bashar thee drinkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef Hathor het volgende:
Er gaan geruchten dat Khamenei al in Moskou zit.
Dat is heel lastig te zeggen zonder precies te weten wat er ingezet gaat worden en wat er in die installatie aanwezig is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef Momo het volgende:
Wat zal het effect zijn van compleet vernietigingen van Fordow? Zorgt dat voor een Tsjernobyl of Fukushima situatie in de omgeving daar?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/clashreport/status/1936528064621498771
[ afbeelding ]
Drain the swamp! Drain the swamp!Ze hebben in Polen weer lawinepijlen gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Soort zoekt soort.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef Hathor het volgende:
Zou dat Trump niet woedend maken op zijn grote makker Putin?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef Hathor het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is heel lastig te zeggen zonder precies te weten wat er ingezet gaat worden en wat er in die installatie aanwezig is.
Erg ver van Qom en Teheran ligt het ook niet af.
Kans op straling is erg klein volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is heel lastig te zeggen zonder precies te weten wat er ingezet gaat worden en wat er in die installatie aanwezig is.
Erg ver van Qom en Teheran ligt het ook niet af.
Paar goeie troefkaarten voor Vlad. Geef het westen Assad en Khamenei op een presenteerblaadje in ruil voor een goeie deal in zijn conflict met Oekraine.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gezellig met Bashar thee drinken
Er zijn een heleboel landen waar JD babyface Vance dat tegen kan zeggen. Maar ik denk dat Israël daar niet een van isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
https://x.com/clashreport/status/1936521183215685960
Hebben de zionisten als bedankt gezegd?
Ik vind het oprecht komisch. De protesten waar ik liep zouden meteen 0 mensen overblijven als de veiligheidsdienst er een twitterfilmpje van wil makenquote:
Ik heb gehoord dat Khamenei eigenlijk een mossad agent is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef Hathor het volgende:
En wat heb je aan gevluchte Assad en Khamanei?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Paar goeie troefkaarten voor Vlad. Geef het westen Assad en Khamenei op een presenteerblaadje in ruil voor een goeie deal in zijn conflict met Oekraine.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/clashreport/status/1936528064621498771
[ afbeelding ]
Drain the swamp! Drain the swamp!Wat fijn, zo'n aankondiging van waar ze gaan toeslaan zodat burgers zich in veiligheid kunnen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
In Engeland is men al jaren vooral bang dat de islamitische vonk van onrust in het kruitvat slaat, vandaar dat je als inheemse Brit grote kans hebt om een tandje en je vrijheid te verliezen bij een tegendemonstratie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen die geen moslims wil pijpen is bruin tegenwoordig. (Vlg links)
Dat ga je natuurlijk nooit aankondigen als je dat echt gaat doen.quote:
Nee middernacht al.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn onderbuik gelijk krijgt deze keer, 01:00 Nederlandse tijd toch?
Juist wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel landen waar JD babyface Vance dat tegen kan zeggen. Maar ik denk dat Israël daar niet een van is
Dat valt mee omdat er geen actieve kettingreactie aan de gang is. Bij Tsjernobyl en Fukushima was dit wel het geval.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef Momo het volgende:
Wat zal het effect zijn van compleet vernietigingen van Fordow? Zorgt dat voor een Tsjernobyl of Fukushima situatie in de omgeving daar?
Dat is wat de Iraanse media meldt. Bron kan je terugvinden in de tweet zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat ga je natuurlijk nooit aankondigen als je dat echt gaat doen.
Oh shit ik zag 'ongoing' niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat is wat de Iraanse media meldt. Bron kan je terugvinden in de tweet zelf.
Ik voelde een kansloze oktober 7 gotcha aankomen en draaide de tafel om met een net zo kansloze opmerking. Puurheid testen ftw. Ik vind het jammer dat je geen antwoord gaf, want die had ik dan gekopieerd. Groetjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:42 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Mijn vraag:
[..]
Jouw ontwijkende reacties:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me inderdaad ook af waarom je zo ontwijkend doet, maar ik denk dat je die vraag alleen zelf kunt beantwoorden, dus ik ben niet de persoon aan wie je hem zou moeten stellen.
Je zinsformulering viel mij simpelweg op en aangezien het, nogmaals, leek, alsof je daarmee impliceerde dat Israel de oorlog hiervoor ook begonnen was, vroeg ik me af of je dat zo bedoelde of niet.
Simpelweg omdat ik geïnteresseerd ben in je standpunten. Want het is hard nodig om voorbij onze eigen perspectieven te kijken, maar dat is lastig als je uitspraken doet maar ze niet wilt toelichten.
En dat laatste is ook prima, maar zou je dat dan gewoon aan willen geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |