Je hebt zelf dan ook geen topic over Soedan geopend.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dit hypocriete argument heb je al vaker gebruikt. Er is geen topic over Soedan, jij praat zelf ook niet over Soedan het is idioot dat ik daar dan over moet praten om iets over de situatie in Gaza te moeten zeggen. Whataboutisme tot en met. Waarom eigenlijk Soedan, omdat Amnesty zegt dat er een genocide is daar. Dat je in Soedan meteen amnesty vertrouwt het is een genocide maar in geval van Israel 1000 redenen verzint waarom Amnesty maar wat lult.
Ik vind burgerslachtoffers in het andere conflict net zo waardeloos.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja eens hoor. Echt heel typisch hoe opeens (eventuele) burgerslachtoffers onbespreekbaar zijn als ze Israelisch zijn. Maar de slachtoffers die Israel maakt, nouja pech gehad Nederland heeft te weinig macht om daar íets voor te doen.
Darfur: https://www.nd.nl/nieuws/(...)ond-met-de-inname-vaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt zelf dan ook geen topic over Soedan geopend.
En Soedan was maar een voorbeeldje van jouw selectieve verontwaardiging.
Moet zeggen dat het wel eng is soms om de obsessie hierover bij mensen te zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe zie jij het liefst dat er actie wordt ondernomen jegens Israël?
Op Twitter is dit het meest schokkende wat ik kon vinden. Misschien heb ik met de neus gekeken hebben en het is niet chique maar dit lijkt me geen uitfluitenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het wel eng is soms om de obsessie hierover bij mensen te zien.
Zag je vandaag ook bij dat congres waarbij blijkbaar wat jongeren Verbeet aan het uitfluiten waren of iets dergelijks. Ik ben in elk geval blij dat ik geen kinderen heb, krijg je opeens een belletje dat ze in de cel zitten vanwege wat restauratiewerkzaamheden bij de UvA.
Hmmja, deze fusie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Het mag trouwens wel weer over de fusie gaan, de rest kan prima worden besproken in topics elders.
Heb de dood van de PvdA gevierd met een glas Jameson en Cubaanse sigaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:51 schreef capricia het volgende:
Zijn er hier PvdAers, en hoe hebben jullie dit congres ervaren?
Ik ben geen PvdAer, maar ik waardeer de sociaal democratie enorm. En ik vond dat veel pvda-gevoel nogal activistisch weggedrukt werd. Maar ik zie dat wellicht verkeerd.
Hoe hebben jullie dit ervaren?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Het mag trouwens wel weer over de fusie gaan, de rest kan prima worden besproken in topics elders.
Als ik het zo zag viel het wel mee. Als PvdA/GL eergisteren geen stevige motie had ingediend zou het misschien juist wat meer gedoe op hebben geleverd vandaag. De zure afhakers heb je denk ik altijd. Vind de media ook prachtig als die mensen even leeglopen over hoe kut het allemaal wel niet is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:57 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed PvdA/GL is de wedstrijd begonnen met een eigen doelpunt van de eerste orde.
Ze hadden hier gewoon stil.over moeten zijn. Hier valt voor hen echt niets te winnen.
PvdA-GL wordt een debacle, en blij toe.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als ik het zo zag viel het wel mee. Als PvdA/GL eergisteren geen stevige motie had ingediend zou het misschien juist wat meer gedoe op hebben geleverd vandaag. De zure afhakers heb je denk ik altijd. Vind de media ook prachtig als die mensen even leeglopen over hoe kut het allemaal wel niet is.
Maar ik mag hopen dat ze richting de verkiezingen meer focus leggen op andere punten ja. Toch zal het moeilijk zijn, denk niet dat er partijen zijn in Nederland die zo op de vingers gekeken worden.
Ja hopelijk de rest van ons leven VVD aan de macht toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PvdA-GL wordt een debacle, en blij toe.
Zijn we daarna eindelijk van die hele club verlost. Kunnen ze lekker in de marge gaan hobby'en.
Op dit moment zie ik de VVD inderdaad als nog wenselijker dan het neo-marxistisch/salafistisch gedrocht dat PvdA-GL heet ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja hopelijk de rest van ons leven VVD aan de macht toch?
Jij bent dan ook al lang niet links meer aan je posts te zien. Met je obsessie voor islam, woke en Israël.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik de VVD inderdaad als nog wenselijker dan het neo-marxistisch/salafistisch gedrocht dat PvdA-GL heet ja.
Kun je nagaan.
Motie Piri zegt genoeg... tenminste, als je ooit een boek hebt gelezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja ik kan wel nagaan dat jij al een tijdje niet links geweest bent. Neo-Marxisme of Salafisme heb ik niet gehoord op het congres vandaag, heb je voorbeelden daarvan?
Integendeel, ik ben degene die als een van de laatste linksen kennelijk nog weet waar links ooit voor bedoeld was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al lang niet links meer aan je posts te zien. Met je obsessie voor islam, woke en Israël.
Oftewel; met zulke “vrienden” heb je geen vijanden nodig.
Maar is die motie salafistisch? Op wat voor manier?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Motie Piri zegt genoeg... tenminste, als je ooit een boek hebt gelezen.
Als 'links' tegenwoordig vooral is: anti-Israël, anti-Joods, anti-Westen, anti-Nederland, anti-blank, anti-secularisme, anti-verlichting, anti-LGBTQ, anti-vrouw, anti-racisme en anti-discriminatie, ben in blij toe niet langer links te zijn.
Aan jouw posts af te lezen ben je gewoon alle nuance verloren. Het is allemaal niet zo zwart - wit in mijn ogen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben degene die als een van de laatste linksen kennelijk nog weet waar links ooit voor bedoeld was.
Maar toe, vink dat linkse hokje rood. Is dat dan weer een signaal van een obsessie voor PVV, Trump en Netanyahu, of werkt dat in die grachtengordel dan weer net anders?
Precies ik ben voor een breed links. Was daarom voor deze fusie. Maar bedenkelijke opa's die maar een beetje boos schreeuwen over hoe hun problemen de echte problemen zijn en alleen hun ideeen de linkse ideeen kan links missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al lang niet links meer aan je posts te zien. Met je obsessie voor islam, woke en Israël.
Oftewel; met zulke “vrienden” heb je geen vijanden nodig.
Gast alsjeblieft...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aan jouw posts af te lezen ben je gewoon alle nuance verloren. Het is allemaal niet zo zwart - wit in mijn ogen.
'Breed links'...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Precies ik ben voor een breed links. Was daarom voor deze fusie. Maar bedenkelijke opa's die maar een beetje boos schreeuwen over hoe hun problemen de echte problemen zijn en alleen hun ideeen de linkse ideeen kan links missen als kiespijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |