Gelukkig maar vriend, ik schrok al even.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitzonderingen daarbijgelaten
lol. Markquote:
Dit is echt een hele opzichte poging van oorlogsmisdadiger Mark R. om het ego van de oranje man te strelen zodat die straks braaf doet wat Mark wil.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Dit lijkt er zelfs voor teflon Mark wel over, al weet die natuurlijk wel hoe je met volksmenners dealt, die is jarenlang Greet gewend
Heeft dat ooit gewerkt bij Trump? Voor Elon is die tactiek ook slecht afgelopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt een hele opzichte poging van oorlogsmisdadiger Mark R. om het ego van de oranje man te strelen zodat die straks braaf doet wat Mark wil.
En het werkt ook nog eensquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt een hele opzichte poging van oorlogsmisdadiger Mark R. om het ego van de oranje man te strelen zodat die straks braaf doet wat Mark wil.
Volgens woordvoerder Rutte welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol. Markgeweldig. Helemaal Trump zijn taalgebruik overgenomen ook.
Is dit echt überhaupt? (lol)
Je kan Trump juist alles laten doen wat je wil, zolang je maar veren in zijn reet blijft steken. Die man is zo beïnvloedbaar als het maar kan, dat heeft grote vriend Vlad ook al sinds jaar en dag door.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft dat ooit gewerkt bij Trump? Voor Elon is die tactiek ook slecht afgelopen.
Elon is net zo'n narcist als Trump natuurlijk, die wil zelf ook een reet vol verenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je kan Trump juist alles laten doen wat je wilt, zolang je maar veren in zijn reet blijft steken. Die man is zo beïnvloedbaar als het maar kan, dat heeft grote vriend Vlad ook al sinds jaar en dag door.
Probleem is alleen een beetje dat zodra je er mee op houdt en een klein beetje kritiek uit Trump je ook direct kapot wil maken, zie Elon.
Jammer dat ik geen FM meer speelquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Olympique Lyon.
Of, om het anders te zeggen, L'OL.
Ik snap niet waarom die zoveel aandacht krijgt, die had na al de heisa met de 'milleniumbug' al bij het grof vuil moeten worden gezet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:37 schreef Szura het volgende:
Wegens smaad veroordeelde crimineel Maurice de H
Zou hij de ironie door hebben?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:45 schreef Slobeend het volgende:
Wierd Duk: “Ze zijn bezig met waar de mensen in de jaren 30 ook mee bezig waren, de wens om het Joodse volk te vernietigen. En Oudkerk, Asscher, Cohen, al die Joden in de PvdA hadden dat moeten zien aankomen. Maar die hebben weggekeken al die jaren. Dat komt nu als een boemerang in hun gezicht.”
Jacques Monasch is volledig het spoor bijster. Inrichting?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:45 schreef Slobeend het volgende:
Wierd Duk: “Ze zijn bezig met waar de mensen in de jaren 30 ook mee bezig waren, de wens om het Joodse volk te vernietigen. En Oudkerk, Asscher, Cohen, al die Joden in de PvdA hadden dat moeten zien aankomen. Maar die hebben weggekeken al die jaren. Dat komt nu als een boemerang in hun gezicht.”
De idioot heeft ook het historische besef van een demente garnaal. “Een van de meest succesvolle aanvallen”. Je zult maar nabestaande zijn van een D Day veteraan. Of van een van de piloten van de Dolittle Raid. Overigens twee acties die WEL succes hadden itt deze, die hoogstens een kleine aardverschuiving in de omgeving van de faciliteiten teweeg gebracht hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:53 schreef Szura het volgende:
FAKE NEWS CNN, TOGETHER WITH THE FAILING NEW YORK TIMES, HAVE TEAMED UP IN AN ATTEMPT TO DEMEAN ONE OF THE MOST SUCCESSFUL MILITARY STRIKES IN HISTORY. THE NUCLEAR SITES IN IRAN ARE COMPLETELY DESTROYED! BOTH THE TIMES AND CNN ARE GETTING SLAMMED BY THE PUBLIC!
Gepost vanuit Huis ten Bosch!
Een aantal "prominente" PvdA'ers zijn echt als gekken om zich heen aan het slaan, fascinerend om te zien.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jacques Monasch is volledig het spoor bijster. Inrichting?
De Speld wist het sinds 2016 al:quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jacques Monasch is volledig het spoor bijster. Inrichting?
quote:Jacques Monasch: “Kijk mij, ik ben Jacques Monasch!”
'Say oeh, ah, Jacques Monasch'
4 november 2016 door Stephan ter Borg
Jacques Monasch trekt aan zijn sigaret en wrijft voorzichtig over zijn tepels. “Ik ben Jacques Simon Monasch,” zegt hij. “Kandidaat-lijsttrekker voor de PvdA.” De politicus zit wijdbeens, naar eigen zeggen om de boel eens lekker door te luchten. “Moet ook gebeuren, toch?” lacht hij. “Maar even serieus nu.”
“Waarom ik de gedroomde kandidaat ben?” vraagt de geboren Rotterdammer zich retorisch af. “Ik combineer de bescheidenheid van Frans Timmermans met het intellect van Lutz Jacobi.” Hij pauzeert even om naar een plant te kijken. “Say oeh, ah, Jacques Monasch,” zingt hij zachtjes. “Say oeh, ah, Jacques Monasch.” Een liedje dat vroeger over Feyenoord-keeper Ed de Goey ging. Een verwijzing naar zijn Rotterdamse roots wellicht? “Nee,” zegt Monasch beslist. “Dit liedje gaat over Jacques Simon Monasch.”
Jacques Monasch wordt door aanbidders vergeleken met grootheden als Nelson Mandela en Jacques Monasch. Zelf blijft de politicus er nuchter onder: “Natuurlijk doet het je wel wat als je vergeleken wordt met Jacques Monasch, maar als politicus moet je met beide beentjes op de grond staan. Ja hoor, dat is aan deze jongen wel besteed.” Monasch veert op uit zijn zetel en neemt een Saturday Night Fever-pose aan. Hij gaat weer zitten. “Wat was je vraag ook alweer?’ zegt hij. “Oh ja, Jacques Monasch.”
Het is natuurlijk wel fijn om users met hun uitspraken om de oren te slaan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Mycroft had het weer even moeilijk... Boel is weer up maar geen idee voor hoe lang.
Is deze SC niet inclusief?quote:
Alleen als je politiek links bentquote:
Rechtse mensen zijn ook welkom.quote:
DRT'ers en ESF'ers zijn hier gewoon welkom in dit mokertje hete bad, dus ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alhoewel ik mij nog steeds afvraag of ik als hardloper welkom ben in deze chat vol fietsliefhebbers.
Met mijn roestige omafietsje.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alhoewel ik mij nog steeds afvraag of ik als hardloper welkom ben in deze chat vol fietsliefhebbers.
Met mijn roestige omafietsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |