It prints money.gifquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ivm nieuwe baan in de richting waar ik al lang voor aan het werken ben, kado voor mezelf
Yolo
[ afbeelding ]
We gaan ook wat meer verdienen dus dan is het nog wel betaalbaar. Maar toch is het allemaal kakkie duur
Gefeliciteerd met je nieuwe baan maatquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Uiteraard
Bij de Switch ben ik pas ingestapt bij het TOTK Oled model
Een x een nieuwe console is ook wel weer leuk
Thanks duderquote:
Thanks man <3quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
It prints money.gif
Selfcare is beste care. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Persoonlijk vind ik IFixit niet echt betrouwbaar meer, dus ik neem het nog even met een korreltje zout.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:15 schreef Aether het volgende:
Breaking News
IFixit claims the Switch 2 Pro Controller is "built to break" and recommends against purchasing
Bekijk deze YouTube-video
Dit moet jouw game zijn!quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:23 schreef Bananenpap het volgende:
Bestelling vertraagd, ik ga hem zo in de winkel halen.
Ik ga doen alsof ik dit niet heb gelezen, maar het kost me erg veel moeite.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef GGMM het volgende:
Donkey Kong Bananza > Mario Odessey
Het moet gezegd worden
Ik ben enthousiast over Bananza.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Als jullie enthousiast zijn over Bananza ga ik ook een switch 2 kopen
Ik ben bang dat ik niet van mening te veranderen ben. Wat een genotsgame.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga doen alsof ik dit niet heb gelezen, maar het kost me erg veel moeite.
Kopen danquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef RaXz het volgende:
Ik hoor bijna alleen maar goede dingen over Donkey Kong.![]()
Ik wil hem ook.
Op welk gebied dan? Ik ben ergens halverwege de game en ben tot nu toe van mening dat Odyssey de betere game is.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef GGMM het volgende:
Donkey Kong Bananza > Mario Odessey
Het moet gezegd worden
Als ik thuis ben maar eens kijken, helaas een hoge dierenarts rekening gehad.quote:
Elk gebied. Dk voelt sneller, lastiger en het slopen en gooien met zooi vind ik leuker. Het duo DK/Pauline is Ook beter dan Mario/Cappyquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Op welk gebied dan? Ik ben ergens halverwege de game en ben tot nu toe van mening dat Odyssey de betere game is.
Ik vind het te makkelijk eigenlijk, terwijl ik Odyssey ook heel simpel vond. In alles voelt DK te overpowered. Qua gameplay mist het ook net een twist dat het iets lastiger maakt. Het pakken van een banaan voelt zelden als verdiend of bevredigend. Heb het zelfde met de eindbazen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elk gebied. Dk voelt sneller, lastiger en het slopen en gooien met zooi vind ik leuker. Het duo DK/Pauline is Ook beter dan Mario/Cappy
En de eindbazen zijn ook beter dan al die konijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordeel blijft ongewijzigd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk komt er een nieuwe versie uit op S2? Past wel in de kleinere titels modus van rolstoelbasketbal etc.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De echte reden waarom Nintendo de muis-modus heeft uitgebracht op de Switch 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |