Dit had ik NIET willen lezen.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:03 schreef flipsen het volgende:
Pfff, lees net dat de VS Irán hebben aangevallen... dat had ik toch (nog) niet verwacht en maakt me een beetje ongerust. Wat gaat Irán doen, wat gaat Putin doen... bah
Je hoort ook gewoon te slapen op dit uurquote:Op zondag 22 juni 2025 04:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit had ik NIET willen lezen.
# struisvogel.
Idd. Bottom 💜quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:37 schreef fietsie het volgende:
Ik vrees toch dat na een weekend lang BOTTOM filmpjes en theatervoorstellingen kijken mijn gehalte woke-correctheid ernstig gedaald is...
Damn wat hadden die twee een ontzettende berg intens platte pret.
Leef nog. Het was een cluster fuck dag. Die zitten er tussen. Het diner was wel heel tof.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:03 schreef AnneX het volgende:
Hóe zou het met @:Lonaa zijn? En haar collega?
Nou, gelukkig zeg. Een nog grotere clusterfuck in het Midden-Oosten dus meer vluchtelingen komen hier naartoe. De verdeeldheid over die vluchtelingen en meedoen aan Trumps oorlog zal hier groot zijn. Daar zullen alle fascisten wereldwijd blij mee zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:03 schreef flipsen het volgende:
Pfff, lees net dat de VS Irán hebben aangevallen... dat had ik toch (nog) niet verwacht en maakt me een beetje ongerust. Wat gaat Irán doen, wat gaat Putin doen... bah
Mij maakte het nucleaire programma van Iran meer ongerust eigenlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:03 schreef flipsen het volgende:
Ja, want die hadden al voordat Netanyahu überhaupt in Israël aan de macht was 'binnen enkele weken' een atoombom klaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mij maakte het nucleaire programma van Iran meer ongerust eigenlijk.
Volgens Netanyahu hadden ze dat al sinds 1995.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, want die hadden al voordat Netanyahu überhaupt in Israël aan de macht was 'binnen enkele weken' een atoombom klaar.
Met dat programma zijn ze al 30 jaar bezig.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mij maakte het nucleaire programma van Iran meer ongerust eigenlijk.
Ik maak nu huismerk picnic op maar dat vind ik ook niet fijn. AH huismerk rozen en zomerfruit is wel lekkerquote:Op zondag 22 juni 2025 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Even iets anders dan al dat festival en weergezeik van mij.
Heeft iemand de ultieme tip welk wasmiddel ik moet gebruiken.
Ik kwam van Lenor maar dat vond ik op een gegeven moment erg duur worden. Toen huismerk Jumbo, wel oké maar niet super. En nu huismerk Lidl en die vind ik ronduit stinken
Thanks! Klinkt lekkerquote:Op zondag 22 juni 2025 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik maak nu huismerk picnic op maar dat vind ik ook niet fijn. AH huismerk rozen en zomerfruit is wel lekker
T is heel subtiel. Mijn buren gebruiken iets wat lekker ruikt, maar dat ruik ik al wanneer de lift uitloop de centrale hal in, heel sterk dusquote:Op zondag 22 juni 2025 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! Klinkt lekker
Ookal zie ik nu dat AH volgende week ook een mooie Lenor aanbieding heeft.
Liever iets subtieler inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is heel subtiel. Mijn buren gebruiken iets wat lekker ruikt, maar dat ruik ik al wanneer de lift uitloop de centrale hal in, heel sterk dus
Basic poeder met Marseille zeep 👌🏻 hier huismerk Carrefour, maar dat wordt wel duur in de benzine als je die gaat halenquote:Op zondag 22 juni 2025 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam van Lenor maar dat vond ik op een gegeven moment erg duur worden. Toen huismerk Jumbo, wel oké maar niet super. En nu huismerk Lidl en die vind ik ronduit stinken
Die gebruiken waarschijnlijk wasverzachter. Dat blijf je zo ruiken.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is heel subtiel. Mijn buren gebruiken iets wat lekker ruikt, maar dat ruik ik al wanneer de lift uitloop de centrale hal in, heel sterk dus
Er is ook nogal wat gedaan om het te saboteren, ook door de AIVDquote:Op zondag 22 juni 2025 09:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Met dat programma zijn ze al 30 jaar bezig.
En al 30 jaar wordt er geroepen dat ze bijna een atoombom hebben.
Stuxnet is 15 jaar geleden. En als ze toen aan een bom werkte, hadden ze die nu wel gehad.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er is ook nogal wat gedaan om het te saboteren, ook door de AIVD
POL / Nederlander saboteerde Iraans atoomprogramma terwijl kabinet van niets
Rivier in Egyptequote:Op zondag 22 juni 2025 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stuxnet is 15 jaar geleden. En als ze toen aan een bom werkte, hadden ze die nu wel gehad.
Ook gek dat je hier in NL aanneemt dat in heul Europa (mn ouwe opa) glasbakken bestaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:00 schreef z80 het volgende:
Eerste bak koffie achter de kiezen.
Inmiddels baard gekortwiekt. Gelijk wat haren die in de ogen hingen ook maar onderhanden genomen.
Zo eens het wereldnieuws er bij pakken. En straks een rondje fiets naar de glasbak. Eigenlijk appart dat hier in Duitsland geen glasbak bestaat. Maar 1 keer per maand een vrachtwagen rond rijd om glas te verzamelen, dat je buiten, gesorteerd in kratjes, moet zetten. En de kratjes van mij staan ergens in de schuur met een heleboel zooi er in omdat ik altijd te laat was met buiten zetten.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:29 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 leuk, dat jij met al je bezigheden als oppas en werk ( ook) de moeite neemt om inhoudelijk te reageren op andere posters👍🏼
Wij hebben genoten van een mooie koele lokatie waar echte vogeltjes ook nog zaten te fluiten.
Zoveel smaakjes en kleuren, dat ik het niet kan navertellen.
Over een paar maanden weer, want ons gezelschap heeft een ander huis gekocht. 😎
Voor een indruk:Ziet er lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat kreeft?
En die honingraat, wat mooi![]()
Goedkoopste merken van Dekamarkt of AH.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:06 schreef Sarabi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |