Dood meppen dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarmee zijn ze niet weg. En van mij hoef je niets dood te zwijgen hoor.
Het is om het even. Er is een corioliseffect door de draaiing van de aarde, maar op die schaal is dat maar minuscuul en er zijn veel meer irl factoren ter plekke die daar meer invloed op hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht door de draaiing van de aarde
Als er een hier in huis zou zitten dan komt die er niet levend uitquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou liever niet. Schijnen behoorlijk pijnlijk te zijn
Niks pijnlijker dan wespensteek, misschien een beetje. Maar niet te vaak gestoken worden, maar is met wespen net zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou liever niet. Schijnen behoorlijk pijnlijk te zijn
Ik kijk amper nog.quote:
Die is gek 🤣quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb hem wel veel erger zien kronkelen en spartelen.
Check de filmpjes van die knakker die ik net gepost heb!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks pijnlijker dan wespensteek, misschien een beetje. Maar niet te vaak gestoken worden, maar is met wespen net zo.
Ik heb wel wat ervaring ermee
Jij kent wel ergere insectenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb hem wel veel erger zien kronkelen en spartelen.
Las in dat artikel dat een steek van de hoornaar pijnlijker is. Van een wesp en een bij weet ik hoe het voelt. Wordt je ook niet blij van.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks pijnlijker dan wespensteek, misschien een beetje. Maar niet te vaak gestoken worden, maar is met wespen net zo.
Ik heb wel wat ervaring ermee
Gast check de filmpjes van die dude die zich door slangen liet bijten. Dat is pas hardcore. Flikker op met stekende insectenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Check de filmpjes van die knakker die ik net gepost heb!Bullet ants en andere vrolijke beestjes!
Ik weinig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:55 schreef Grotetijd het volgende:
Heb echt een irrationele angst voor wespen en hoornaars en die gekkigheden. Bah
Zelf gelukkig geen ervaringen mee. Ben in Aziatische landen wel genoeg geprikt door rottige insecten, ook wondroos en dergelijke aan overgehouden, maar nooit zoiets extreems meegemaakt als wat deze klootviool allemaal vrijwillig bij zich laat gebeuren.quote:
Ik zie ze ook liever niet. Alhoewel ik het schitterend vind als ze in de bloemen zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:55 schreef Grotetijd het volgende:
Heb echt een irrationele angst voor wespen en hoornaars en die gekkigheden. Bah
Ow die ken ik niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast check de filmpjes van die dude die zich door slangen liet bijten. Dat is pas hardcore. Flikker op met stekende insecten
Die zijn redelijk goed te eten, mits goed gewokt met lekkere kruiden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik weinig.
Ik vind sprinkhanen irritant.
Ooit moet dat toch een keertje fout gaanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is zijn hobby om door zo extreem mogelijke beesten gebeten en gestoken te worden!
Is dat zo'n Jackass iets?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf gelukkig geen ervaringen mee. Ben in Aziatische landen wel genoeg geprikt door rottige insecten, ook wondroos en dergelijke aan overgehouden, maar nooit zoiets extreems meegemaakt als wat deze klootviool allemaal vrijwillig bij zich laat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |