En Switch 1 games.quote:
Mario Game & Watch, Super Mario Bros All Stars (SNES), Super Mario Galaxy 2 Collection verwacht ik in de nieuwe Time limited verpakt in een gamekey card Edition.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:49 schreef Aether het volgende:
13 september is het 40 jaar geleden dat Super Mario Bros. werd uitgebracht. Dus mogelijk soort jubileum aankondiging?
Vanmiddag om 15:00 uur.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:35 schreef Thaddeus het volgende:
Heeft iemand een idee hoe laat de direct is vandaag? Of kwam het morgen?
Als je niks met Mario en/of Zelda hebt kan je de Nintendo sowieso beter links laten liggen, want dan heb je een behoorlijk overpriced apparaat waar je verder niks mee kunt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het Mario-gedeelte niet heel indrukwekkend. Voor Wonder DLC, Tennis en Yoshi’s kinderkleurplaat ga ik geen Switch 2 kopen.
Die film lijkt mij wel leuk, en Galaxy 2 zal ik wel weer aanschaffen.
Mario is mijn favoriete franchise, en Zelda die van mijn vriendin.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je niks met Mario en/of Zelda hebt kan je de Nintendo sowieso beter links laten liggen, want dan heb je een behoorlijk overpriced apparaat waar je verder niks mee kunt.
25 september net na m'n vakantiequote:Op donderdag 4 september 2025 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of een shadowdrop Hades II
Want deze jongen hier heeft heel veel zin in die game
Gelachenquote:
Kan m'n Virtual Boy wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |