Ik gezien de uitspraken dat het joden zijn.quote:
Maar ook muziekliefhebbers, sportbeoefenaars, havisten, hobbytuiniers, steun en toeverlaten, sneakerverzamelaars, buren.quote:
Als dit niet al zo ernstig en misselijkmakend was met antisemitisch geweld als toppunt, dan had ik nog een voorstel gemaakt om alle jonge mannen het land uit te zettenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar ook muziekliefhebbers, sportbeoefenaars, havisten, hobbytuiniers, steun en toeverlaten, sneakerverzamelaars, buren.
Altijd maar die nadruk op dat jong en man zijn, alsof dat alles is dat hen hen maakt.![]()
²
Eindelijk wordt het bij de naam genoemd.quote:De oorzaken van de toename van het aantal minderjarige daders zijn divers, zeggen betrokkenen.
Toch wordt meteen geprobeerd het op de rechtse alphas af te schuiven.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het bij de nam genoemd.
Vind divers alsnog vrij nietszeggend, maar beter dan helemaal niets want we weten allemaal wat ermee bedoelt wordt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het bij de nam genoemd.
Import shit - create a shitholequote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
Foei toch die Henri, Pierre, Jean, André en François.
Islamitisch. Perfect!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag eerder vandaag voorbij komen dat DENK één van de grootste partijen onder jongeren is.
De toekomst van Europa gaat helemaal prima.
Zeg dat. Oh wat is Servieskast tegen heteronormatief sekisme... Die gore seks-geobsedeerde mannen toch allemaal!quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag eerder vandaag voorbij komen dat DENK één van de grootste partijen onder jongeren is.
De toekomst van Europa gaat helemaal prima.
Geef 'progressief links' de ruimte en Nederland is binnen een paar jaar inderdaad een kalifaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
FvD jaren geleden ook
Nou veelzeggend hoor
Je weet niet eens waar ik in geloof.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertaling:
"Kut, ik weet dat je gelijk hebt".
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik in geloof.
Mwah dat vind ik niet helemaal fair. Genoeg links en progressief georiënteerde users die daar kritiek op hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Want reken maar... wanneer het er op aankomt laten die zogenaamd 'progressieven' LGBTQ ook als een baksteen vallen, alles om de Islam te pleasen. Dat zie je nu al met hun debiele pro-Iran houding.
Ik zie ze niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet helemaal fair. Genoeg links en progressief georiënteerde users die daar kritiek op hebben.
Dat is bekend bij iedereen. Maar ga dan niet meteen smijten met termen als Nederland is binnen 5 jaar een kalifaat want je weet zelf ook wel dat je beter bent dan zulk populistisch gebralquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie ze niet.
Nergens.
Daarom ben ik ook klaar met links.
Niet binnen vijf jaar... 55 jaar, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is bekend bij iedereen. Maar ga dan niet meteen smijten met termen als Nederland is binnen 5 jaar een kalifaat want je weet zelf ook wel dat je beter bent dan zulk populistisch gebral
Nee. Mijn kennis vooral.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Draag ik een hoofddoek?
Je psychose staat aan he
Ben het inhoudelijk niet altijd eens met Etto maar je bent nou niet bepaald tegenstand voor hem met dit soort reactiesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Draag ik een hoofddoek?
Je psychose staat aan he
Ik snap niet waarom jij zo van moslims houdtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Christelijke man is een vrouw ook een hoer.
Je bent altijd selectief verontwaardigd, vooral in moslim topics die dit ook weer geworden is door jou.
Ik weiger trouwens te geloven dat dit een parodie is. BSB, ok? Bianconeri, zal best? Maar je dient ergens een lijn te trekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:52 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je vraag is ook kk dom. Waaruit blijkt dat ik van moslim houd?
Dat is wat je keer op keer beweert.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:52 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je vraag is ook kk dom. Waaruit blijkt dat ik van moslim houd?
Quote mij dan weet ik wat ik zei.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat is wat je keer op keer beweert.
Je moeder ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weiger trouwens te geloven dat dit een parodie is. BSB, ok? Bianconeri, zal best? Maar je dient ergens een lijn te trekken.
Ik denk dat zij wel oprecht is ja. Banshee is door en door troll. Van de woordkeuzes tot zijn megalomane signature aan toequote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weiger trouwens te geloven dat dit een parodie is. BSB, ok? Bianconeri, zal best? Maar je dient ergens een lijn te trekken.
Ik denk in iets dat net zo dom is als jij zelf?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik in geloof.
Je zult niet de eerste moslima zijn die dat tegen haar heeft gezegdquote:
Je denkt toch niet dat ik serieus ga reageren op de psychotische users doordrenkt in moslim haat die stil zijn in topics waar christelijke of Nederlandse mensen the bad guy zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel oprecht is ja. Banshee is door en door troll. Van de woordkeuzes tot zijn megalomane signature aan toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |