It prints money.gifquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ivm nieuwe baan in de richting waar ik al lang voor aan het werken ben, kado voor mezelf
Yolo
[ afbeelding ]
We gaan ook wat meer verdienen dus dan is het nog wel betaalbaar. Maar toch is het allemaal kakkie duur
Gefeliciteerd met je nieuwe baan maatquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Uiteraard
Bij de Switch ben ik pas ingestapt bij het TOTK Oled model
Een x een nieuwe console is ook wel weer leuk
Thanks duderquote:
Thanks man <3quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
It prints money.gif
Selfcare is beste care. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Persoonlijk vind ik IFixit niet echt betrouwbaar meer, dus ik neem het nog even met een korreltje zout.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:15 schreef Aether het volgende:
Breaking News
IFixit claims the Switch 2 Pro Controller is "built to break" and recommends against purchasing
Bekijk deze YouTube-video
Dit moet jouw game zijn!quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:23 schreef Bananenpap het volgende:
Bestelling vertraagd, ik ga hem zo in de winkel halen.
Ik ga doen alsof ik dit niet heb gelezen, maar het kost me erg veel moeite.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef GGMM het volgende:
Donkey Kong Bananza > Mario Odessey
Het moet gezegd worden
Ik ben enthousiast over Bananza.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Als jullie enthousiast zijn over Bananza ga ik ook een switch 2 kopen
Ik ben bang dat ik niet van mening te veranderen ben. Wat een genotsgame.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga doen alsof ik dit niet heb gelezen, maar het kost me erg veel moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |