S5-AT5-S10-A10quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
Welke halve gare idioot heeft dit verzonnen?
Blokjes kaas met een zilveruitjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:10 schreef xminator het volgende:
Iedereen loopt er verstrooid en gaar bij, al kreeg ik geld toe zou ik hier niet heen willen.
Lijkt alsof ze verplicht op een verjaardagsfeestje bij zijn
Tja, als bezoeker ben je ook niet de allerslimste om daar te gaan staan. Mag toch hopen dat ze sproeiers hebben..quote:
Wat moet je ook in godsnaam aan vragen stellen aan mensen die zelf ook niet echt weten wat ze aan het doen zijn…quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:15 schreef Karina het volgende:
Die interviewer bij at5 wat een sukkel. Super ongemakkelijk.
Kindertjes meegerekendquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:20 schreef maily het volgende:
[..]
Bizar hoeveel mensen nog zonder hoofdbedekking en met blote schouders
Leuke insteekquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:21 schreef Faux. het volgende:
Dusssss place your bets. Hoeveel doden vandaag?
Stuk of 750quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:21 schreef Faux. het volgende:
Is er in Amsterdam überhaupt wel iemand die weet wat hij/zij/x aan het doen is?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je ook in godsnaam aan vragen stellen aan mensen die zelf ook niet echt weten wat ze aan het doen zijn…
Ik ben Amsterdammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is er in Amsterdam überhaupt wel iemand die weet wat hij/zij/x aan het doen is?
Hopelijk wel goed ingesmeerdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:20 schreef maily het volgende:
[..]
450. Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:21 schreef Faux. het volgende:
Met vaak superbleke huidjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:20 schreef maily het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |