quote:
Op donderdag 24 juli 2025 11:20 schreef GGMM het volgende:[..]
Elk gebied. Dk voelt sneller, lastiger en het slopen en gooien met zooi vind ik leuker. Het duo DK/Pauline is Ook beter dan Mario/Cappy
En de eindbazen zijn ook beter dan al die konijnen.
Ik vind het te makkelijk eigenlijk, terwijl ik Odyssey ook heel simpel vond. In alles voelt DK te overpowered. Qua gameplay mist het ook net een twist dat het iets lastiger maakt. Het pakken van een banaan voelt zelden als verdiend of bevredigend. Heb het zelfde met de eindbazen.
Maar goed, game nog niet uit en ik hoop nog op wat postgame content die wat uitdagender is. Het hoeft ook geen darksouls te zijn, maar naar mijn mening is dit iets te veel familiegame. Terwijl ik de country-games toch redelijk uitdagend vond.
Edit: Ik wil niet te negatief zijn verder, want het is een geweldige game verder en alles waar
Nintendo voor staat en andere gameproducenten niet lukt. Maar ik vind het dan toch jammer dat ook deze game je weer als een klein kind bij de hand neemt. Het zit boordevol content, maar ik heb dan ipv honderden bananen die overal liggen toch liever tientallen die beter geplaatst zijn en waar je moeite voor moet doen.
[ Bericht 20% gewijzigd door Bananenpap op 24-07-2025 15:13:09 ]