Ik gezien de uitspraken dat het joden zijn.quote:
Maar ook muziekliefhebbers, sportbeoefenaars, havisten, hobbytuiniers, steun en toeverlaten, sneakerverzamelaars, buren.quote:
Als dit niet al zo ernstig en misselijkmakend was met antisemitisch geweld als toppunt, dan had ik nog een voorstel gemaakt om alle jonge mannen het land uit te zettenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar ook muziekliefhebbers, sportbeoefenaars, havisten, hobbytuiniers, steun en toeverlaten, sneakerverzamelaars, buren.
Altijd maar die nadruk op dat jong en man zijn, alsof dat alles is dat hen hen maakt.![]()
²
Eindelijk wordt het bij de naam genoemd.quote:De oorzaken van de toename van het aantal minderjarige daders zijn divers, zeggen betrokkenen.
Toch wordt meteen geprobeerd het op de rechtse alphas af te schuiven.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het bij de nam genoemd.
Vind divers alsnog vrij nietszeggend, maar beter dan helemaal niets want we weten allemaal wat ermee bedoelt wordt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het bij de nam genoemd.
Import shit - create a shitholequote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
Foei toch die Henri, Pierre, Jean, André en François.
Islamitisch. Perfect!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag eerder vandaag voorbij komen dat DENK één van de grootste partijen onder jongeren is.
De toekomst van Europa gaat helemaal prima.
Zeg dat. Oh wat is Servieskast tegen heteronormatief sekisme... Die gore seks-geobsedeerde mannen toch allemaal!quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag eerder vandaag voorbij komen dat DENK één van de grootste partijen onder jongeren is.
Geef 'progressief links' de ruimte en Nederland is binnen een paar jaar inderdaad een kalifaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
FvD jaren geleden ook
Nou veelzeggend hoor
Je weet niet eens waar ik in geloof.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertaling:
"Kut, ik weet dat je gelijk hebt".
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik in geloof.
Mwah dat vind ik niet helemaal fair. Genoeg links en progressief georiënteerde users die daar kritiek op hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Want reken maar... wanneer het er op aankomt laten die zogenaamd 'progressieven' LGBTQ ook als een baksteen vallen, alles om de Islam te pleasen. Dat zie je nu al met hun debiele pro-Iran houding.
Ik zie ze niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet helemaal fair. Genoeg links en progressief georiënteerde users die daar kritiek op hebben.
Dat is bekend bij iedereen. Maar ga dan niet meteen smijten met termen als Nederland is binnen 5 jaar een kalifaat want je weet zelf ook wel dat je beter bent dan zulk populistisch gebralquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie ze niet.
Nergens.
Daarom ben ik ook klaar met links.
Niet binnen vijf jaar... 55 jaar, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is bekend bij iedereen. Maar ga dan niet meteen smijten met termen als Nederland is binnen 5 jaar een kalifaat want je weet zelf ook wel dat je beter bent dan zulk populistisch gebral
Nee. Mijn kennis vooral.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Draag ik een hoofddoek?
Je psychose staat aan he
Ben het inhoudelijk niet altijd eens met Etto maar je bent nou niet bepaald tegenstand voor hem met dit soort reactiesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Draag ik een hoofddoek?
Je psychose staat aan he
Ik snap niet waarom jij zo van moslims houdtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Christelijke man is een vrouw ook een hoer.
Je bent altijd selectief verontwaardigd, vooral in moslim topics die dit ook weer geworden is door jou.
Ik weiger trouwens te geloven dat dit een parodie is. BSB, ok? Bianconeri, zal best? Maar je dient ergens een lijn te trekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:52 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je vraag is ook kk dom. Waaruit blijkt dat ik van moslim houd?
Dat is wat je keer op keer beweert.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:52 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je vraag is ook kk dom. Waaruit blijkt dat ik van moslim houd?
Quote mij dan weet ik wat ik zei.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat is wat je keer op keer beweert.
Je moeder ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weiger trouwens te geloven dat dit een parodie is. BSB, ok? Bianconeri, zal best? Maar je dient ergens een lijn te trekken.
Ik denk dat zij wel oprecht is ja. Banshee is door en door troll. Van de woordkeuzes tot zijn megalomane signature aan toequote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weiger trouwens te geloven dat dit een parodie is. BSB, ok? Bianconeri, zal best? Maar je dient ergens een lijn te trekken.
Ik denk in iets dat net zo dom is als jij zelf?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik in geloof.
Je zult niet de eerste moslima zijn die dat tegen haar heeft gezegdquote:
Je denkt toch niet dat ik serieus ga reageren op de psychotische users doordrenkt in moslim haat die stil zijn in topics waar christelijke of Nederlandse mensen the bad guy zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel oprecht is ja. Banshee is door en door troll. Van de woordkeuzes tot zijn megalomane signature aan toe
Ja...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:09 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus ga reageren op de psychotische users doordrenkt in moslim haat die stil zijn in topics waar christelijke of Nederlandse mensen the bad guy zijn.
Omdat de meeste religies wél een ruggengraat hebben en kritiek kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:09 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus ga reageren op de psychotische users doordrenkt in moslim haat die stil zijn in topics waar christelijke of Nederlandse mensen the bad guy zijn.
Oh ja? Probeer dat eens met joden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:28 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Omdat de meeste religies wél een ruggengraat hebben en kritiek kunnen hebben.
Islam daarentegen..
Jodendom kenmerkt zich door het juist NIET willen bekeren van mensen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:29 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Oh ja? Probeer dat eens met joden.
In het openbaar aub.
Nog nooit een Jood op de kast gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:29 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Oh ja? Probeer dat eens met joden.
In het openbaar aub.
Volgens mij haal jij wat zaken door elkaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Christelijke man is een vrouw ook een hoer.
Je bent altijd selectief verontwaardigd, vooral in moslim topics die dit ook weer geworden is door jou.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksueel_geweld_in_conflictgebiedenquote:Ook in de 21e eeuw zijn talrijke gedocumenteerde gevallen bekend van systematisch seksueel geweld in conflictgebieden. In een Brits regeringsrapport uit 2016 worden Afghanistan, Burundi, Bosnia, de Centraal-Afrikaanse Republiek, Kenia, Kosovo, Irak, Nepal, Nigeria, Colombia, Sri Lanka, Syrië, Oeganda, Myanmar en Congo-Kinshasa genoemd als landen waar seksueel geweld in conflictsituaties is voorgekomen:[9]
Democratische Republiek Congo: tijdens de vele jaren van burgeroorlog en ongeregeldheden kwam en komt seksueel geweld op grote schaal voor. (1994-heden)
Myanmar: tijdens etnische zuiveringen tegen het Rohingya (volk) door het leger was sprake van verkrachtingen op grote schaal (2016-2018)
Irak en Syrië: in de Syrische Burgeroorlog en de Irakoorlog misbruiken mannen van de Islamitische Staat op grote schaal Yezidi-vrouwen en -meisjes (2011-2017[10])
Afghanistan: milities van de Taliban begingen een groot aantal verkrachtingen in de provincie Kunduz (2015[11])
VN-vredesmacht: militairen van VN-missies gingen zich in meerdere gevallen te buiten aan seksueel geweld tegen de bevolking die ze geacht werden te beschermen.[12] Dergelijke gevallen zijn bekend in de Centraal-Afrikaanse Republiek (2016[13]), Democratische Republiek Congo en Haïti (2012[14]).
Libië: tijdens de Opstand in Libië gingen de troepen van Qadhafi zich te buiten aan verkrachtingen (2011[15])
Soedan: tijdens het conflict in Darfur werd seksueel geweld gebruikt door zowel de Janjaweed en andere milities, als door de regeringssoldaten (2003-2011[16])
Je denkt dat ik moeite ga steken in het opzoeken van jouw berichten?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:02 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Quote mij dan weet ik wat ik zei.
Ja, laten we ze nog extra betalen en motiveren om een jong uitgehuwelijkt meisje te trouwen en dan haar lekker makkelijk misbruiken in het huwelijk...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou inzetten op subsidies en anderzijds andere soorten stimulansen om de Moslim jeugd jong getrouwd te krijgen.²
Ja, pubers. Adolescenten. Nog net niet volwassen mensen die rond die leeftijd seksueel actief worden. Dat is dus helemaal niet "heel erg jong" alsof het kinderen zijn en er iets bijzonders aan de hand is. Het zijn pubers die moeten neuken.quote:
NWS / Verbod op kindhuwelijken is 'onislamitisch', aldus Islamitische Raadquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Bron: focusquote:An Hamburger Schulen gibt einen beängstigenden Trend: Muslimische Jugendliche, die sich selbst als besonders streng gläubig betrachten, setzen Gleichaltrige unter Druck – Opfer sind beispielsweise Mädchen, die sich feminin kleiden und kein Kopftuch tragen.
Der Islamismus-Experte Ahmad Mansour, ein Psychologe mit arabisch-palästinensischen Wurzeln, greift die Hamburger Politik scharf an. Die Hansestadt sei der „Spitzenreiter in der Verharmlosung und Verdrängung des Problems“.
En de PdvA-GL zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:29 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Bron: focus
Zomaar een schooldag in Hamburg
Spoor jij wel helemaal? Of zijn vrouwen in jouw ogen wezens die je mag gebruiken wanneer het die varkens uitkomt? Want daar gaat het om in dit topic!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, pubers. Adolescenten. Nog net niet volwassen mensen die rond die leeftijd seksueel actief worden. Dat is dus helemaal niet "heel erg jong" alsof het kinderen zijn en er iets bijzonders aan de hand is. Het zijn pubers die moeten neuken.
Je lul achterna lopen is wel iets heel anders dan met 3 man een meisje aftuigen, vervolgens dreigen haar in brand te steken, dan de verkrachting en als afscheid haar waarschuwen dat als ze naar de politie gaat, dat ze dan alsnog vermoord word.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, pubers. Adolescenten. Nog net niet volwassen mensen die rond die leeftijd seksueel actief worden. Dat is dus helemaal niet "heel erg jong" alsof het kinderen zijn en er iets bijzonders aan de hand is. Het zijn pubers die moeten neuken.
Tja, kinderen/pubers moet je opvoeden en begeleiden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je lul achterna lopen is wel iets heel anders dan met 3 man een meisje aftuigen, vervolgens dreigen haar in brand te steken, dan de verkrachting en als afscheid haar waarschuwen dat als ze naar de politie gaat, dat ze dan alsnog vermoord word.
Ja, echt pubergedrag.![]()
Prima als zij willen neuken maar dan wel met instemming van beide partijen en alleen seks met leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit zijn in mijn ogen gewoon oorlogsmisdadigers die navenant gestraft zouden moeten worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tja, kinderen/pubers moet je opvoeden en begeleiden.
Je kunt toch lezen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:56 schreef deedeetee het volgende:
Waar gaat dit over ? Moslims jongeren die meisjes verkrachten ?
Cultuur barbaren die terug moeten naar de zandbak waar ze thuis horenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit zijn in mijn ogen gewoon oorlogsmisdadigers die navenant gestraft zouden moeten worden.
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat was in jouw bericht niet zo duidelijk.
Dit heeft geen enkele moer met cultuur te maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Cultuur barbaren die terug moeten naar de zandbak waar ze thuis horen
Ja, het ligt aan mij. Volgende keer negeer ik je gewoon want ik denk dan toch dat ik te dom ben om jouw mystieke boodschap tussen de regels te snappen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.
Nou graag hoor, op jouw reacties zit ik echt niet te wachten. Wil je een netjes zijn en domheid niet negeren krijg je de volle laag van een gepatendeerde zelfingenomen sukkel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan mij. Volgende keer negeer ik je gewoon want ik denk dan toch dat ik te dom ben om jouw mystieke boodschap tussen de regels te snappen.
En zo modderen we maar verder. Zonder te luisteren. Zonder begrip.
Goh, hoe kan deze wereld toch zo ontsporen?
Ik reageer op jou. Jij reageert op mij. Zo gaan die dingen. Maar om hier nou te gaan lopen bekvechten. Nee, dat vind ik het niet waard.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou graag hoor, op jouw reacties zit ik echt niet te wachten. Wil je een netjes zijn en domheid niet negeren krijg je de volle laag van een gepatendeerde zelfingenomen sukkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even dit: Hoe moet ik in godsnaam sarcasme herkennen in een berichtje van slechts 5 of 6 woordjes? Ik mis dan de emoties van je gezicht, de toon van je stem.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou graag hoor, op jouw reacties zit ik echt niet te wachten. Wil je een netjes zijn en domheid niet negeren krijg je de volle laag van een gepatendeerde zelfingenomen sukkel.
Nou nou nou, het is veel te warm om je zo op te winden, denk aan je bloeddruk. Ik ging er gewoon vanuit dat ik mijn mening over moslims en verkrachting al zo vaak heb gegeven dat die inmiddels wel bekend is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nog even dit: Hoe moet ik in godsnaam sarcasme herkennen in een berichtje van slechts 5 of 6 woordjes? Ik mis dan de emoties van je gezicht, de toon van je stem.
Vind je dit eerlijk, mij hierover aanvallen terwijl je heel goed zou moeten weten dat schriftelijke taal heel anders is dan mondelinge taal?
Beetje credit naar mij toe, zou toch wenselijk zijn vind je ook niet?
Integendeel, dan kom je hiermee: Wil je een netjes zijn en domheid niet negeren krijg je de volle laag van een gepatendeerde zelfingenomen sukkel.
Inderdaad, ik heb niet doorgeleerd, maar om mij dan maar dan te betichten van domheid terwijl ik een hele normale vraag stel, vind ik ook niet echt getuigen van een hoog IQ.
Jij moet volgens mij nog heel veel leren als je je in verbaal opzicht wilt verdedigen. En dit is echt niet de manier.
Prettig weekend.
Is er onderzoek waaruit blijkt dat getrouwde mensen minder seksueel misbruik plegen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou inzetten op subsidies en anderzijds andere soorten stimulansen om de Moslim jeugd jong getrouwd te krijgen.²
Jouw mening was niet bekend bij mij. Vind je dat erg? Blijkbaar wel dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou nou nou, het is veel te warm om je zo op te winden, denk aan je bloeddruk. Ik ging er gewoon vanuit dat ik mijn mening over moslims en verkrachting al zo vaak heb gegeven dat die inmiddels wel bekend is.
Sorry hoor mijn reactie was idd niet erg aardig. Zal het niet meer doen.
Beetje rare vraag vind ik. Alsof seksueel misbruik gerelateerd is aan het al dan niet getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is er onderzoek waaruit blijkt dat getrouwde mensen minder seksueel misbruik plegen?
Doen we.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jouw mening was niet bekend bij mij. Vind je dat erg? Blijkbaar wel dus.
Maar goed zand erover.
Nou ja, het zou kunnen hé. Heer Banshee geeft het als optie om het probleem te verminderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beetje rare vraag vind ik. Alsof seksueel misbruik gerelateerd is aan het al dan niet getrouwd zijn.
Of, in deze tijd, een vaste relatie hebben.
Beter zou men zich af kunnen vragen wat seks en een relatie met elkaar te maken hebben.
Seks en liefde zijn twee zaken die heel goed zonder elkaar kunnen, zonder ongemak of schaamte.
Maar waarom moeten deze twee zaken onlosmakelijk aan elkaar gekoppeld worden als een stel er voor kiest om de rest van hun leven samen te zijn?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nou ja, het zou kunnen hé. Heer Banshee geeft het als optie om het probleem te verminderen.
BSB is absoluut niet serieus te nemen als discussiepartner.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nou ja, het zou kunnen hé. Heer Banshee geeft het als optie om het probleem te verminderen.
Ik wilde hem het voordeel van de twijfel geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
BSB is absoluut niet serieus te nemen als discussiepartner.
Niet doen. Daar voor is hij veel te strikt in de leer van mohammed.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik wilde hem het voordeel van de twijfel geven.
Common sense. Fijne avond.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is er onderzoek waaruit blijkt dat getrouwde mensen minder seksueel misbruik plegen?
Dank je wel. Inderdaad, ik ben er heilig van overtuigd dat als het huwelijk als hoeksteen van de samenleving terugkeert we de kans op misbruik verkleinen ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja precies. Verse mannen die volledig aan hun trekken komen in een gezond instituut als het huwelijk zullen gewoon veel minder snel misbruiken. En ik ben ook van de school "gelegenheid maakt de dief". Dus vermijd risicovolle situaties zo veel als mogelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel oprecht is ja. Banshee is door en door troll. Van de woordkeuzes tot zijn megalomane signature aan toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |