SPOILER: Lijst met User ID´sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nee, nergens meer gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:31 schreef Meister1984 het volgende:
Inmiddels weer ergens te koop? Intertoys en mediamarkt lag geen.
Ik heb al twee overwinningenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:29 schreef RaXz het volgende:
Net 2de geworden in online MKW knockout tour, mijn record stond op de 3de plek dus best wel een beetje trots.
Goed bezig, ik moet echt meer spelen. Ik bak er nog niet veel van, vooral niet qua tricks e.d.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al twee overwinningen
Moet zeggen dat het wel echt goed voelt als het lukt.
Ik heb wel gemerkt dat er een enorme skillfactor in zit ja, veel meer dan ik verwacht had. Ik heb 4 keer de top 4 bereikt en van die 4 was er maar eentje door puur geluk. En dat was toevallig ook m'n eerste winst doordat ik die laatste baan heel veel geoefend had.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Goed bezig, ik moet echt meer spelen. Ik bak er nog niet veel van, vooral niet qua tricks e.d.
Volgens mij kan je het via de Nintendo app sharen met youtube, eerst daar naartoe uploaden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben net voor de 4e keer eerste geworden.
De derde keer stond ik vierde en de nummer 1 t/m 3 lagen vlak bij elkaar. Toen vuurde de nummer 3 een blauw schild af waardoor ze net voor de finish alle drie geraakt werden
Ik heb dat opgenomen, maar ik heb geen idee hoe je video's van de switch naar youtube uploadt.
Bedankt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het via de Nintendo app sharen met youtube, eerst daar naartoe uploaden.
Daar heb je veel geluk gehad, echt op het nippertje 1ste.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:28 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vergeet niet te liken en te abonneren.
Grand prix is toch single player?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:16 schreef Sjemmert het volgende:
Wat is jullie ranking? Ik zit rond de 7,5k nu voor grand prix maar blijf nu beetje hangen.
Ik heb 50CC overgeslagen was te makkelijk en met 100cc begonnen (nog steeds te makkelijk), maar zodra je een 100CC cup wint dan heb je automatisch de 50CC cup ook gewonnen itt eerdere Mario Kart-titels. Ik neem aan dat als je meteen voor 150CC gaat en alles wint, dan heb je de andere modes ook unlocked..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Grand prix is toch single player?
Zojuist uitgespeeld met 50cc, was veel te makkelijk dus door naar 100cc.
Ah, dat wist ik dus niet. 100cc lijkt mij een stuk leuker.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb 50CC overgeslagen was te makkelijk en met 100cc begonnen (nog steeds te makkelijk), maar zodra je een 100CC cup wint dan heb je automatisch de 50CC cup ook gewonnen itt eerdere Mario Kart-titels. Ik neem aan dat als je meteen voor 150CC gaat en alles wint, dan heb je de andere modes ook unlocked..
Switch 1 controllers werken ook! Moet je ze alleen even opnieuw pairen, het enige wat niet werkt is om je Switch 2 uit slaapstand te halen..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:30 schreef FlyingFish het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurde na de release van de Switch voor er andere kleurtjes controllers kwamen? Wij hebben er nog twee nodig, maar ze verkopen alleen ook rood en blauw, en dat is niet praktisch. Maar als we nog een jaar moeten wachten op nieuwe is dat ook niet handig. Of werken Switch 1 controllers ook?
Oh, dat is top! Gaan we morgenavond even uitproberen!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Switch 1 controllers werken ook! Moet je ze alleen even opnieuw pairen, het enige wat niet werkt is om je Switch 2 uit slaapstand te halen..
Bjorn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 02:20 schreef MMaRsu het volgende:
In de eerste Power Unlimited krijgt Mario Kart snes een 6.5
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 02:20 schreef MMaRsu het volgende:
Dat heeft World in ieder geval opgelost.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
De besturing van de wagentjes is erg moeilijk
Skill issue
Minj originele switch pro controller werkt ook, alleen het ontbreken van die c knop is lastig als je wilt praten met je matties.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ook maar gezwicht voor een Switch 2 Pro Controller, nadat ik die tijdelijk in m’n handen heb gehad. En uiteindelijk nog een persoonlijke kortingscode kunnen cashen, dus scheelde me weer een tientje. Maar nog steeds duur daarnietvan
![]()
Dat heeft die Bjorn( was het geloof ik, is lang geleden ) ook heel veel kritiek op gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 02:20 schreef MMaRsu het volgende:
Het is nooit moeilijk geweest. De enige keren dat ik moeite had met de besturing was met dat debiele stuur van de Wii, gewone controllers werkten veel beter.quote:
Uiteraardquote:
It prints money.gifquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ivm nieuwe baan in de richting waar ik al lang voor aan het werken ben, kado voor mezelf
Yolo
[ afbeelding ]
We gaan ook wat meer verdienen dus dan is het nog wel betaalbaar. Maar toch is het allemaal kakkie duur
Gefeliciteerd met je nieuwe baan maatquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Uiteraard
Bij de Switch ben ik pas ingestapt bij het TOTK Oled model
Een x een nieuwe console is ook wel weer leuk
Thanks duderquote:
Thanks man <3quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
It prints money.gif
Selfcare is beste care. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Persoonlijk vind ik IFixit niet echt betrouwbaar meer, dus ik neem het nog even met een korreltje zout.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:15 schreef Aether het volgende:
Breaking News
IFixit claims the Switch 2 Pro Controller is "built to break" and recommends against purchasing
Dit moet jouw game zijn!quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:23 schreef Bananenpap het volgende:
Bestelling vertraagd, ik ga hem zo in de winkel halen.
Ik ga doen alsof ik dit niet heb gelezen, maar het kost me erg veel moeite.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef GGMM het volgende:
Donkey Kong Bananza > Mario Odessey
Het moet gezegd worden
Ik ben enthousiast over Bananza.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Als jullie enthousiast zijn over Bananza ga ik ook een switch 2 kopen
Ik ben bang dat ik niet van mening te veranderen ben. Wat een genotsgame.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga doen alsof ik dit niet heb gelezen, maar het kost me erg veel moeite.
Kopen danquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef RaXz het volgende:
Ik hoor bijna alleen maar goede dingen over Donkey Kong.![]()
Ik wil hem ook.
Op welk gebied dan? Ik ben ergens halverwege de game en ben tot nu toe van mening dat Odyssey de betere game is.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef GGMM het volgende:
Donkey Kong Bananza > Mario Odessey
Het moet gezegd worden
Als ik thuis ben maar eens kijken, helaas een hoge dierenarts rekening gehad.quote:
Elk gebied. Dk voelt sneller, lastiger en het slopen en gooien met zooi vind ik leuker. Het duo DK/Pauline is Ook beter dan Mario/Cappyquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Op welk gebied dan? Ik ben ergens halverwege de game en ben tot nu toe van mening dat Odyssey de betere game is.
Ik vind het te makkelijk eigenlijk, terwijl ik Odyssey ook heel simpel vond. In alles voelt DK te overpowered. Qua gameplay mist het ook net een twist dat het iets lastiger maakt. Het pakken van een banaan voelt zelden als verdiend of bevredigend. Heb het zelfde met de eindbazen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elk gebied. Dk voelt sneller, lastiger en het slopen en gooien met zooi vind ik leuker. Het duo DK/Pauline is Ook beter dan Mario/Cappy
En de eindbazen zijn ook beter dan al die konijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordeel blijft ongewijzigd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk komt er een nieuwe versie uit op S2? Past wel in de kleinere titels modus van rolstoelbasketbal etc.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
De echte reden waarom Nintendo de muis-modus heeft uitgebracht op de Switch 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |