Hoe krijg je dit voor elkaar? Met een airco?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:51 schreef Discombobulate het volgende:
Het is gewoon 21,0 nu in huis.![]()
Disndag 'm sowieso zo laag mogelijk proberen te houden.
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar? Met een airco?
Conclusie: niet stofzuigenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
21.2
Fris als je niks doet en korte mouwen shirt draagt.
Iets benauwd als je gaat stofzuigen want hoge luchtvochtigheid.
Je hebt waakhonden en waakhondenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:39 schreef ISVV het volgende:
Hier nu 23°. Wij zijn vaak vroeg op, dus kunnen dan 's ochtends flink luchten. Hebben ook horren dus 's nachts ook wel de mogelijkheid om her en der wat open te gooien, ook beneden. Heb twee waakhonden dus voor de veiligheid ook niet zo bang
Volgens mij is het maandag overal 30+quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
22,5
Eigenlijk begint de ellende hier dinsdag pas.
Ik heb 'm hier gelukkig nog niet aan omdat ik in een andere kamer slaap die koeler is. Wat ik wel altijd had is dat ik aan die ventilator gewend raakte, dan moet ie elke keer aan, ook in september als het weer kouder wordt.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:05 schreef Donna het volgende:
24,5 beneden. 25 boven.
Ga denk ik vanavond voor het eerst de ventilator op de slaapkamer aan doen. De kinderen hebben 'm al een week of 2 aan 's nachts.
Hontenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:35 schreef StateOfMind het volgende:
26![]()
![]()
Hond heeft het ook warm
[ link | afbeelding ]
Ligt daar precies onder de plafondventilator en voor een staande ventilator
Minder heet dekt de lading wat beter dan koelerquote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef livelink het volgende:
Woonkamer 25 graden, slaapkamer 27 graden. Maar goed, wel koeler dan buiten.
Bakoven idd ja, ik voel me net een afbakbroodjequote:
Ik een vuile blik 😱quote:
Deze buurman is ouder en heeft autisme. Het is een beetje een vreemde vogel en ik moest eerst zijn halve levensverhaal aanhoren, maar het leverde me wel een mooie grote parasol op.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik een vuile blik 😱
Maar wij mogen elkaar niet
Zijn moeder heeft er toch niks meer aanquote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Deze buurman is ouder en heeft autisme. Het is een beetje een vreemde vogel en ik moest eerst zijn halve levensverhaal aanhoren, maar het leverde me wel een mooie grote parasol op.
Van zijn dode moedertje maar soit.
Ik ben ook autistisch maar ik heb het memo gemist qua parasols uitdelen. Ik ga het meteen goedmaken met mijn buren.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Deze buurman is ouder en heeft autisme. Het is een beetje een vreemde vogel en ik moest eerst zijn halve levensverhaal aanhoren, maar het leverde me wel een mooie grote parasol op.
Woon je bij Kees Momma in de straat?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Die heeft ook geen parasols uitgedeeld.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben ook autistisch maar ik heb het memo gemist qua parasols uitdelen. Ik ga het meteen goedmaken met mijn buren.
En de AC op mijn slaapkamer aanzetten
Nee dat dan weer niet haha!quote:Op zondag 29 juni 2025 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Woon je bij Kees Momma in de straat?
Netjes.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:45 schreef DutchBlend het volgende:
23,5c woonkamer met mobiele airco. Zonder airco was het minimaal 26c geweest
Uiteraard afhankelijk van hoeveel btu airco / hoeveel m3 je wilt koelen. Maar ik zou zeggen tussen de 300 en 500 euro.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Netjes.
Wat ben je kwijt voor een beetje fatsoenlijke mobiele airco?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |