Ik zal mijn broer herdenken.quote:
Ik vroeg me al af aan wij hij me deed denken. Wat een lichtgewichtquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verschrikkelijk om JOVD-Gideon te zien marcheren in zo'n NAVO-zaal.
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af aan wij hij me deed denken. Wat een lichtgewicht
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mark Rutte net ook weer met Trump. Onbeschaamd stukje pijperij.
quote:Engelstalige pers prijst Ruttes ‘Dunglish’, maar struikelt over ‘it’s not to slime with you’
Kunnen we die lul van een hordeloper hier niet bespreken?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er worden ook bijna alleen maar serieuze zaken besproken
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier moet ik bij zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
We kunnen ook de avondvierdaagse gaan bespreken.
Je bent er wel door geobsedeerd hè? Ook al om filmpjes vragen enzoquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we die lul van een hordeloper hier niet bespreken?
Ik dacht aan de aankomst van Sinterklaasquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het niveau van de verslaggeving over de NAVO-Top komt net niet in de buurt van Koningsdag.
Uiteraard nadat ze zelf eerst lekker hebben lopen stoken en uitlokken met hun geweldsverslaafde romeo's.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef DeeBee het volgende:
De altijd collaborerende politie is weer demonstranten in elkaar aan het slaan op de A12, hadden ze zichzelf maar burgerwacht moeten noemen!
Dit vond ik ook een mooi artikel over de vierdaagse:quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
We kunnen ook de avondvierdaagse gaan bespreken.
"Ik ben anti-geweld", "Je zegt wel eens dingen".quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit vond ik ook een mooi artikel over de vierdaagse:
https://www.gld.nl/nieuws(...)rsum-met-ze-afrekent
"Ze hebben dit gewoon bedacht om de vroege wandelaars te pesten. Het is pure pesterij, bedrog en machtsmisbruik. En het is ook nog eens discriminatie."
Discriminatie inderdaad.
"Kijk, ik wist meteen wel dat ik fout zat toen ik zei dat ik de volgende keer een pistool mee zou nemen. Ik heb gelijk excuses gemaakt aan die controleur. Maar het achterbakse is dat hij het daarna toch heeft gemeld en toen zijn er maatregelen genomen."
Erg flauw dat zo'n doodsbedreiging gevolgen heeft.
"Ik hoop dat het universum met ze afrekent," aldus Jos Beers. Wat hij in de week van de Vierdaagse gaat doen, weet hij nog niet. "Gewoon een beetje mijn gang gaan, ik ga in ieder geval niet naar Nijmegen, nooit meer."
Jos heeft het nog niet kunnen afsluiten.
Je had ook nog die gast die in de voortuin ging schijten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:30 schreef mitt het volgende:
Die Jos heeft ook wel heel veel media aandacht gekregen voor een klapjosti.
Ja het CoEnRaDiE-effect.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
JA21 lijkt toch echt te profiteren van het uitsluiten van de PVV. Benieuwd hoe amateur Lasbril dit weer weet te verpesten.
Leuk dat de rechtse meute weer een nieuwe vluchtheuvel heeft gevonden na FvD->BBB->PVV. Straks krijgen we minister Annabel Nanningaquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja het CoEnRaDiE-effect.
Die echt een enorme klasbak lijkt naast al dat andere PVV spul.
Zoals Jan Postma tweette gisteren, is het nog enigszins hoopvol dat mensen niet op JA21 stemden met Eerdmans/Nanninga als hoofdgezicht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk dat de rechtse meute weer een nieuwe vluchtheuvel heeft gevonden na FvD->BBB->PVV. Straks krijgen we minister Annabel Nanninga
Mbeumo is geen fluke.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alvast een ach, United voor komend seizoen met het investeren in flukes Mbeumo en Cunha.
Werkt nog steeds voor geen meter.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:24 schreef Fretwork het volgende:
Met Mycroft weer running sta ik open voor een DM van RR over een raamvormig opgepuft chipje.
527 likes al!quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we die lul van een hordeloper hier niet bespreken?
Maar Trump is dommer!quote:
Die durf ik niet aan.quote:
@Immerdebestebob is geïnteresseerd in allerlei soorten worsten?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Je bent er wel door geobsedeerd hè? Ook al om filmpjes vragen enzo
Nu Hegsethquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Waarom zou je vrijwillig luisteren naar het incoherente gebrabbel van die oranje aap?____!!!
Sjoerd den Daas met zijn zeiige stem die alles aan ons gaat uitleggen. Ik word hier zie moe van.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Derdewereldland Amerika en het eeuwige ego.
The POTUS of the HOTTEST COUNTRY in the world did NOT threaten to invade NATO countries Denmark and Canada. He also had an AMZINGLY, WONDERFULL chat with Zelensky. This was the BEST NATO SUMMIT ever held.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hagelschieten over alle gebeurtenissen in de wereld alsof wereldpolitiek een walk in the park is. Ach, dat is ook precies populisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |