Bohhhquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:19 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond weer even echt voor de hobby brouwen, dus niet voor de verkoop. Maar een bier waar wij volgende maand lekker van kunnen genieten tijdens de vakantie
Een cherry sour
Alles is beter met KAASquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
I AM!
[..]
Kaas![]()
Kaas met grammaticale fouten
Uitdelen op de camping en dan lekker verkopenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:19 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond weer even echt voor de hobby brouwen, dus niet voor de verkoop. Maar een bier waar wij volgende maand lekker van kunnen genieten tijdens de vakantie
Een cherry sour
Nu moet ik aan Friends denken "Joey doesn't share food".quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitdelen op de camping en dan lekker verkopen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het een succes is willen we hem volgende zomer op de markt brengen.
Ik hoop dat ik de laatste lijst te pakken heb.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik knal deze er nog even in:
9 augustus: LS, Fietsie, Kaatje, borisz, Cat, Whiskers2009 & @:Starflyer, golfer, Blues, Tele6 (ovb) AnneX & MnX, Z80
16 augustus: LS, Fietsie, Kaatje, Gcjoel, borisz, Whiskers2009 & @:Starflyer, Tele6 (ovb)
Annex en MnX, Z80
30 augustus: LS, Fietsie, derLudolf, Kaatje, Gcjoel, borisz, Cat (ovb ivm werk), golfer, Blues (die dan een voorstelling af gaan zeggen), Sarabi, AnneX en MnX, Z80
Koffie met taart bij jou?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik knal deze er nog even in:
9 augustus: LS, Fietsie, Kaatje, borisz, Cat, Whiskers2009 & @:Starflyer, golfer, Blues, Tele6 (ovb) AnneX & MnX
16 augustus: LS, Fietsie, Kaatje, Gcjoel, borisz, Whiskers2009 & @:Starflyer, Tele6 (ovb)
Annex en MnX
30 augustus: LS, Fietsie, derLudolf, Kaatje, Gcjoel, borisz, Cat (ovb ivm werk), golfer, Blues (die dan een voorstelling af gaan zeggen), Sarabi, AnneX en MnX.
Ok ok, ik kop hem wel in hoor... Geldt dat ook voor tuinbonen?quote:
Mooi bordje tuinbonen, geraspte kaas eroverheen, heerlijk gratineren in de ovenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ok ok, ik kop hem wel in hoor... Geldt dat ook voor tuinbonen?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi bordje tuinbonen, geraspte kaas eroverheen, heerlijk gratineren in de ovenKaaskorstje eraf nommen, boontjes in de kliko sliden
Mag ik het recept?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi bordje tuinbonen, geraspte kaas eroverheen, heerlijk gratineren in de ovenKaaskorstje eraf nommen, boontjes in de kliko sliden
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan deel ik wel met LS en Tele6. Ik extra ui en spek, mogen zij mijn tuinbonen hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik offer me wel op voor de tuinboontjes.
Heerlijk met gebakken spekjes en gekarameliseerde uiensnippers…
Jaaaaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
BBQAl dan niet met taart.
Je bent welkom hoor
Deal. Ik heb vandaag weer wat tuinbonen geoogst ook. En frambozen, braambozen, 2 blauwe bessen, peultjes, erwten, kruisbessen, daikon en meiraapjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
dan deel ik wel met LS en Tele6. Ik extra ui en spek, mogen zij mijn tuinbonen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |