Kopen danquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef RaXz het volgende:
Ik hoor bijna alleen maar goede dingen over Donkey Kong.![]()
Ik wil hem ook.
Op welk gebied dan? Ik ben ergens halverwege de game en ben tot nu toe van mening dat Odyssey de betere game is.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef GGMM het volgende:
Donkey Kong Bananza > Mario Odessey
Het moet gezegd worden
Als ik thuis ben maar eens kijken, helaas een hoge dierenarts rekening gehad.quote:
Elk gebied. Dk voelt sneller, lastiger en het slopen en gooien met zooi vind ik leuker. Het duo DK/Pauline is Ook beter dan Mario/Cappyquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Op welk gebied dan? Ik ben ergens halverwege de game en ben tot nu toe van mening dat Odyssey de betere game is.
Ik vind het te makkelijk eigenlijk, terwijl ik Odyssey ook heel simpel vond. In alles voelt DK te overpowered. Qua gameplay mist het ook net een twist dat het iets lastiger maakt. Het pakken van een banaan voelt zelden als verdiend of bevredigend. Heb het zelfde met de eindbazen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elk gebied. Dk voelt sneller, lastiger en het slopen en gooien met zooi vind ik leuker. Het duo DK/Pauline is Ook beter dan Mario/Cappy
En de eindbazen zijn ook beter dan al die konijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordeel blijft ongewijzigd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk komt er een nieuwe versie uit op S2? Past wel in de kleinere titels modus van rolstoelbasketbal etc.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De echte reden waarom Nintendo de muis-modus heeft uitgebracht op de Switch 2.
Veel plezier maatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |