SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Behalve dat een kind dat in een kwart seconde kan verzinnen, ook nog een lorre stuk. ¤ 2,39 + ¤ 2,40 = ¤ 4,59? "coockies"? Hoef je niks meer te kunnen als journalist? Dit is toch basisschoolwerk. Bestaat dat nog eigenlijk, basisschool?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:15 schreef Näsenbar het volgende:
Ik deel deze culinaire en financiële lifehack ook maar even met jullie:
Esmir doet boodschappen bij delicatessenzaak, maar gaat nu een maand naar de supermarkt: ’Ik ben in shock hoeveel het scheelt’
Hij/zij lijkt ook echt verbaasd over de uitkomstquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve dat een kind dat in een kwart seconde kan verzinnen, ook nog een lorre stuk. ¤ 2,39 + ¤ 2,40 = ¤ 4,59? "coockies"? Hoef je niks meer te kunnen als journalist? Dit is toch basisschoolwerk. Bestaat dat nog eigenlijk, basisschool?
Siquote:
Ja zo heette dat in 1928. Is hetzelfde als een halve Pound.quote:
Mooie beestjes zijn datquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Si![]()
De ijsvogel deed eerst voor mij een kolibrie na, maar toen stond ik niet met telefoon in de aanslag.
Uhuquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij/zij lijkt ook echt verbaasd over de uitkomst
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij/zij lijkt ook echt verbaasd over de uitkomst
Mensen die niet met geld kunnen omgaan zijn een gevaar voor een relatie.quote:„Het geld vliegt eruit,” verzucht ik tegen een vriendin.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
PostNL is er weer
Australisch, altijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:01 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ben echt allergiek voor die vent
Wel lekkere keesjesWeet je ook hoe het is om steeds dat heerlie te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Proestquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet je ook hoe het is om steeds dat heerlie te lezen
Pot-ketelquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Graag gedaantjes hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:56 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb m'n Stihl collectie wel uitgebreid overigens, kwam een FS-400 bosmaaier tegen op Marktplaats voor een leuke prijsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pot-ketelMet je stiepen en je knetterbiele
Ctrl+A > Delete ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis, rommelig spreekuur, maar daarna wel alle mailboxen leeg gekregen
Ik was bezig met dossiers van nieuwe bewoners, denk dat dat in het verleden wel gedaan is. Ons streven is om alles op orde de hebben maar da’s niet te doen voor 800 plusquote:
I AM!quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:01 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ben echt allergiek voor die vent
Wel lekkere keesjesKaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaas met grammaticale fouten
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mn lievelingswijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
I AM!
Kaas![]()
Bohhhquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:19 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond weer even echt voor de hobby brouwen, dus niet voor de verkoop. Maar een bier waar wij volgende maand lekker van kunnen genieten tijdens de vakantie
Een cherry sour
Alles is beter met KAASquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
I AM!
[..]
Kaas![]()
Uitdelen op de camping en dan lekker verkopenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:19 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond weer even echt voor de hobby brouwen, dus niet voor de verkoop. Maar een bier waar wij volgende maand lekker van kunnen genieten tijdens de vakantie
Een cherry sour
Nu moet ik aan Friends denken "Joey doesn't share food".quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitdelen op de camping en dan lekker verkopen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het een succes is willen we hem volgende zomer op de markt brengen.
Ik hoop dat ik de laatste lijst te pakken heb.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik knal deze er nog even in:
9 augustus: LS, Fietsie, Kaatje, borisz, Cat, Whiskers2009 & @:Starflyer, golfer, Blues, Tele6 (ovb) AnneX & MnX, Z80
16 augustus: LS, Fietsie, Kaatje, Gcjoel, borisz, Whiskers2009 & @:Starflyer, Tele6 (ovb)
Annex en MnX, Z80
30 augustus: LS, Fietsie, derLudolf, Kaatje, Gcjoel, borisz, Cat (ovb ivm werk), golfer, Blues (die dan een voorstelling af gaan zeggen), Sarabi, AnneX en MnX, Z80
Koffie met taart bij jou?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik knal deze er nog even in:
9 augustus: LS, Fietsie, Kaatje, borisz, Cat, Whiskers2009 & @:Starflyer, golfer, Blues, Tele6 (ovb) AnneX & MnX
16 augustus: LS, Fietsie, Kaatje, Gcjoel, borisz, Whiskers2009 & @:Starflyer, Tele6 (ovb)
Annex en MnX
30 augustus: LS, Fietsie, derLudolf, Kaatje, Gcjoel, borisz, Cat (ovb ivm werk), golfer, Blues (die dan een voorstelling af gaan zeggen), Sarabi, AnneX en MnX.
Ok ok, ik kop hem wel in hoor... Geldt dat ook voor tuinbonen?quote:
Mooi bordje tuinbonen, geraspte kaas eroverheen, heerlijk gratineren in de ovenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ok ok, ik kop hem wel in hoor... Geldt dat ook voor tuinbonen?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi bordje tuinbonen, geraspte kaas eroverheen, heerlijk gratineren in de ovenKaaskorstje eraf nommen, boontjes in de kliko sliden
Mag ik het recept?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi bordje tuinbonen, geraspte kaas eroverheen, heerlijk gratineren in de ovenKaaskorstje eraf nommen, boontjes in de kliko sliden
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan deel ik wel met LS en Tele6. Ik extra ui en spek, mogen zij mijn tuinbonen hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik offer me wel op voor de tuinboontjes.
Heerlijk met gebakken spekjes en gekarameliseerde uiensnippers…
Jaaaaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
BBQAl dan niet met taart.
Je bent welkom hoor
Deal. Ik heb vandaag weer wat tuinbonen geoogst ook. En frambozen, braambozen, 2 blauwe bessen, peultjes, erwten, kruisbessen, daikon en meiraapjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
dan deel ik wel met LS en Tele6. Ik extra ui en spek, mogen zij mijn tuinbonen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |