ha! Ik was je net voorquote:
Ooooh? Dan kan het de keer er op wel in het buitenlandquote:Op zondag 22 juni 2025 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. Een webshop is me te omslachtig dus ik heb ervoor gekozen om dat niet op te zetten.
Er is wel weer een BBQ meet hier in de tuin in de maak maar die is niet vegan dus ik gok dat je dan niet komt
Nog een reden waarom we waarschijnlijk niet kunnen verhuizenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:sarabi (en anderen met overlast gevende buren) https://archive.ph/9prWZ
Maar wel tips voor dossieropbouwquote:Op zondag 22 juni 2025 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog een reden waarom we waarschijnlijk niet kunnen verhuizenachja altijd blijven lachen.
Ik heb geen idee. Ik probeer al weken een datum voor J's verjaardag te prikken en dat wordt steeds maar uitgesteld om onbekende redenen. Zodra ik dat weet, leg ik de overige data aan jullie voorquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ooooh? Dan kan het de keer er op wel in het buitenland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nach einem alten niedersächsischen Brauch wurden heiratswillige junge Bauern im Haus der Angebeteten mit Buchweizenpfannkuchen bewirtet. War die Anzahl der Speckstücke im Pfannkuchen gerade, war der Besucher als Verehrer gern gesehen. Eine ungerade Zahl signalisierte ihm diskret seine Hoffnungen auf die Tochter des Hauses aufzugeben. Es wurde dann kein Wort mehr über eine mögliche Heirat gesprochen.
Gerade/ungerade: even/oneven. Was het aantal stukken spek oneven was je als potentieel schoonzoon niet door de ballotage.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Het moeten wel hele dure/exotische schroeven zijn mocht ik ze willen verpatsen (inmiddels 3 soorten tellerkopschroeven in het assortimentquote:Op zondag 22 juni 2025 18:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had opeens te maken met tellerkopschroeven. Die kende ik nog niet. Maar daarmee wel eigenhandig de loslatende ladder van de hoogslaper gefixt(en de rest van de enorme doos schroeven verpatst via de buurtapp
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:44 schreef flipsen het volgende:
Lucky vegan BBQ meet met tuinbonenDie moet ik hier ook nog eens een keer in de tuin zetten. Kijken of deze het wind van de brandnetel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2025 18:36 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb vrijdag bij de coöperatie een zak boekweitmeel gekocht gemalen bij de molen er naast. De boekweit is denk ik aan de rand van van dorp verbouwd, er staat daar een bord naar het Buchweizenfeld. Erbij zat een recept voor Bookweiten-JanhinnerkMooi verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nach einem alten niedersächsischen Brauch wurden heiratswillige junge Bauern im Haus der Angebeteten mit Buchweizenpfannkuchen bewirtet. War die Anzahl der Speckstücke im Pfannkuchen gerade, war der Besucher als Verehrer gern gesehen. Eine ungerade Zahl signalisierte ihm diskret seine Hoffnungen auf die Tochter des Hauses aufzugeben. Es wurde dann kein Wort mehr über eine mögliche Heirat gesprochen.
Gerade/ungerade: even/oneven. Was het aantal stukken spek oneven was je als potentieel schoonzoon niet door de ballotage.
Spoilers!
Het is waar de palen van onze veranda op hadden moeten staanquote:Op zondag 22 juni 2025 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een poer is gewoon een bouwwoord. Het is bijvoorbeeld daar waar de palen van onze overkapping op staan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |