Ze gebruiken zijn bloed nog steedsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh die ja, daar heb ik wel van gehoord!Heeft talloze mensen gered zo!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en als de aarde stopt te draaien zijn we allemaal dood omdat we tegen een muur aankletsen. Zo simpel is het ook.
En gelijk ongeveer 19 graden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een buitje in de vroege ochtend zie ik..
Had niet begrepen dat hij dood wasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze gebruiken zijn bloed nog steedsHij heeft ook altijd gezegd "doe me niet na, ik doe dit voor de wetenschap"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en als de aarde stopt te draaien zijn we allemaal dood omdat we tegen een muur aankletsen. Zo simpel is het ook.
De terrassen zaten aardig vol vandaag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja als het warm is gaan mensen niet snel de stad ik. Heerlijk 19 graden. Ik doe het er voor
Dat zeg ik ook altijd, maar het levert me tot nu maar toe weinig op.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hij heeft ook altijd gezegd "doe me niet na, ik doe dit voor de wetenschap"
Yeahhhh. Al moet ik zeggen dat het hier binnen nogwel redelijk te doen isquote:
Wees blij dat het gedaan is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
ik heb beetje moeite want spreek af met hovenier. enzo en denk vraagt best dik geld. enne wat er komt iemand die dar moet doen (krijg het idee erover zeg maar om ik zel moet doen ook)
dus zeg maar voor zo goed als niks betalen en wel zwart betaald krijgen ban mij.
Zo was er ook een levende crash test dummy.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze gebruiken zijn bloed nog steedsHij heeft ook altijd gezegd "doe me niet na, ik doe dit voor de wetenschap"
Geloof en weet ik niet zeker meer, maar teveel gebeten door bepaalde slang waar zijn bloed nog niet tegen bestand was.quote:
Dit is wel lastig te volgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
ik heb beetje moeite want spreek af met hovenier. enzo en denk vraagt best dik geld. enne wat er komt iemand die dar moet doen (krijg het idee erover zeg maar om ik zel moet doen ook)
dus zeg maar voor zo goed als niks betalen en wel zwart betaald krijgen ban mij.
@yvonnequote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
vraag Kreequote:
ja maar dan had ik die gozer die het deed wat meer gegund dus. want nu wss die op zijn luie reet heeft gezegen en iemand hier die het wel deedquote:
Toch wel. Ik merk hier in Zutphen dat de terrassen veel minder vol zitten. Nu was ik er vandaag niet maar ben van de week twee keer de stad in geweest en echt niet veel mensen op het terras.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De terrassen zaten aardig vol vandaag.
Het is ook zaterdag, dat zal ook meegespeeld hebben in dat het wat drukker was. Het was gezellig in de stad.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch wel. Ik merk hier in Zutphen dat de terrassen veel minder vol zitten. Nu was ik er vandaag niet maar ben van de week twee keer de stad in geweest en echt niet veel mensen op het terras.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb je daar nou echt nog nooit iets over zien zeggen.
Vertel, kerel!
Zijn personeel?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |