Nee maar ja, Zutphenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch wel. Ik merk hier in Zutphen dat de terrassen veel minder vol zitten. Nu was ik er vandaag niet maar ben van de week twee keer de stad in geweest en echt niet veel mensen op het terras.
Waar AI wel niet goed voor isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens Copilot AI:
Leuke gedachte, Maar nee, je hoeft je kompas niet andersom te gebruiken in Australië. 😊
Een kompas wijst altijd naar het magnetische noorden, waar je ook bent op de wereld. Dus als je in Australië richting het noorden wilt wandelen, volg je gewoon de "N" op je kompas — net zoals je dat in Nederland zou doen. Australië ligt wel aan de andere kant van de wereldbol ten opzichte van Europa, maar dat verandert niets aan hoe een kompas werkt.
Grappig genoeg voelt het soms alsof alles “omgekeerd” is in Australië — het water in de wc draait de andere kant op (sort of), Kerstmis valt midden in de zomer, en ja, je ziet andere sterren aan de hemel. Maar je kompas? Die blijft trouw aan het noorden.
quote:
Volgende keer die ander inhurenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan had ik die gozer die het deed wat meer gegund dus. want nu wss die op zijn luie reet heeft gezegen en iemand hier die het wel deed
hoe dat zit weet ik niet. maar ik heb ervaring hiermee als taakstraffer. dus wss niks en hij strijkt geld op terwijl gozer hele dag bezig is.quote:
Dus wie is nou de dombo?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:09 schreef kree het volgende:
zeg maar simpel, ik had degene zoveel betaald willen die het hier maakte en bij snoeide. en nu betaal ik een retard die wss hem veel minder betaald. en ok het is dik geld
die gozer die uitvoerde krijgt mss 100 euro. die ik het mee regelde afgesproken 625
Ik heb een kompas in mijn mobie.... laat maarquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar AI wel niet goed voor is![]()
Ik neem overigens altijd mijn kompas mee als ik een lange wandeling maak in een groot bos, hoewel ik het bijna nooit gebruik. Gewoon als backup voor de batterij in mijn telefoon leeg is.
Powerbank meenemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar AI wel niet goed voor is![]()
Ik neem overigens altijd mijn kompas mee als ik een lange wandeling maak in een groot bos, hoewel ik het bijna nooit gebruik. Gewoon als backup voor de batterij in mijn telefoon leeg is.
Telefoon goed vasthouden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan je telefoon in een beek laten vallen
Zutphen is tof hoor!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben 1x in Zutphen geweest, en weet er weinig meer van. In Deventer en Apeldoorn wel veel vaker.
ikke uiteindelijk, maar er is gedaan wat ik wilde. dus oke en afgesproken maar of dat eerlijk gaat naar wie het werk doet. dat betwijfel ik wel echt.quote:
Hij is niet doodquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die liet zich door iedere soort slang bijten om antistoffen te kweken, ging lang goed. Nu is ie dood. Maar ze gebruiken nu wel zijn bloed las ik later ergens.
Je kompas kan ook stuk vallen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan je telefoon in een beek laten vallen
Meestal als het zo warm is is het wat rustiger in de stad. Althans hierquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is ook zaterdag, dat zal ook meegespeeld hebben in dat het wat drukker was. Het was gezellig in de stad.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
De Avrobode meenemen dan.
Dat prul van de Tros is idd niks waard.
Ik neem nog altijd de nieuwe playboy mee op trekking tochten....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
De Avrobode meenemen dan.
Dat prul van de Tros is idd niks waard.
Ik begreep dat een hovenier zou komen maar dat die iemand anders gestuurd had en Kree een hoop geld moest betalen en degene die het gedaan heeft weinig zwart uit betaald werdquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Uiteindelijk kan alles kapot gaan
Ga je alleen wandelen? Als je met meer personen gaat heb je automatisch een backup.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Behalve Alex Sozequote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal zat het stampvol. Dit jaar vaak bijna lege terrassenquote:
Ik zou het niet pikkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
hoe dat zit weet ik niet. maar ik heb ervaring hiermee als taakstraffer. dus wss niks en hij strijkt geld op terwijl gozer hele dag bezig is.
Al wat rustiger in je hoofd?quote:
Die deal had je nu mooi met die gozer kunnen maken voor een volgende keer om het buiten die hovenier om te doenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan had ik die gozer die het deed wat meer gegund dus. want nu wss die op zijn luie reet heeft gezegen en iemand hier die het wel deed
het is leering voor volgende keer ik had die prijs afgesproken. wat ze dan weer betalen is niet aan mij. maar heb vermogen dat die wss weinig had en degenen met wie ik contact had ff 500 zwart in zijn zak duwt.quote:
Lieve Dot, het is al jammer genoeg dat je hem dit moet uitleggen. En de volgende keer...... Same story.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die deal had je nu mooi met die gozer kunnen maken voor een volgende keer om het buiten die hovenier om te doen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lieve Dot, het is al jammer genoeg dat je hem dit moet uitleggen. En de volgende keer...... Same story.
quote:
jaaaaa dat dacht ik dus ook. maar niet de spullen enzo. of afvoer vooral enquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die deal had je nu mooi met die gozer kunnen maken voor een volgende keer om het buiten die hovenier om te doen
werd redelijk afgeschermd betaal ff met hem zonder dat die gozer ziet wat ik betaal. dat al verdacht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mijn 14 jarige dochter niet echt een backup noemenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je alleen wandelen? Als je met meer personen gaat heb je automatisch een backup.
Dus je hebt hem vanuit je eigen vermogen betaald?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
het is leering voor volgende keer ik had die prijs afgesproken. wat ze dan weer betalen is niet aan mij. maar heb vermogen dat die wss weinig had en degenen met wie ik contact had ff 500 zwart in zijn zak duwt.
niet erg voor nu, maar weet nu hoeveel tijd het echt kost met 1 man enzo.
Lieve Kree, ik vind je serieus een toffe gast, Maar ben je nou echt zo goedgelovig? Kom op maat, laat eens ballen zien en laat zien waar je voor staat. Ze plukken je kaal omdat je zo soft bent. En ja dit geldt ook voor je vriendinnetje. Sta eens op!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa dat dacht ik dus ook. maar niet de spullen enzo. of afvoer vooral en
[..]
werd redelijk afgeschermd betaal ff met hem zonder dat die gozer ziet wat ik betaal. dat al verdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |