SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik woon in Gelderland, komt wel dichtbij zo!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Je zou maar in je tuin zitten
Traumahelikopter opgeroepen na steek van hoornaar, slachtoffer naar ziekenhuis Bron de GekderlanderLach met een schone bips![]()
ja? ik vind dat het veel te veel gebruikt wordt gemaakt nu voor mensen zelfs met opleiding enzo ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoe stroomt het water dan op de evnaar naar beneden? Linksom, rechtsom of recht naar beneden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht door de draaiing van de aarde![]()
![]()
Hey ik ook. Jij komt wel dichtbij zo 🫢quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik woon in Gelderland, komt wel dichtbij zo!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb je daar nou echt nog nooit iets over zien zeggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja? ik vind dat het veel te veel gebruikt wordt gemaakt nu voor mensen zelfs met opleiding enzo ?
Vertel, kerel!![]()
![]()
Het is echt reuze handig. Teveel? Het is er, waarom niet gebruiken?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja? ik vind dat het veel te veel gebruikt wordt gemaakt nu voor mensen zelfs met opleiding enzo ?
Jij gebruikt toch ook de cruise control in de auto, omdat het erin zit? Jij gebruikt toch ook een mobiele telefoon, omdat het er nu is?How can I make this topic about me?![]()
Wat een nieuws weer..Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ik heb zelfs 2 hoornaars gezien vandaag.... Shit is getting nasty. Ground zero here....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ik ook. Jij komt wel dichtbij zo 🫢Lach met een schone bips![]()
Ja helaas..quote:Don't follow me. I am lost too
wat ik bedoel. als elektromonteur en MBO4 nog enzo en P nog op HBO en wil daar niet over opscheppen he.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb je daar nou echt nog nooit iets over zien zeggen.
Vertel, kerel!
maar zoveel tekort en vindt dat mensen te snel zeg maar gekwalificeerd worden.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je beter niet zien die dingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 hoornaars gezien vandaag.... Shit is getting nasty. Ground zero here....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
Dood.nlDon't follow me. I am lost too
Daarmee zijn ze niet weg. En van mij hoef je niets dood te zwijgen hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oke, ik ga ze doodzwijgen nu!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou liever niet. Schijnen behoorlijk pijnlijk te zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dood meppen dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarmee zijn ze niet weg. En van mij hoef je niets dood te zwijgen hoor.![]()
![]()
Het is om het even. Er is een corioliseffect door de draaiing van de aarde, maar op die schaal is dat maar minuscuul en er zijn veel meer irl factoren ter plekke die daar meer invloed op hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht door de draaiing van de aarde🐙![]()
Als er een hier in huis zou zitten dan komt die er niet levend uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou liever niet. Schijnen behoorlijk pijnlijk te zijn
Ik heb hem wel veel erger zien kronkelen en spartelen.![]()
![]()
Niks pijnlijker dan wespensteek, misschien een beetje. Maar niet te vaak gestoken worden, maar is met wespen net zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou liever niet. Schijnen behoorlijk pijnlijk te zijn
Ik heb wel wat ervaring ermee
Lach met een schone bips![]()
Ik kijk amper nog.quote:Don't follow me. I am lost too
Die is gek 🤣quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb hem wel veel erger zien kronkelen en spartelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Check de filmpjes van die knakker die ik net gepost heb!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks pijnlijker dan wespensteek, misschien een beetje. Maar niet te vaak gestoken worden, maar is met wespen net zo.
Ik heb wel wat ervaring ermeeBullet ants en andere vrolijke beestjes!
![]()
![]()
Heb echt een irrationele angst voor wespen en hoornaars en die gekkigheden. Bah
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jij kent wel ergere insectenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb hem wel veel erger zien kronkelen en spartelen.
Don't follow me. I am lost too
Las in dat artikel dat een steek van de hoornaar pijnlijker is. Van een wesp en een bij weet ik hoe het voelt. Wordt je ook niet blij van.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks pijnlijker dan wespensteek, misschien een beetje. Maar niet te vaak gestoken worden, maar is met wespen net zo.
Ik heb wel wat ervaring ermeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gast check de filmpjes van die dude die zich door slangen liet bijten. Dat is pas hardcore. Flikker op met stekende insectenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Check de filmpjes van die knakker die ik net gepost heb!Bullet ants en andere vrolijke beestjes!
Ik weinig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:55 schreef Grotetijd het volgende:
Heb echt een irrationele angst voor wespen en hoornaars en die gekkigheden. Bah
Ik vind sprinkhanen irritant.Don't follow me. I am lost too
Zelf gelukkig geen ervaringen mee. Ben in Aziatische landen wel genoeg geprikt door rottige insecten, ook wondroos en dergelijke aan overgehouden, maar nooit zoiets extreems meegemaakt als wat deze klootviool allemaal vrijwillig bij zich laat gebeuren.quote:![]()
Ik zie ze ook liever niet. Alhoewel ik het schitterend vind als ze in de bloemen zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:55 schreef Grotetijd het volgende:
Heb echt een irrationele angst voor wespen en hoornaars en die gekkigheden. BahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow die ken ik niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast check de filmpjes van die dude die zich door slangen liet bijten. Dat is pas hardcore. Flikker op met stekende insecten![]()
![]()
Die zijn redelijk goed te eten, mits goed gewokt met lekkere kruiden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik weinig.
Ik vind sprinkhanen irritant.![]()
Ooit moet dat toch een keertje fout gaanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is zijn hobby om door zo extreem mogelijke beesten gebeten en gestoken te worden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat zo'n Jackass iets?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf gelukkig geen ervaringen mee. Ben in Aziatische landen wel genoeg geprikt door rottige insecten, ook wondroos en dergelijke aan overgehouden, maar nooit zoiets extreems meegemaakt als wat deze klootviool allemaal vrijwillig bij zich laat gebeuren.Don't follow me. I am lost too
Hoornaar doet niet veel meer pijn dan wesp, al spuiten ze wel meer gif. En dat kan gevaarlijk zijn. Afgelopen najaar 14 keer in linker arm gestoken en 5 in rechterarm door wespen omdat ik klimop aan verwijderen was. Voelde me wel beetje dizzy die avond. En denk bij hoornaars is erger.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las in dat artikel dat een steek van de hoornaar pijnlijker is. Van een wesp en een bij weet ik hoe het voelt. Wordt je ook niet blij van.Lach met een schone bips![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het corioliseffect is een fascinerend natuurkundig verschijnsel dat ontstaat door de draaiing van de aarde. Het zorgt ervoor dat bewegende objecten — zoals luchtstromen, oceaanstromen of zelfs langeafstandsraketten — een afwijking vertonen in hun baan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is om het even. Er is een corioliseffect door de draaiing van de aarde, maar op die schaal is dat maar minuscuul en er zijn veel meer irl factoren ter plekke die daar meer invloed op hebben.
Op het noordelijk halfrond buigen deze bewegingen af naar rechts, terwijl ze op het zuidelijk halfrond afbuigen naar links. Dit effect is het sterkst bij bewegingen over grote afstanden, zoals bij weersystemen of vliegtuigen. Het is ook de reden waarom orkanen op het noordelijk halfrond tegen de klok in draaien, en op het zuidelijk halfrond met de klok mee.
Maar let op: het corioliseffect is niet sterk genoeg om bijvoorbeeld het doordraaien van water in een gootsteen te bepalen — dat is een wijdverspreide mythe.How can I make this topic about me?![]()
Die liet zich door iedere soort slang bijten om antistoffen te kweken, ging lang goed. Nu is ie dood. Maar ze gebruiken nu wel zijn bloed las ik later ergens.quote:Lach met een schone bips![]()
Zo heftig. Gelukkig ben je er niet allergisch voorquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoornaar doet niet veel meer pijn dan wesp, al spuiten ze wel meer gif. En dat kan gevaarlijk zijn. Afgelopen najaar 14 keer in linker arm gestoken en 5 in rechterarm door wespen omdat ik klimop aan verwijderen was. Voelde me wel beetje dizzy die avond. En denk bij hoornaars is erger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De hitte weer overwonnen vandaag. Nog een dagje en dan wordt het weer koelerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wist ik al langer dat ik geen allergietjes hebquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heftig. Gelukkig ben je er niet allergisch voor
Allemaal AI tekst.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het corioliseffect is een fascinerend natuurkundig verschijnsel dat ontstaat door de draaiing van de aarde. Het zorgt ervoor dat bewegende objecten — zoals luchtstromen, oceaanstromen of zelfs langeafstandsraketten — een afwijking vertonen in hun baan.
Op het noordelijk halfrond buigen deze bewegingen af naar rechts, terwijl ze op het zuidelijk halfrond afbuigen naar links. Dit effect is het sterkst bij bewegingen over grote afstanden, zoals bij weersystemen of vliegtuigen. Het is ook de reden waarom orkanen op het noordelijk halfrond tegen de klok in draaien, en op het zuidelijk halfrond met de klok mee.
Maar let op: het corioliseffect is niet sterk genoeg om bijvoorbeeld het doordraaien van water in een gootsteen te bepalen — dat is een wijdverspreide mythe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik was ff de stad in geweest. Maar was heerlijk rustigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hitte weer overwonnen vandaag. Nog een dagje en dan wordt het weer koeler![]()
Maandag 19 graden,moet dan naar de tandarts blij dat het dan niet zo heet wordt“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
O dat heb ik laatst ook ergens iets over gelezen of gehoord.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die liet zich door iedere soort slang bijten om antistoffen te kweken, ging lang goed. Nu is ie dood. Maar ze gebruiken nu wel zijn bloed las ik later ergens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maandag ook regen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, ik was ff de stad in geweest. Maar was heerlijk rustig![]()
Maandag 19 graden,moet dan naar de tandarts blij dat het dan niet zo heet wordtHow can I make this topic about me?![]()
Kan je dan wel allergische hebben voor de hoornaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wist ik al langer dat ik geen allergietjes hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en als de aarde stopt te draaien zijn we allemaal dood omdat we tegen een muur aankletsen. Zo simpel is het ook.quote:Lach met een schone bips![]()
Ahhh die ja, daar heb ik wel van gehoord!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die liet zich door iedere soort slang bijten om antistoffen te kweken, ging lang goed. Nu is ie dood. Maar ze gebruiken nu wel zijn bloed las ik later ergens.Heeft talloze mensen gered zo!
![]()
Jij gebruikt dat heel veel hč?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Steve Irwin
Well, life can be a riot
Een buitje in de vroege ochtend zie ik..quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dat zeg ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het corioliseffect is een fascinerend natuurkundig verschijnsel dat ontstaat door de draaiing van de aarde. Het zorgt ervoor dat bewegende objecten — zoals luchtstromen, oceaanstromen of zelfs langeafstandsraketten — een afwijking vertonen in hun baan.
Maar let op: het corioliseffect is niet sterk genoeg om bijvoorbeeld het doordraaien van water in een gootsteen te bepalen — dat is een wijdverspreide mythe.🐙![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:
I, I, I, I, I, I, I, I, I, I
Should have known better
I, I, I, I, I, I, I, I, I, I
Should have known better![]()
O ja als het warm is gaan mensen niet snel de stad ik. Heerlijk 19 graden. Ik doe het er voorquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, ik was ff de stad in geweest. Maar was heerlijk rustig![]()
Maandag 19 graden,moet dan naar de tandarts blij dat het dan niet zo heet wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze gebruiken zijn bloed nog steedsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh die ja, daar heb ik wel van gehoord!Heeft talloze mensen gered zo!
Hij heeft ook altijd gezegd "doe me niet na, ik doe dit voor de wetenschap"
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en als de aarde stopt te draaien zijn we allemaal dood omdat we tegen een muur aankletsen. Zo simpel is het ook.
Trust nobody![]()
En gelijk ongeveer 19 graden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een buitje in de vroege ochtend zie ik..How can I make this topic about me?![]()
Had niet begrepen dat hij dood wasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze gebruiken zijn bloed nog steedsHij heeft ook altijd gezegd "doe me niet na, ik doe dit voor de wetenschap"
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en als de aarde stopt te draaien zijn we allemaal dood omdat we tegen een muur aankletsen. Zo simpel is het ook.
Behold! Your nightmares are fulfilled
God just got his final will
The world stops spinning
And death is all around![]()
De terrassen zaten aardig vol vandaag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja als het warm is gaan mensen niet snel de stad ik. Heerlijk 19 graden. Ik doe het er voorHow can I make this topic about me?![]()
ik heb beetje moeite want spreek af met hovenier. enzo en denk vraagt best dik geld. enne wat er komt iemand die dar moet doen (krijg het idee erover zeg maar om ik zel moet doen ook)
dus zeg maar voor zo goed als niks betalen en wel zwart betaald krijgen ban mij.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeg ik ook altijd, maar het levert me tot nu maar toe weinig op.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hij heeft ook altijd gezegd "doe me niet na, ik doe dit voor de wetenschap"
🐙![]()
Ach en wee.Don't follow me. I am lost too
Yeahhhh. Al moet ik zeggen dat het hier binnen nogwel redelijk te doen isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wees blij dat het gedaan is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
ik heb beetje moeite want spreek af met hovenier. enzo en denk vraagt best dik geld. enne wat er komt iemand die dar moet doen (krijg het idee erover zeg maar om ik zel moet doen ook)
dus zeg maar voor zo goed als niks betalen en wel zwart betaald krijgen ban mij.![]()
Zo was er ook een levende crash test dummy.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze gebruiken zijn bloed nog steedsHij heeft ook altijd gezegd "doe me niet na, ik doe dit voor de wetenschap"
![]()
Geloof en weet ik niet zeker meer, maar teveel gebeten door bepaalde slang waar zijn bloed nog niet tegen bestand was.quote:Lach met een schone bips![]()
Dit is wel lastig te volgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
dus zeg maar voor zo goed als niks betalen en wel zwart betaald krijgen ban mij.How can I make this topic about me?![]()
@yvonnequote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
dus zeg maar voor zo goed als niks betalen en wel zwart betaald krijgen ban mij.![]()
vraag Kreequote:Well, life can be a riot
ja maar dan had ik die gozer die het deed wat meer gegund dus. want nu wss die op zijn luie reet heeft gezegen en iemand hier die het wel deedquote:Do what you love, love what you do!![]()
Toch wel. Ik merk hier in Zutphen dat de terrassen veel minder vol zitten. Nu was ik er vandaag niet maar ben van de week twee keer de stad in geweest en echt niet veel mensen op het terras.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De terrassen zaten aardig vol vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook zaterdag, dat zal ook meegespeeld hebben in dat het wat drukker was. Het was gezellig in de stad.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch wel. Ik merk hier in Zutphen dat de terrassen veel minder vol zitten. Nu was ik er vandaag niet maar ben van de week twee keer de stad in geweest en echt niet veel mensen op het terras.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb je daar nou echt nog nooit iets over zien zeggen.
Vertel, kerel!![]()
![]()
Zijn personeel?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
dus zeg maar voor zo goed als niks betalen en wel zwart betaald krijgen ban mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: