SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Yeah. Laat die shit maar komen. Kamertemperatuur is op dit moment 20.8 graden met een luchtvochtigheid van 39%.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 01:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
Yeah. Laat die shit maar komen. Kamertemperatuur is op dit moment 20.8 graden met een luchtvochtigheid van 39%.
Lang leve een split airco en een woningbreed zonnescherm. Hitte komt er bij mij niet in. Zelfs geen zonnestraaltje.
En voor degenen die het zich afvragen: Ja, de airco blijft de komende dagen 24/7 aan. En nee, dat kost geen vermogen, integendeel. Ruimschoots goedgemaakt door geen gas te gebruiken afgelopen 'lente'.
Dat dat nog maar heel lang mag duren voor we daar zijn. Wat minder daglicht mag best, maar december/januari mag best wat meer. Helaas geen guldenmiddenweg en dat hebben we ook niet in de hand om te veranderen.quote:
Potverdorie zeg. Ben je helemaal gek worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dit soort idioten zouden een WKN ban moeten krijgen.quote:
Inherent aan ons klimaat, dus onvermijdelijk. Voor iets minder dan 80%, hè. Volgens jouw berekening. Maar dat komt natuurlijk mede door de ligging van ons land.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Op naar de intens trieste grijze treurnis, of nie dan @:invictus
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdorie zeg. Ben je helemaal gek worden?![]()
Check deze fluitketel. @:onlogischIk wordt het liefst wakker wanneer het buiten nog donker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wanneer ik nu om 04u naar het toilet moet wordt het al licht![]()
Mocht de wintertijd ooit standaard worden dan zou het al om 03u licht worden![]()
Verder heb ik niets tegen de zomer hoor![]()
*ijsje eet met airco aan
Ik stap om 06:45 in de auto en op sommige dagen heb ik die zon in m’n gezicht ook wel gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik wordt het liefst wakker wanneer het buiten nog donker is![]()
![]()
Wanneer ik nu om 04u naar het toilet moet wordt het al licht![]()
Mocht de wintertijd ooit standaard worden dan zou het al om 03u licht worden![]()
Verder heb ik niets tegen de zomer hoor![]()
*ijsje eet met airco aan
Heb gelukkig in de ochtend de zon in de rug en in de middag dus ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stap om 06:45 in de auto en op sommige dagen heb ik die zon in m’n gezicht ook wel gehad.Blij met de afwisselende seizoenen.
Alles heeft z’n charme.
Ik heb hem na 1 minuut ook weer in de rug, de snelweg is geen rechte lijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb gelukkig in de ochtend de zon in de rug en in de middag dus ook. Elk seizoen heeft wel zo zijn charmes, maar de winter is weinig winter meer en de herfst duurt daarom eigenlijk te lang.
Alleen de uren daglicht zal nooit veranderen want dat is gewoon zoals het is. Als de zon 20:30 onder zou gaan en 6:30 op zou komen, dan zou ik dat prima vinden. Nu is dat later onder en veel eerder op. Maar in de winter ist op de piek ook net niet. Donker van huis en bijna donker naar huis. Maar slaap er niet minder van
Ohne Ende!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Op naar de intens trieste grijze treurnis, of nie dan @:invictus
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdorie zeg. Ben je helemaal gek worden?![]()
Check deze fluitketel. @:onlogischNa vandaag worden de dagen weer korter maatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alpen glühen is eigenlijk altijd mooi.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Lang licht in de bergen vind ik wel fijn. Op een gegeven moment zit de zon toch achter de berg als je in het dal bent
En anders mooie zonsondergang/opkomst op de berg
Eigenlijk boeit me het daglicht helemaal niet zoveel. Als is december/januari wel vrij karig altijd.
Doe dan maar een seizoensbanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit soort idioten zouden een WKN ban moeten krijgen.
Gelukkig is de langste avond over 4 dagen pas, en de ochtenden kunnen me voorlopig toch gestolen worden. Veel te vroeg licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |