Iran leert steeds meer over hoe Iron Dome werkt en hoe Isral reageert. Iran is nu in principe nog veel gevaarlijker.quote:
Alles voor de likesquote:
Sterker nog, er is blijdschap te zien over zulke bombardementen. Vooral binnen Arabische en Islamitische kringen. Dit zijn dezelfde mensen die zeggen zo over 'mensenrechten' in te zitten als over de Palestijnen gaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De palliewappies veroordelen dit dan weer niet. Best hypocriet.
Is dit zijn echte account?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
Yo Howard, geef je mening over deze kwestie
[ x ]
Het is kennelijk ook niet met de Amerikanen gedeeld want de Amerikaanse inlichtendiensten zeggen dat er geen aanwijzingen zijn dat ze aan een bom werken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, is dat bewijs er niet, of is dat bewijs niet aan de pers getoond?
Ja, maar ik denk dat hij zijn woordvoerder opdracht heeft gegeven om het woord 'zionist' minimaal 100 keer per dag te gebruiken.quote:
Wel een tweet van meer dan 10 jaar geleden en mensen presenteren het alsof het nu heeft getweeted.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Je kan ook zelf naar de originele tweet klikken
Niemand zegt ook dat het recent isquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een tweet van meer dan 10 jaar geleden en mensen presenteren het alsof het nu heeft getweeted.
De atoomwaakhond heeft niet gezegd dat ze aan een kernbom werken. Ja, Iran is in gebreke gebleven en heeft afspraken geschonden, maar het schenden van afspraken staat niet gelijk aan een kernbom ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De internationale atoomwaakhond heeft zelf al genoeg gedeeld. Verplaatsen onderdelen, niet reageren op inspectiedata, geen stukken aanleveren, bepaalde delen afschermen, wat ze wel konden zien roept ook vragen op. Het meest overtuigende bewijs is de hoge verrijkingsgraad van het uranium, tegen de 60-80%. Voor civiele doeleinden heb je aan ongeveer 4% genoeg.
Iets met “aan je vrienden zie je wie je zelf bent”. Ik snap ook nooit die lui die als echt keer op keer bewezen wordt dat de meest verderfelijke regimes constant tegen Israel zijn, dat je dan niet een keertje gaat nadenken waarom dat nou zo is. De landen in de wereld waar het het fijnst vertoeven is in de wereld zijn over het algemeen pro Israel, en de landen waar het het zo ongeveer het meest verschrikkelijk is te wonen zijn allemaal zwaar anti Israel. Zouden de mensen die hier steeds zo anti Israel posten dan nooit een keer snappen dat zij niet de enige zijn die een mening hebben? Dat er heel veel westerse vrije landen zijn met heel veel meer kennis en info dan die lui hier op een forum, die tch ondanks alle zogenaamde mega ultra slechte genocides die Israel flikt, tch nog gewoon pro Israel zijn? Zij zien toch ook massaal al die TikTok en Twitter beelden? Of zou er toch een hele sluwe activistische campagne (Pallywood?)opgezet zijn om Israel de grote kwade tumor te portretteren?quote:
Dat vraag ik me ook af, er komen veel minder raketten richting Israel maar ze zijn veel vaker raak zo lijkt het althans.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:15 schreef Momo het volgende:
Heeft Iran nou een manier gevonden om makkelijker door Iron Dome te kunnen komen?
https://simple.wikipedia.org/wiki/Moral_equivalencequote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
Yo Howard, geef je mening over deze kwestie
[ x ]
'Visual enjoyment'quote:'Critical injuries in Haifa in a direct Iranian attack in the heart of Haifa.
Video for visual enjoyment'
Fog of war. Beide kanten claimen zoveel dingen, maar wat er allemaal van waar is? Zie wel wat zenuwachtigere reacties tegen aanwezige persploegen die komen kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:15 schreef Momo het volgende:
Heeft Iran nou een manier gevonden om makkelijker door Iron Dome te kunnen komen?
Krijgt Groenlinks-PvdA toch nog hun zin.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:15 schreef Momo het volgende:
quote:Revolutionary Guards on the latest barrage: "We carried out a combined operation of launching missiles and drones, using long-range and extremely heavy missiles"
Kati Piri heeft al een fapje gezet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:24 schreef mackinac het volgende:
[..]
Krijgt Groenlinks-PvdA toch nog hun zin.
Zit het je echt zo diep die reacties?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
Uit de Arabische en Islamitische fuikjes. Vertaling:
[..]
'Visual enjoyment'
[ twitter ]
Voor mensen die al maandenlang stellen het zo nauw te nemen met 'mensenrechten' en het 'internationale recht' vind ik dit inderdaad vrij opvallend om te zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit het je echt zo diep die reacties?
Sowieso zijn het veel trollen en ragebait accounts (= views = advertentie inkomsten)
Maar dan nog, ga eens naar een Oekrainse sub op reddit en zie wat ze over de russen zeggen. Andersom is waarschijnlijk nog erger.
Dat Iron Dome is natuurlijk ook niet onfeilbaar en raakt ook door z'n munitie heen. Daarbij zal Iran ook echt wel de nodige 'lessons learned' van hun Russische vrienden doorkrijgen, die in Oekrane met Shaheds en raketten tegen Westerse afweer vechten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:15 schreef Momo het volgende:
Ah ja ik volg die accounts niet, dus als ze het daar idd over hadden eerder is het vrij hypocriet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor mensen die al maandenlang stellen het zo nauw te nemen met 'mensenrechten' en het 'internationale recht' vind ik dit inderdaad vrij opvallend om te zien.
Nog sterker: ik ben pro-Oekrane, dus ook ik trek de conclusie dat elke dode Russische bezetter op zijn minst mijn tranen niet waard zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit het je echt zo diep die reacties?
Sowieso zijn het veel trollen en ragebait accounts (= views = advertentie inkomsten)
Maar dan nog, ga eens naar een Oekrainse sub op reddit en zie wat ze over de russen zeggen. Andersom is waarschijnlijk nog erger.
Genoeg Isralische accounts die precies hetzelfde gedrag vertonenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah ja ik volg die accounts niet, dus als ze het daar idd over hadden eerder is het vrij hypocriet.
Bron?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Veel hits begrijp ik?![]()
De beelden druppelen binnen nu.
Nee hoor niet hypocriet. Dat is fafo. Als Israel niet bestookt had willen worden hadden ze niet moeten aanvallen. Klagen als ze zelf geraakt worden dat is hypocriet. Helemaal van lui die constant bagataliseerden dat de Israelische bombardementen op gaza niks voorstelden maar nu dit allemaal vreselijk vinden bekennen flink kleur.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De palliewappies veroordelen dit dan weer niet. Best hypocriet.
Ik volg altijd de reacties hier in de live threadsquote:
Wil net zeggen. Er is betrekkelijk weinig aan het handje toch.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik volg altijd de reacties hier in de live threads
https://www.reddit.com/r/(...)an_conflict_part_iv/
Maar de beelden die ik net zag zijn van gister zie ik nu.
In dit topic zitten ook wat users met een plakbroek na dit soort beelden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
Uit de Arabische en Islamitische fuikjes. Vertaling:
[..]
'Visual enjoyment'
[ twitter ]
Wel veel van wat ik lees. Al 3 inslagen in 1 wijk + meerdere inslagen in andere delen van israel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Er is betrekkelijk weinig aan het handje toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |