Foto dan maar, dat beton gaat tot op het vaste de grond in.quote:
Welk recept? En nee, geen temperatuur daarvoor denk ik.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor een nieuw instant pot kookboek ben ik een recept aan het testen. Daar is het geen goede temperatuur voor.
Mag het nog niet delen (zit in de eerste testgroep). Kan ook nog niet zeggen of het lekker is want het is nog erg warmquote:Op zondag 22 juni 2025 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Welk recept? En nee, geen temperatuur daarvoor denk ik.
Hier is het lekker fris met af en toe wat druppels. Alsnog had ik het behoorlijk warm tijdens het kokkerellen. Ik heb een cake, rabarbercompote, geblancheerde rabarber/tuinbonen/peultjes en een Turkse eiergerecht staan maken.
Oh dat snap ik natuurlijk. Ik bedoelde meer of het rundvlees of pasta ofzo is. Maar top secretquote:Op zondag 22 juni 2025 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag het nog niet delen (zit in de eerste testgroep). Kan ook nog niet zeggen of het lekker is want het is nog erg warm
Zo ver komt de Tesla nietquote:Op zondag 22 juni 2025 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Basic poeder met Marseille zeep 👌🏻 hier huismerk Carrefour, maar dat wordt wel duur in de benzine als je die gaat halen
Hmm ik ben wel blij met de handzeep van Marcel. Dus toch eens onthouden.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die gebruiken waarschijnlijk wasverzachter. Dat blijf je zo ruiken.
Wij gebruiken Marcels green soap, maar dat is niet echt goedkoop en meestal geen goede aanbiedingen.
Die korrels gebruiken wij ook voor het beddengoedquote:Op zondag 22 juni 2025 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ariel pods. Altijd wel ergens in de aanbieding.
En lenor rattenkorrels "geurboosters" voor het beddegoed.
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Welk recept? En nee, geen temperatuur daarvoor denk ik.
Hier is het lekker fris met af en toe wat druppels. Alsnog had ik het behoorlijk warm tijdens het kokkerellen. Ik heb een cake, rabarbercompote, geblancheerde rabarber/tuinbonen/peultjes en een Turkse eiergerecht staan maken.
Hier net geen 30 graden en heel vochtig. erg onaangenaam,quote:Op zondag 22 juni 2025 15:19 schreef Sarabi het volgende:
Beetje regen en bewolkingtoch wel fijner dan gisteren in de brandende zon.
Helaas niet. Een webshop is me te omslachtig dus ik heb ervoor gekozen om dat niet op te zetten.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:12 schreef Tuindier het volgende:
Is jouw thee ergens te bestellen @:Lucky_strike? Lijkt mij ook wel lekker.
Hier net ook "regen". Er viel genoeg om de stop rond een boom nat te kleuren. En er was wat gerommel in de verte.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:42 schreef fietsie het volgende:
Nou die "regen" was echt indrukwekkend.... Gedurende een uur ging de luchtvochtigheid omhoog, dat was alles.
Dus net maar een uurtje met slootwater de nieuwe aanplankt onder water gezet...
Ja hier ook, maar het voelt nu veel minder benauwd en het is al veel minder warm dan gisteren om deze tijdquote:Op zondag 22 juni 2025 16:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier net ook "regen". Er viel genoeg om de stop rond een boom nat te kleuren. En er was wat gerommel in de verte.
In mijn septembervakantie toevalliequote:Op zondag 22 juni 2025 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helaas niet. Een webshop is me te omslachtig dus ik heb ervoor gekozen om dat niet op te zetten.
Er is wel weer een BBQ meet hier in de tuin in de maak
Als er ook vegan is, vind ik dat niet perse een probleem hoor!quote:Op zondag 22 juni 2025 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. Een webshop is me te omslachtig dus ik heb ervoor gekozen om dat niet op te zetten.
Er is wel weer een BBQ meet hier in de tuin in de maak maar die is niet vegan dus ik gok dat je dan niet komt
We hadden twee Belgische collega's, die hadden het over rondellen. Ik kon uit het gesprek wijs worden dat het over bevestigingsmateriaal ging. Toen de het vervolgens over auto-rondellen hadden ging er een lichtje branden. Auto> carrosserie> carroseriering.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bouwwoorden worden ook vaak verdialect. De timmerman kwam laatst weer met een bijzondere term voor een deuvel* maar verbeterde zichzelf al voor ik kon vragen waar hij het in vredesnaam over had.
* Deuvel: zo'n houten pinnetje waarmee je bij Ikea-meubels twee stukken hout aan elkaar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |