SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, die is jaren geleden al gevuld door het regime daar. Alleen veel familie woont nog daar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:23 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Zo komt het wel heel dichtbij zeg je hebt een overbuurvrouw uit Iran
Zijn echt hele lieve mensen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grappig hoe zij juist dat alles achter willen laten en vergeten he?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is jaren geleden al gevuld door het regime daar. Alleen veel familie woont nog daar.
Zijn echt hele lieve mensen.
En 'wij' er dagelijks mee bezig willen zijn...
(Niet persoonlijk bedoeld!)![]()
Ik ben daar niet zo mee bezigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vergeten doen ze het niet hoor, die vrouw is een brok ellende.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:27 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Grappig hoe zij juist dat alles achter willen laten en vergeten he?
En 'wij' er dagelijks mee bezig willen zijn...
(Niet persoonlijk bedoeld!)
Zoveel angst, ze zit tot vroeg in de ochtend aan de buis gekluisterd.
Ik heb haar gisteren even een bosje bloemen gebracht en gezegd dat ik aan haar en haar familie denkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Killlemquote:
Helaas wel,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
Je bent er weer lekker vroeg bij, Dot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en keek even op mijn mobiel hier op FOK Had een DM met een verzoek ergens naar te kijken dus heb ik de laptop maar aangeslingerd. De ramen weer lekker helemaal opengooid. Even de kamer weer koelen voor de warmte komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja momenteel dichtbij huis al teveel gekkigheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:29 schreef Helenattenek het volgende:
Ja ik dus ook Niet
binnenlandse zaken zijn veel relevanter om van op de hoogte te blijven imoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat hoop ik voor iedereen die in de oorlogsgebieden woont. Lijkt mij meer dan vreselijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:31 schreef Helenattenek het volgende:
Dat is dan weer erg treurig en hoop op beterschapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja er is overal wel wat helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja momenteel dichtbij huis al teveel gekkigheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
heb hier ook een raampie openstaan, maar die gaat zo dicht. want ik ga lekker m'n nest in. fijne nacht nog allen.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Slaap lekker Mikey
O ik heb raampje altijd open, beneden op de kiepkantel stand en boven wagenwijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heb hier ook een raampie openstaan, maar die gaat zo dicht. want ik ga lekker m'n nest in. fijne nacht nog allen.
[ afbeelding ]
Slaap lekker Schakel
Nee hoor heb overal horren voor zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan het jezelf zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt.
Horren zijn geen overbodige luxe.
Ik ben reuze blij ze aangeschaft te hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik heb van die horren die voor de ramen hebt zittenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:39 schreef Helenattenek het volgende:
Edit: ik dacht dat horren dat netje over een bed was
Over je bed heet een klamboeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je wat hillarisch is met horren..
Als je kamerlicht Al even aan staat zullen er zich muggen verzameld hebben op je hor
Pak een vleesmes, of een ander mes waarmee je vlak over de hor kan, zodat je er Niet doorheen snijdt.
Haal vervolgens het mes over de hor heen alsof je een baard/been scheert.
Zie ineens op je vensterbank allemaal muggenprikkers![]()
![]()
Leuke fantasie heb je 🤣quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:43 schreef Helenattenek het volgende:
Weet je wat hillarisch is met horren..
Als je kamerlicht Al even aan staat zullen er zich muggen verzameld hebben op je hor
Pak een vleesmes, of een ander mes waarmee je vlak over de hor kan, zodat je er Niet doorheen snijdt.
Haal vervolgens het mes over de hor heen alsof je een baard/been scheert.
Zie ineens op je vensterbank allemaal muggenprikkersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proberen johquote:
Ik heb een wtw. Nooit ramen open toch altijd verse zuurstof. Dus in alle jaren amper beestjes binnen gehad.
Wat ik je uit ervaring kan vertellen is dat een spin uitstekend verdwijnt met de al oude methode...![]()
![]()
Slaap lekker MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft te maken met welk abo je hebt. Die van haar is iets duurder dan die van mijquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:01 schreef Helenattenek het volgende:
Het mutske heeft meer sterren dan de dotteke
De hierarchie is gevormd!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We leven nogsteeds in een verdekte aristocratiequote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft te maken met welk abo je hebt. Die van haar is iets duurder dan die van mij![]()
We leven nogis ook niet meer vanzelfsprekend in deze tijden
Ja als we niet leefde dan typte we hier niet
We leven allemaal al samen in een grote wereldquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We leven allemaal al samen in een grote wereld![]()
![]()
Blijf liever met beide benen op de grondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liever bij de hand Dan bij de voet want anders moet je bukken toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:13 schreef Dotteke het volgende:
Blijf liever met beide benen op de grond![]()
Ligt er aan wie zijn voet ik pak en hoe die persoon zit, ligt, staat, hangtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je reactie was Niet zo uitlokkend, tot je het afsloot met 'hangt'quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:15 schreef Dotteke het volgende:
Ligt er aan wie zijn voet ik pak en hoe die persoon zit, ligt, staat, hangt![]()
Killhemlquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Slapen is voor vrouwen en kinderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:13 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Jouw naam inspireert mij om een dikke baap te toveren. Hopelijk daarna slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Iemand kan ook aan het stok hangen. met zijn handen om te stokquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:16 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Je reactie was Niet zo uitlokkend, tot je het afsloot met 'hangt'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nakkoe is voer voor een kort leven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen en kinderen.
Mooi gedicht zo, niet?![]()
Meende laatst te lezen dat je aankondigde om te gaan slapenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen en kinderen.
Ik heb hier een stok voor je.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand kan ook aan het stok hangen. met zijn handen om te stok
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zodat de zaak wat meer op ooghoogte zit?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand kan ook aan het stok hangen. met zijn handen om te stok![]()
Ligt er aan hoe hoog men hangtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:19 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Zodat de zaak wat meer op ooghoogte zit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was natuurlijk een grap.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meende laatst te lezen dat je aankondigde om te gaan slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Laat maar zien dan kan ik zeggen of ik er aan ga hangenquote:
O je had je lolbroek aanquote:Of je grapjurk, zeg dat dan ook.
Ik dacht nog, wat een mietje die Killem die gaat net als vrouwen en kinderen slapen, geen echte man dus
Dat is weer iets anders, je springt van de hak op de tak........quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:20 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik leg de lat doorgaans erg hoogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aan de tak hangen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is weer iets anders, je springt van de hak op de tak........![]()
Dot toch!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat maar zien dan kan ik zeggen of ik er aan ga hangen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ligt er aan hoe dik die is natuurlijk. En hoe zwaar de persoon isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Eensquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe dik die is natuurlijk. En hoe zwaar de persoon is![]()
Zo toch maar een bakkie koffie gepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je moet toch een keuze maken
En aangezien ik niet meer drink dan koffie en water was de keus snel gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja rol hem maar uitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat maar zien dan kan ik zeggen of ik er aan ga hangenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh maar je hoeft verder niks te drinkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:30 schreef Dotteke het volgende:
Ja je moet toch een keuze maken
En aangezien ik niet meer drink dan koffie en water was de keus snel gemaakt![]()
Rolhelm
Ik heb niets om uit te rollenquote:
Dank u, altijd fijn dat ik niets hoefquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:31 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Oh maar je hoeft verder niks te drinken
killem zijn stok tochquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een tent in je broek is toch zo slechtquote:
Leg m gewoon in een knoop. Dan heeft de vrouw wat te doen ook![]()
DIe heeft alleen Killemquote:
Heb je weer nachtdienst?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een rare praatjes in de vroege ochtendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee slapen gaat moeilijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft alleen Killem
Heb je weer nachtdienst?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dan maar piepen 'auw auw doe eens zachtjes. ''quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:35 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Een tent in je broek is toch zo slecht
Leg m gewoon in een knoop. Dan heeft de vrouw wat te doen ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is balen, Hopelijk lukt het je strakkies nog evenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan maar piepen 'auw auw doe eens zachtjes. ''![]()
Ik kan geen tent in mijn broek krijgen die ik in de knoop moet leggen zodat een vrouw hem er uit moet halenquote:
Ik gelukkig ook nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan geen tent in mijn broek krijgen die ik in de knoop moet leggen zodat een vrouw hem er uit moet halen![]()
Komt wel goedquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen, Hopelijk lukt het je strakkies nog evenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is wel te hopenquote:
Gelukkig maarquote:
Ja ieder jaar hetzelfde, heeft met het weer en de longen te makenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe nog niet dood aan gegaan dus komt wel goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O herkenbaar. gaan een paar vervelende dagen aankomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ieder jaar hetzelfde, heeft met het weer en de longen te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor je het regent het weer en zitten we weer te klagen
Kan jij wel tegen vochtig weer dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:51 schreef sp3c het volgende:
Voor je het regent het weer en zitten we weer te klagen
Ik vind warm weer voor de longen een hel, en helemaal als het er dan ook nog eens vochtig bij is.
Ik ben niet zo zomer mens eerlijk gezegd. Ald het nou niet warmer den 22 tot 24 graden werd, maar helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij weet het niet zo goedquote:
ALtijd en overal, maar is niet erg. Ze moeten er ook zijnquote:
Ik kan overal wel tegen maar in Neserland slaat het relatief vluh om van warm naar koud naar droog naar nat, daar kan ik me dan slecht aan aanpassenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij wel tegen vochtig weer dan?
Ik vind warm weer voor de longen een hel, en helemaal als het er dan ook nog eens vochtig bij is.
Ik ben niet zo zomer mens eerlijk gezegd. Ald het nou niet warmer den 22 tot 24 graden werd, maar helaas
30 graden is prima, 40 ook maar dan moet het wel 40 graden blijvem zeg maar
Maar liefat rond de 20 denk
Stabiel wil ik iigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kunnen verstandigen zich ook afzonderen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd en overal, maar is niet erg. Ze moeten er ook zijn![]()
O dat is dan toch anders dan hierquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik kan overal wel tegen maar in Neserland slaat het relatief vluh om van warm naar koud naar droog naar nat, daar kan ik me dan slecht aan aanpassen
Stabiel wil ik iig
Maar evengoed stront vervelend. Het is inderdaad erg wisselend. Maar vanaf maandag redelijk stabiel in temperatuur voor de komenden weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan, op je zolderkamerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:57 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Kunnen verstandigen zich ook afzonderen?
Ziekquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
40 ook maar dan moet het wel 40 graden blijvem zeg maar![]()
Chronischquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja moet er niet aan denken 40 graden pppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee, als je die niet hebt zou het niet eerlijk zijn je dan helemaal uit te sluiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:59 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik heb geen zolderkamer
Maak ik nu geen kans meer?
Je mag dan op een slaapkamertje gaan zitten
Kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, als je die niet hebt zou het niet eerlijk zijn je dan helemaal uit te sluiten.
Je mag dan op een slaapkamertje gaan zitten
Ik was nog niet klaar met je eigenlijk![]()
O was je al begonnen met mij dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:01 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Kom jij dan ook?
Ik was nog niet klaar met je eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet de langste, wel de dikste.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:41 schreef devzero het volgende:
Deze TT gaat vast niet over @:killemwieftProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waar kun je niet goed tegen? Die temperatuurswisselingen of het verschil in luchtvochtigheid?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik kan overal wel tegen maar in Neserland slaat het relatief vluh om van warm naar koud naar droog naar nat, daar kan ik me dan slecht aan aanpassen
Stabiel wil ik iig![]()
de dikste balk voor je kopquote:
O ik heb er nog geen tijd voorquote:
De vraag is of ik wel een kans wildequote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:05 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
O laat Dan maar zitten
Helemaal.. vergeet het gewoon maar.
Alsof je kans maakteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vraag zal Niet meer gesteld wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vraag is of ik wel een kans wilde![]()
Wijs besluitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:06 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Die vraag zal Niet meer gesteld worden
Hoor je toch bij de verstandigeondanks dat je geen zolderkamer hebt
Het begint langzaam aan weer dag te worden, slaap lekker en sweet dreamsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
😩Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rood nogwelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Morguh GG ook weer vroeg present
Je bent er, dus je bent vroeg presentquote:
* gebrokenglas moest hier even over nadenken, maar hij denkt ook dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er, dus je bent vroeg presentHow can I make this topic about me?![]()
Moet je hier al over nadenken, dan ben je wel present maar nog niet 100% aanwezigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas moest hier even over nadenken, maar hij denkt ook dat je gelijk hebt.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je hier al over nadenken, dan ben je wel present maar nog niet 100% aanwezig
Ik heb net ook even de ramen opengegooid.How can I make this topic about me?![]()
Lekker hoor nuquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik heb net ook even de ramen opengegooid.
Heb de boel al openstaan vanaf een uurtje of 2 zit wel met een vest aan want zit pal voor een open raam en aan de andere kant is net zo raamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het waait hier amper dus doortochten doet het niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor nu
Heb de boel al openstaan vanaf een uurtje of 2 zit wel met een vest aan want zit pal voor een open raam en aan de andere kant is net zo raam
Buiten is het 13.3 °C
Woonkamer 22.3 °C
Zolder 21.2 °C
Schuurtje 18.8 °C
Kantoor 24.1 °C
En de koffie: lekker heet.
How can I make this topic about me?![]()
Ik kan alleen zien hoe warm het in de kamer is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het waait hier amper dus doortochten doet het niet.
Buiten is het 13.3 °C
Woonkamer 22.3 °C
Zolder 21.2 °C
Schuurtje 18.8 °C
Kantoor 24.1 °C
En de koffie: lekker heet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMO mooi uitzichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier in huis overal Philips Hue smart verlichting en daar zitten temperatuur sensoren in. Anders had ik dat ook niet overal hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan alleen zien hoe warm het in de kamer is.
Die luxe heb ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis overal Philips Hue smart verlichting en daar zitten ook temperatuur sensoren in. Anders had ik dat ook niet overal hoor.
Is tegenwoordig toch geen luxe meer?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het is duur maar ik ben simpel begonnen met 2 lampen, over de maanden steeds wat verder uitgebreid, en nu heb ik echt overal smart lampen en bewegingssensoren. En ik wil niet anders meer. Ik raak nooit meer een lichtknop aan, licht gaat automatisch aan en uit waar ik kom.quote:
Ik heb gewone spaarlampen er in zitten en moet gewoon alles zelf aan doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook handig Dotteke als je 's nachts bij uitzondering eens een keer naar de wc moet, nooit meer slaapdronken het lichtknopje zoeken...How can I make this topic about me?![]()
Das wel handig, maar hoe dan in je slaapkamer, brand daar de hele nacht dan een lamp?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is duur maar ik ben simpel begonnen met 2 lampen, over de maanden steeds wat verder uitgebreid, en nu heb ik echt overal smart lampen en bewegingssensoren. En ik wil niet anders meer. Ik raak nooit meer een lichtknop aan, licht gaat automatisch aan en uit waar ik kom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind de weg wel in het donkerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook handig Dotteke als je 's nachts bij uitzondering eens een keer naar de wc moet, nooit meer slaapdronken het lichtknopje zoeken...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat gaat na een paar minuten uit. Dat is instelbaar, de tijd dat het aan moet blijven. Die staat voor de slaapkamer ingesteld op 2 minuten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das wel handig, maar hoe dan in je slaapkamer, brand daar de hele nacht dan een lamp?
En overdag als het licht genoeg is dan blijven de lampen uit. Ze gaan ook alleen aan als het donker is.How can I make this topic about me?![]()
Die gebruik ik wel als ik de trap afgaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:20 schreef Metalfrost het volgende:
ik pak gewoon de zaklamp op mijn telefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan ook de kleur wat instellen, voor de slaapkamer heb ik dat warmer ingesteld, wat geliger.How can I make this topic about me?![]()
Maar als je je dan beweegt tijdens de slaap? Gaan ze dan weer aan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat gaat na een paar minuten uit. Dat is instelbaar, de tijd dat het aan moet blijven. Die staat voor de slaapkamer ingesteld op 2 minuten.
En overdag als het licht genoeg is dan blijven de lampen uit. Ze gaan ook alleen aan als het donker is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG Zet je kopje even neer, slik je koffie door voor je onderstaande leest .quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan ook de kleur wat instellen, voor de slaapkamer heb ik dat warmer ingesteld, wat geliger.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik las wat geiliger
als je dan toch van de trap af dondert kun je er een mooie lichtshow van makenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gebruik ik wel als ik de trap afgaGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Kijk jij snapt het, en wie weet maakt die nog een selfie ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
als je dan toch van de trap af dondert kun je er een mooie lichtshow van makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, de bewegingssensor heb ik richting de deur staan, dus het licht gaat alleen aan als ik bij de deur ben (dus de kamer naar binnen ga of naar buiten). Vervolgens springt het licht op de overloop aan, en daarna in de douchecel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je je dan beweegt tijdens de slaap? Gaan ze dan weer aan?
Nou, en als ik weer in bed duik dan blijven de lampen nog even branden maar na 3 minuten gaan stuk voor stuk de lampen weer uit en is het weer donker in huize GG.How can I make this topic about me?![]()
Au gvd. Oploskoffie is heter dan normale koffie
Wat een luxe. Gelukkig maar dat je alleen woont dan, stel je voor je bent met zijn tweeen wordt de ene wakker als de ander eruit gaat van al dat lichtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, de bewegingssensor heb ik richting de deur staan, dus het licht gaat alleen aan als ik bij de deur ben (dus de kamer naar binnen ga of naar buiten). Vervolgens springt het licht op de overloop aan, en daarna in de douchecel.
Nou, en als ik weer in bed duik dan blijven de lampen nog even branden maar na 3 minuten gaan stuk voor stuk de lampen weer uit en is het weer donker in huize GG.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kijk hier niet meer van op.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG Zet je kopje even neer, slik je koffie door voor je onderstaande leest .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik las wat geiliger
Ik heb ook kleurlampen, dan doe ik rood in de slaapkamer.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik kijk hier niet meer van op.
Ik heb ook kleurlampen, dan doe ik rood in de slaapkamer.![]()
Je bent eindelijk ingeburgerd
![]()
ik ben twee maanden geleden nog van de trap gedonderd nadat iemand zijn jas op de trap had laten liggen, ik dacht ik jump er overheen maar ik had de treden niet geteld, oh jee oh ja en toen lag ik op de grondquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het, en wie weet maakt die nog een selfie ook
geen fijne ervaring
maar wel een ervaring rijkerGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ja, nouja, dan trek je je dekbed toch over je hoofd heen zodat je er geen last meer van hebt?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een luxe. Gelukkig maar dat je alleen woont dan, stel je voor je bent met zijn tweeen wordt de ene wakker als de ander eruit gaat van al dat lichtHow can I make this topic about me?![]()
Das altijdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:24 schreef DJMO het volgende:
Au gvd. Oploskoffie is heter dan normale koffie
Oeh.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ben twee maanden geleden nog van de trap gedonderd nadat iemand zijn jas op de trap had laten liggen, ik dacht ik jump er overheen maar ik had de treden niet geteld, oh jee oh ja en toen lag ik op de grond
geen fijne ervaring
maar wel een ervaring rijker
Je bent niet de enige
Nooit iets op de trap laten liggen, dat zie je wel of beter gezegd voel je welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ben twee maanden geleden nog van de trap gedonderd nadat iemand zijn jas op de trap had laten liggen, ik dacht ik jump er overheen maar ik had de treden niet geteld, oh jee oh ja en toen lag ik op de grond
geen fijne ervaring
maar wel een ervaring rijker
Ben je ongedeerd uit de strijd gekomen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ook van de trap gemieterd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, totaal niet aan gewend maar de laatste weken ben ik standaard tussen 5 en 6 wakker. En dan heeft een hotel nog geen ontbijt, dus maar bakkie oplospleur gemaakt op de kamer.quote:
Hoop overigens dat het bitter slechte slapen en weinig slapen ook weer wat minder wordt nu ik ben gestopt met de sertraline
Een van de bijwerkingen is nl slapeloosheid en ik sliep al zo bijzonder goed natuurlijk
O Nou de volgende keer weet je hetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, totaal niet aan gewend maar de laatste weken ben ik standaard tussen 5 en 6 wakker. En dan heeft een hotel nog geen ontbijt, dus maar bakkie oplospleur gemaakt op de kamer.
Hoop overigens dat het bitter slechte slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was nog niet klaar met m'n post, drukte per ongeluk te vroeg op invoeren.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dat wel, en diegene gevraagd nooit meer zijn jas op de trap laten liggen, ik heb ook een kapstokquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit iets op de trap laten liggen, dat zie je wel of beter gezegd voel je wel
Ben je ongedeerd uit de strijd gekomen?Google is your friend, abuse your friends![]()
Kan gebeuren 🤣quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar met m'n post, drukte per ongeluk te vroeg op invoeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In dit huis 2x. Ik had mijn armen vol en wilde ik nog even wat meer meepakken om niet nog een keer op en neer naar boven te hoeven, en toen schoot mijn voet van de trede.quote:
Nou, je blijft van schrik een minuutje liggen, en checken of alles nog werkt.How can I make this topic about me?![]()
Ja is levensgevaarlijk. Je kan je nek wel brekenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja dat wel, en diegene gevraagd nooit meer zijn jas op de trap laten liggen, ik heb ook een kapstokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is overduidelijk dat jij geen ezel bent maar gewoon een dom varken dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In dit huis 2x. Ik had mijn armen vol en wilde ik nog even wat meer meepakken om niet nog een keer op en neer naar boven te hoeven, en toen schoot mijn voet van de trede.
Nou, je blijft van schrik een minuutje liggen, en checken of alles nog werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja kan ik mij voorstellen. Heel voorzichtig alle bewegen om te kijken of er niets gebroken isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In dit huis 2x. Ik had mijn armen vol en wilde ik nog even wat meer meepakken om niet nog een keer op en neer naar boven te hoeven, en toen schoot mijn voet van de trede.
Nou, je blijft van schrik een minuutje liggen, en checken of alles nog werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee toch maar niet
[ Bericht 96% gewijzigd door Metalfrost op 21-06-2025 06:39:45 ]Google is your friend, abuse your friends![]()
Overigens ben ik zelf één keer van de trap gegleden. Dat was de nacht nadat ik de wandelmarathom van Egmond had gelopen. Ik had toen zo'n ongelofelijke last van spierpijn en stijfheid dat ik simpelweg rechtstandig naar beneden lazerde. Flink wat blauwe plekken aan over gehouden, en naar alle waarschijnlijkheid ook die plek op m'n achterhoofd. Een bloedvaatje dat niet goed hersteld is en is gaan vergroeien. Is nu ruim 5 jaar geleden uit m'n hoofd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, ik loop nu gewoon vaker op en neer, en ook niet meer haastig met 2 treden tegelijk, dat soort ongein.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is levensgevaarlijk. Je kan je nek wel brekenHow can I make this topic about me?![]()
Even wat anders: is SwJ vergeten het topic dicht te gooien vannacht of blijft het topic nu standaard in de weekenden open?How can I make this topic about me?![]()
Ben ook een keer goed van de trap geknikkerd. Bleef met mijn hak in de broekspijp hangen. Mijn duim lag helemaal links aan de binnenkant van mijn hand. En aan de andere hand sleutelbeenderen zwaar gekneusd. Eindresultaat de duim in het files en beide armen in de mitella. Een ramp als je naar de wc geweest bent 😳👎🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Ben ook een keer goed van de trap geknikkerd. Bleef met mijn hak in de broekspijp hangen. Mijn duim lag helemaal links aan de binnenkant van mijn hand. En aan de andere hand sleutelbeenderen zwaar gekneusd. Eindresultaat de duim in het files en beide armen in de mitella. Een ramp als je naar de wc geweest bent 😳👎🏻
Nog steeds last van die duimquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet naar vragenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat anders: is SwJ vergeten het topic dicht te gooien vannacht of blijft het topic nu standaard in de weekenden open?
Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
Complete willekeur.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat anders: is SwJ vergeten het topic dicht te gooien vannacht of blijft het topic nu standaard in de weekenden open?![]()
Waarom is vandaag de langste dag? Morgen en overmorgen is de zonsondergang en opgang tijd precies hetzelfde.![]()
De reden dat vandaag, 21 juni, de langste dag van het jaar is, heeft alles te maken met de stand van de aarde ten opzichte van de zon. Op deze dag bereikt de zon haar hoogste punt aan de hemel op het noordelijk halfrond — dat noemen we de zomerzonnewende.
Maar hier komt het interessante deel: hoewel de zonsopkomst en zonsondergang op 21, 22 en 23 juni vrijwel identiek lijken, is het verschil tussen die twee tijden op 21 juni het grootst. Dat betekent dat de daglengte — dus de tijd dat het licht is — vandaag net iets langer is dan op de dagen eromheen.
Dat de tijden van zonsopkomst en zonsondergang een paar dagen lang hetzelfde lijken, komt doordat de baan van de aarde een ellips is en niet perfect rond. Daardoor verschuiven de vroegste zonsopkomst en de laatste zonsondergang een beetje ten opzichte van de langste dag.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Ik ga zo maar even beneden kijken of de eigenaar al wakker is en bedelen om meer suiker, melk en koffie zakjes.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik houd hier wel van, zomer, warmte, dat je 's ochtends alle deuren gewoon open kunt hebben en naar binnen en buiten kunt lopen, koffie op je terras drinken...How can I make this topic about me?![]()
Weet vrijwel zeker dat ik dan gewoon koffie uit de automaat in de ontbijtzaal mag pakken. Zonder extra te betalen. Hij was ook zo lief om onze koelbox in de koeling e zetten en de elementen in de vriezer te leggen voor ons.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het belooft iig een flink warme dag te worden merk ik nu al. Het zonnetje piept hier nu boven de bomen uit, en ik voel hem met de minuut warmer worden. Dat word flink smeren vandaag...Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Oh en tevens..
KUTHAAN!Ik heb er één en ik ben er trots op
Vandaag eerst langs begraafplaats de Cauberg en Margraten voor we door rijden naar Luxemburg. Altijd zo indrukwekkend daar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1260 / +22 / +0 / 2989 / 3571
2. loveislikeakiss / 855 / +17 / +0 / 2477 / 2969
3. RedShoe / 726 / +71 / +1 / 2754 / 3059
4. Fogel / 619 / +2 / +0 / 360 / 467
5. StevenHyde / 612 / +2 / +0 / 479 / 589
6. gebrokenglas / 605 / +11 / +36 / 2228 / 2603
7. mario390 / 540 / +13 / +27 / 1159 / 1529
8. devzero / 260 / +8 / +2 / 568 / 706
9. greysbones / 260 / +0 / +0 / 1510 / 1642
10. hemarookworst / 235 / +8 / +14 / 519 / 680
11. drakin / 210 / +14 / +0 / 783 / 885
12. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
13. maily / 201 / +17 / +2 / 976 / 1126
14. Pinnenmutske / 182 / +7 / +3 / 407 / 532
15. ieniminimuis / 168 / +0 / +0 / 513 / 605
16. Bally-b / 165 / +3 / +0 / 332 / 379
17. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490
18. marc0871 / 148 / +4 / +0 / 395 / 491
19. Shii / 142 / +17 / +0 / 273 / 360
20. Dr.Mikey / 126 / +0 / +23 / 133 / 197SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Afgelopen weekend was het ook openquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat anders: is SwJ vergeten het topic dicht te gooien vannacht of blijft het topic nu standaard in de weekenden open?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liep toch al niet op naaldhakkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sindsdien loop je ook niet meer op hakken? Naaldhakken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze deden geen pijn, maar ik ben lang 1.76 als ik dan van die naaldhakken droeg waren de mannen zo klein.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Volgens mij doet dat echt pijn. Liefst sneakers dan hihi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohquote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze deden geen pijn, maar ik ben lang 1.76 als ik dan van die naaldhakken droeg waren de mannen zo klein.Werewolf![]()
Dat is het nadeel van lang zijn.quote:
Wij hebben een klein vrouwtje in het bestuur zitten die draagt altijd van die hele hoge naaldhakken.
En dan nog is ze twee koppen kleiner dan mij
Koffie
![]()
Ik ben 1m53 en zie mezelf niet zo lopen hihi. Zwakke rechtervoet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van lang zijn.
Wij hebben een klein vrouwtje in het bestuur zitten die draagt altijd van die hele hoge naaldhakken.
En dan nog is ze twee koppen kleiner dan mijWerewolf![]()
![]()
O nee dan moet je het zeker niet doen. Je bent een klein mutske dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben 1m53 en zie mezelf niet zo lopen hihi. Zwakke rechtervoet.
De langste wat?Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Ja daarom dacht ik van misschien is dat nu standaard zo: 's weekends open, en op weekdagen 's nachts dicht.quote:How can I make this topic about me?![]()
Vanmorgen vroeg was het hier 12 graden. Ik vond het heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze deden geen pijn, maar ik ben lang 1.76 als ik dan van die naaldhakken droeg waren de mannen zo klein.
Ik ben 1.90 mHow can I make this topic about me?![]()
Straks niet meer..quote:Don't follow me. I am lost too
Russische roulette het kan alle kanten op. Denk eerlijk dat SwJ er in het weekend niet zo zin in heeftquote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik van misschien is dat nu standaard zo: 's weekends open, en op weekdagen 's nachts dicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat past kwa lengte wel mooi. Dan kunnen naaldhakjes prima 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
8uurDon't follow me. I am lost too
Dan lijkt het buiten niet zo warm natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vanmiddag gewoon met teddy deken en drie kruiken onder mn dekbed gaan liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat het kan...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vanmiddag gewoon met teddy deken en drie kruiken onder mn dekbed gaan liggenDon't follow me. I am lost too
![]()
Wat is de diameter?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:02 schreef roos94 het volgende:
Heb nog een hele XXL dominos pizza in de koelkast liggen.
Iemand interesse?Don't follow me. I am lost too
Vriezer zit vol zie ik net.quote:Don't follow me. I am lost too
@gebrokenglas er wordt een pizza aangeboden. Niets voor jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen zin meer in?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:02 schreef roos94 het volgende:
Heb nog een hele XXL dominos pizza in de koelkast liggen.
Iemand interesse?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja.Don't follow me. I am lost too
Ik bedoel die van mijquote:
Ja word heel warm. Doe maar rustig aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pizza's altijd goed....Don't follow me. I am lost too
O dat is mooi mee genomen. Wel jammer dat je hem dan niet opeet. Misschien als tussen doortje vandaag?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
We hadden gister 2 XXL pizzas en de derde was gratis .Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh, die is wel groot.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:gebrokenglas er wordt een pizza aangeboden. Niets voor jou?How can I make this topic about me?![]()
Koud of warm
In de vriezer en dan verdelen in stukken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi mee genomen. Wel jammer dat je hem dan niet opeet. Misschien als tussen doortje vandaag?![]()
We gaan zo naar rotterdam shoppen![]()
![]()
Straks in de oven pleurenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Die is warm te maken, even opwarmen in de ping, ovenstand.![]()
![]()
Is dat wat? Rotterdam bedoel ik...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel![]()
We gaan zo naar rotterdam shoppenDon't follow me. I am lost too
Daarom dacht ik ook aan jou. Makkelijk ping en eten maarquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Die is warm te maken, even opwarmen in de ping, ovenstand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik dat imago?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom dacht ik ook aan jou. Makkelijk ping en eten maar
Geen idee, ik kom nooit in Rotterdam.quote:Don't follow me. I am lost too
Bijna vol.Don't follow me. I am lost too
Voor mij welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drie keer drie =Don't follow me. I am lost too
![]()
LapohuntDon't follow me. I am lost too
Overalquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:12 schreef roos94 het volgende:
Zou eigenlijk drievliet gaan vandaag maar het werd te warm..
Is het warm
Om
Te
Shoppen lijkt
MijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: