quote:Op zondag 29 juni 2025 20:16 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Uiteraard afhankelijk van hoeveel btu airco / hoeveel m3 je wilt koelen. Maar ik zou zeggen tussen de 300 en 500 euro.
Oh ja en hij staat vandaag op z'n laagste stand te draaien. Dus zou het wss nog wel kouder kunnen maken, maar vind het wel lekker zoquote:
Maak je nog een lekkere koude handdoek opgerold als nekband voor je hont?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:35 schreef StateOfMind het volgende:
26![]()
![]()
Hond heeft het ook warm
[ link | afbeelding ]
Ligt daar precies onder de plafondventilator en voor een staande ventilator
Die wil daar niks van weten, die heeft een godsgruwelijke hekel aan elke vorm van water, als het niet in de drinkbak zitquote:Op maandag 30 juni 2025 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak je nog een lekkere koude handdoek opgerold als nekband voor je hont?Ik deed dat altijd. Of als natte deken, een natte handdoek. Of een halsband met koelelement.
Oh die koelmatjes zijn ook top.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die wil daar niks van weten, die heeft een godsgruwelijke hekel aan elke vorm van water, als het niet in de drinkbak zit
Ze is een expert in het ontwijken van plassen water, en als ik wil gaan wandelen en ze ziet dat het regent, dan draait ze om en gaat ze weer naar binnen
Ze heeft wel een koelmatje waar ze heel veel op ligt.
Blijft het dan ook zo of is het door de hitte van de muren niet heel snel weer opgewarmd?quote:Op maandag 30 juni 2025 13:26 schreef Leandra het volgende:
Gisteravond laat even in de garage in de auto gezeten terwijl de grote garagedeur en de loopdeur tegen elkaar open stonden, toen was het zo van 29.5 naar 24.5
Ik had het raam ook open 's nachts en met die 12 graden hier werd het zo heerlijk fris ineens. Na vandaag hier 23,0 graden nu. Vannacht hopelijk iets naar beneden en morgen de grote dag.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:26 schreef Leandra het volgende:
Gisteravond laat even in de garage in de auto gezeten terwijl de grote garagedeur en de loopdeur tegen elkaar open stonden, toen was het zo van 29.5 naar 24.5
Ik zou een dubbele moord plegen voor 25 graden op zolder (=slaapkamer).quote:Op maandag 30 juni 2025 19:34 schreef bondage het volgende:
Woonkamer 21
Salon 21,5
Slaapkamer 20,5
Rest van de ruimtes niet gemeten maar denk tussen 20 en 22. Zolder is wel erg warm, daar zal het makkelijk 25 zijn als ik het zo voel.
Het was nog redelijk koel buiten vergeleken met de temperaturen verder naar het zuiden, net toen ik keek 26 graden. Ik heb de slaapkamer op de begane grond en het blijft betrekkelijk lang koel in huis als we alles dichthouden.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou een dubbele moord plegen voor 25 graden op zolder (=slaapkamer).
Ah jij zit in het noorden?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Het was nog redelijk koel buiten vergeleken met de temperaturen verder naar het zuiden, net toen ik keek 26 graden. Ik heb de slaapkamer op de begane grond en het blijft betrekkelijk lang koel in huis als we alles dichthouden.
Echter, als de hitte er éénmaal in zit...
Hoog in het noorden inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2025 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah jij zit in het noorden?
Ik woon een stukje onder Nijmegen, en hier was het vandaag en gisteren 31 graden.
Woonkamer recht op het zuiden, geen airco of zonwering helaas.
Bovenwoning met zolder, dus sowieso al warmer dan op de begane grond.
Ik denk dat je de 28,5 a 29 nog wel gaat aantikken komende dagen. Dit gezien je gelijksoortige temperatuurverloop met mij toen ik nog geen mob airco's had.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
26,5 in de woonkamer, boven op de slaapkamer is het waarschijnlijk iets wat in de buurt moet komen van de hel 😱
Satan zou er thuis voelen.
Hopelijk komt die lutser niet langs
Ik vrees met grote vrezen 😱 voor morgen, 36 graden, en overmorgen, 34 graden.
Ben bang dat het dan binnen wel 27 of warmer wordt.
Anders ik wel 😱quote:Op maandag 30 juni 2025 20:18 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 28,5 a 29 nog wel gaat aantikken. Dit gezien je gelijksoortige temperatuurverloop met mij toen ik nog geen mob airco's had.
Benieuwd maar je update morgen
Die zijn er helaas, kan ik je melden.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb trouwens nog geen mug gezien... Of is dat te vroeg?
23,0 nog steeds, nu paar ramen open. Benieuwd naar morgen...
Hoe warm is het boven bij jou?quote:Op maandag 30 juni 2025 22:23 schreef Donna het volgende:
Okay ik ga toch de ventilator ophalen van beneden 🫠🫠🫠🫠
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |