Waarvoor heb je een ‘echte’ vestiging er bij nodig?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:30 schreef AnneX het volgende:
“Zoek een Rabo bank filiaal in buurt van het grote dorp” regio Midden dus.
Suggestie Katwijk ( aan zee), Vlijmen, Lelystad. 😢
…omdat …(niet voor mij) …quote:Op maandag 23 juni 2025 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een ‘echte’ vestiging er bij nodig?
PS: ik heb onlangs een nieuwe wasmachine gekocht, max 6kg. Bovenlader. Ik neem altijd bovenladers. Kleiner, handiger. Voor mij dan.
https://www.expert.nl/search?query=wasmachine%20bovenladerquote:Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
…omdat …(niet voor mij) …
Heb je een linkje voor de bovenlader? en 6 kg. Ben zelf nu uit gegoogled.
Bovenlader is ook goed trouwens voor de man.
Ik heb er 2. Eentje voor 30°-was en eentje voor 60°-was. Ik sorteer zelden op kleur. Soms leg ik wat witte dingen apart en wol leg ik ook apart, maar de rest gaat allemaal door elkaar heen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar... Bonte was, witte was, zwart, kantoenen was, niet-katoenen was, heb je dan ook allemaal verschillende wasmanden?
Omkleden in de koelcontainer, met m'n baby 4x4 door het weiland rijden, koud pils na afloop.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar waren er gisteren wel leuke dingen ?
Té veel keus.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:14 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.expert.nl/search?query=wasmachine%20bovenlader
Ik heb een van de AEG’s, maar weet zo snel niet welke. Het maakt ook echt allemaal niet zoveel uit.
Wat zijn de wensen/voorwaarden? Dan zoeken we er gewoon 1 uitquote:
Simpel en goedkoop voor single man op leeftijd. Liefst 5 kilo. Althans de kleinste.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zijn de wensen/voorwaarden? Dan zoeken we er gewoon 1 uit
https://www.expert.nl/aeg-ltr6162k-372644638quote:Op maandag 23 juni 2025 16:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Simpel en goedkoop voor single man op leeftijd. Liefst 5 kilo. Althans de kleinste.
Top. Dank je wel voor je zoek skills.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.expert.nl/aeg-ltr6162k-372644638
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2025 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis. Wat zijn wij toch een ongastvrij land. Knul had een bespreking in Ter Apel. Ov, uur lopen, 30 min gesprek, weer een uur lopen en weer ov naar Arnhem. Om te horen te krijgen dat hij vrijwel zeker weg moet. Zijn vriend woont hier
Wees maar blij dat je in Holanda zit en niet in het Midden Oostenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word nu al gek van die NAVO-top en hij is nog niet eens begonnen. Bijna constant helicopters hier vandaag (of zo voelt het i.i.g.)
B2's zijn een stuk snel dan een wentelwiekquote:Op maandag 23 juni 2025 19:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je in Holanda zit en niet in het Midden Oosten
Hier ook een AEG bovenlader. Maar dit merk gaat wel onderaan de lijst als deze machine vervangen moet worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:14 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.expert.nl/search?query=wasmachine%20bovenlader
Ik heb een van de AEG’s, maar weet zo snel niet welke. Het maakt ook echt allemaal niet zoveel uit.
Moderne machinerie. Weet je een betere bovenlader te koop?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier ook een AEG bovenlader. Maar dit merk gaat wel onderaan de lijst als deze machine vervangen moet worden.
Kreng vreet lagers. Oke daar is de zooi ook op gebouwd. Lager compleet in een grote kunststof dop met schroefdraad. Met het juiste gereedschap in een half uur te vervangen.
Waarschijnlijk een bauknecht. Die stond toen ook op de nominatie om aangeschaft te worden. Alleen kwam de AEG van nog geen jaar oud voor weinig langs.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Moderne machinerie. Weet je een betere bovenlader te koop?
Ik had de ‘uitnodiging' gezien, maar ik weet nog even niet hoe onze weekenden in augustus precies gaan verlopen. Maar dat zal vast geen reden voor je zijn om niet al een datum vast te leggen.quote:
Je bent zeker welkom, dat weet jequote:Op maandag 23 juni 2025 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had de ‘uitnodiging' gezien, maar ik weet nog even niet hoe onze weekenden in augustus precies gaan verlopen. Maar dat zal vast geen reden voor je zijn om niet al een datum vast te leggen.
Mocht ik dan aanwezig kunnen (en mogen) zijn, dan laat ik dat weten…
Mooiiiquote:Op maandag 23 juni 2025 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn vandaag bij Kinderdijk geweest. Fascinerend, zo'n toeristisch gebeuren in eigen land. Het was niet superdruk en een prachtige dag met van die Echte Nederlandse Luchten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |