Geen idee. Bij m'n dochter 26, maar die slaapt voor en ik achter waar ik de zon vanaf 13:00 tot zonet op het raam had. Het heeft op mijn kamer iig nog niet zo warm en plakkerig gevoeld als nu.quote:
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 30 juni 2025 22:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen idee. Bij m'n dochter 26, maar die slaapt voor en ik achter waar ik de zon vanaf 13:00 tot zonet op het raam had. Het heeft op mijn kamer iig nog niet zo warm en plakkerig gevoeld als nu.
Ik zit nu weer in de auto in de garage met beide deuren open, morgenochtend zal het nog steeds prima zijn, maar morgenavond is het weer snikheet in de garage.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Blijft het dan ook zo of is het door de hitte van de muren niet heel snel weer opgewarmd?
Heerlijk slapen juist. Als een kikkertje broeiend in de panquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Net 11 uur, buiten 31, binnen 26,5.
En ik heb zo ontzettend slecht geslapen dat ik nu aan het vechten ben tegen de slaap.
Kun je slapen met t geluid van een mobiele airco? Ik word daar helemaal gek van. Helaas want zonder dat koelt ie wel tot vlak voor slapen maar als ik m afzet is t op dit soort dagen binnen no time weer 26-27 in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:10 schreef DutchBlend het volgende:
Slaapkamer 20,5 bij wakker worden met mobiele airco
Huiskamer 24 bij wakker worden na een nacht zonder airco en raam open (23,5 gisteravond met airco)
Ja geen probleem. Moet wel zeggen dat hij een meter of 5 bij me vandaan staat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je slapen met t geluid van een mobiele airco? Ik word daar helemaal gek van. Helaas want zonder dat koelt ie wel tot vlak voor slapen maar als ik m afzet is t op dit soort dagen binnen no time weer 26-27 in de slaapkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |