Volgende keer dan gewoon maar zelf doen, tochquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
het is leering voor volgende keer ik had die prijs afgesproken. wat ze dan weer betalen is niet aan mij. maar heb vermogen dat die wss weinig had en degenen met wie ik contact had ff 500 zwart in zijn zak duwt.
niet erg voor nu, maar weet nu hoeveel tijd het echt kost met 1 man enzo.
Ze zal je nog verbazen,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan mijn 14 jarige dochter niet echt een backup noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou toch een varken huren voor die duizendknoop?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer dan gewoon maar zelf doen, toch
en kree is van de zooi afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:19 schreef Shii het volgende:
Die gozer heeft werk, de baas de sores van afvoeren enz. Maak je druk zeg....
ik heb jullie erover gevraagd he?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lieve Kree, ik vind je serieus een toffe gast, Maar ben je nou echt zo goedgelovig? Kom op maat, laat eens ballen zien en laat zien waar je voor staat. Ze plukken je kaal omdat je zo soft bent. En ja dit geldt ook voor je vriendinnetje. Sta eens op!
nou daar zijn ik en @KillemWieft lekker meequote:
je zeurt ook nooit over thuisbezorgd omdat je te lui bent om te kokenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:20 schreef kree het volgende:
geen tijd voor joh die tuin dingen. en ofzo huishoudelijk. kost me allemaal al tijd genoeg
dus betaal ervoor.
Was jij dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou daar zijn ik en @:killemwieft lekker mee
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is Killem van de negroïde overtuiging?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
idd en dat is iig geregeld. alleen voor volgend jaar denk ik heb ik nu eigenlijk redelijk betaald of niet ?quote:
Jij eet patat dus wat doe je hier?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde volwassenen, dat je met een groepje ging wandelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan mijn 14 jarige dochter niet echt een backup noemen
jij denkt dat je ook alvast voor volgend jaar hebt betaald nu?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
idd en dat is iig geregeld. alleen voor volgend jaar denk ik heb ik nu eigenlijk redelijk betaald of niet ?
hmms toch best wel eigenlijk, want onderschat je. maar is meer van topic kree enzo toen ik in begeleid wonen zat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]Alsof jij je ooit een neuk van onze meningen aantrekt!
Prima temperatuurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja als het warm is gaan mensen niet snel de stad ik. Heerlijk 19 graden. Ik doe het er voor
ook van de meeste andere topics en posts in dts kreequote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
hmms toch best wel eigenlijk, want onderschat je. maar is meer van topic kree enzo toen ik in begeleid wonen zat.
nouja alle alle, hoe soms mss niet echt toepasselijk. denk niet dat ze ooit door mij geopend zijn met een slechte bedoeling.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
ook van de meeste andere topics en posts in dts kree
Hier ga ik meestal in mijn eentje wandelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde volwassenen, dat je met een groepje ging wandelen.
Trek die onderbroek eens ver op in je bilnaad en zeg "Ik ben een man en nu gaan we het volgens mijn regels doen"! Bedoel dit weer niet negatief richting vrouwen, maar ga godverdomme eens een man worden. Je bent een paar jaar jonger dan ik maar gedraagd je als een kind! Grow tha fook up! Je kan dat maatje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
hmms toch best wel eigenlijk, want onderschat je. maar is meer van topic kree enzo toen ik in begeleid wonen zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |