Hou vol. Oók deze dag gaat voorbij. 🍀quote:Op maandag 23 juni 2025 10:39 schreef Blues het volgende:
![]()
Met 3 mens waar er 6 moeten zijn op de maandag... 8 spreekuren maar joh![]()
Laat je goed informeren AnneX, jij valt precies in de doelgroep van klik weg, hang op, bel uw bank.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:30 schreef AnneX het volgende:
“Zoek een Rabo bank filiaal in buurt van het grote dorp” regio Midden dus.
Suggestie Katwijk ( aan zee), Vlijmen, Lelystad. 😢
Alleen bij wassende maan in oneven weken op dinsdag van 10:30 tot 13:00 op afspraak geopend zeker?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:30 schreef AnneX het volgende:
Zoiets ja! Met welke bank doet ‘jouw’ stichting zaken?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen bij wassende maan in oneven weken op dinsdag van 10:30 tot 13:00 op afspraak geopend zeker?
Het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlie rustig qua geouweneel met zo weinig collega'squote:
RegioBankquote:Op maandag 23 juni 2025 12:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoiets ja! Met welke bank doet ‘jouw’ stichting zaken?
De rabo is prijzig hoor voor een mini stichting. 168 euro / jaar plus iedere af/overschrijving ook weer 15 cents. Dat telt aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:51 schreef AnneX het volgende:
De navo top is voorbij dan. Vrijdag as. is de uitvaart in regio Amsterdam.
Vader en zoon zitten in een restaurant nu. Zoon kan niet naar het ouderlijk huis, dat staat naast Schiphol.![]()
Different cookie: @:Tele6 is jouw wasmachine een kleinere maat dan 8 kg? Bijv. 5 kilo.
Zo ja, welk merk of een linkje please.
Alles wat ik zie is voor 6-8 kilo.Mijne is gewoon 8 kilo, maar dat vind ik geen probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe om de week het beddengoed van een tweepersoons bed erin samen met m'n handdoeken en keukendoeken, en dan zit de wasmachine helemaal vol. Qua kleding heb ik ook genoeg om te sparen tot ik een volle machine heb. Als ik wel een klein wasje heb, doe ik z'n 30 minuten snelle programma.
Maar waren er gisteren wel leuke dingen ?quote:
Nou ja! Suf gegoocheld en inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Even snel, ik zocht 2 jr geleden ook naar een 5-6 kg maar die zijn er niet, begint bij 7 kg
Ik heb eentje van Haier en die is helemaal niet zo groot/diep doordat de motor op een andere plek zit. Hij is zelfs zo klein dat je 'm niet zou kunnen stapelen met een droger.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja! Suf gegoocheld en inderdaad.
Dank je en ook Tele6.
Zelfs voor 2 pp moest ik wennen aan 8 kg. Plus dat de machine 5 cm dieper was
![]()
( en net aan paste achter een schuifdeur en in de kast.)
Ja maar... Bonte was, witte was, zwart, kantoenen was, niet-katoenen was, heb je dan ook allemaal verschillende wasmanden?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:05 schreef Tele6 het volgende:
Toptip om te wennen aan een grote wasmachine: neem ook een grote wasmand. Als mijn wasmand vol is, is het precies een lading voor de wasmachine. Er is geen nadenken bij.
Waarvoor heb je een ‘echte’ vestiging er bij nodig?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:30 schreef AnneX het volgende:
…omdat …(niet voor mij) …quote:Op maandag 23 juni 2025 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een ‘echte’ vestiging er bij nodig?
PS: ik heb onlangs een nieuwe wasmachine gekocht, max 6kg. Bovenlader. Ik neem altijd bovenladers. Kleiner, handiger. Voor mij dan.
https://www.expert.nl/search?query=wasmachine%20bovenladerquote:Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
…omdat …(niet voor mij) …
Heb je een linkje voor de bovenlader? en 6 kg. Ben zelf nu uit gegoogled.
Bovenlader is ook goed trouwens voor de man.
Ik heb er 2. Eentje voor 30°-was en eentje voor 60°-was. Ik sorteer zelden op kleur. Soms leg ik wat witte dingen apart en wol leg ik ook apart, maar de rest gaat allemaal door elkaar heen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar... Bonte was, witte was, zwart, kantoenen was, niet-katoenen was, heb je dan ook allemaal verschillende wasmanden?
Omkleden in de koelcontainer, met m'n baby 4x4 door het weiland rijden, koud pils na afloop.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar waren er gisteren wel leuke dingen ?
Té veel keus.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:14 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.expert.nl/search?query=wasmachine%20bovenlader
Ik heb een van de AEG’s, maar weet zo snel niet welke. Het maakt ook echt allemaal niet zoveel uit.
Wat zijn de wensen/voorwaarden? Dan zoeken we er gewoon 1 uitquote:
Simpel en goedkoop voor single man op leeftijd. Liefst 5 kilo. Althans de kleinste.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zijn de wensen/voorwaarden? Dan zoeken we er gewoon 1 uit
https://www.expert.nl/aeg-ltr6162k-372644638quote:Op maandag 23 juni 2025 16:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Simpel en goedkoop voor single man op leeftijd. Liefst 5 kilo. Althans de kleinste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |