quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Friends with Boats? Als hij in het weekend wil gaan vissen
Ècht hè.......quote:Op maandag 23 juni 2025 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
maar wil me niet zo vast pinnen eigenlijk.
Beschuitje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Of een ontbijtje. Maar we zullen het nooit weten
jaaaaaa waar. maar ben ook beetje bang he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ècht hè.......
Je weet dus niet wat je wil.
En we hebben echt wel feedback gegeven. Dus niet lullen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
Nou dacht ik dat ik clueless voor hints en hyperanalyserend was. Maar dit stelt me weer een beetje gerust.
Geen lullen. Het waren 2 vrouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ècht hè.......
Je weet dus niet wat je wil.
En we hebben echt wel feedback gegeven. Dus niet lullen.
denk dat je gelijk hebt. oke k heb deze week tijd. mss moet ik gewoon eens langs gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:07 schreef Shii het volgende:
Kree je kunt je hele leven bang blijven en op je 80-ste denken, had ik maar een kopje koffie gedronken. Nou ja kan wel, maar is een beetje zonde toch?
Ja, maar zo krijgen ze je te pakken natuurlijk. Dan ligt er ineens een ring op de bodem van het kopje, en dan is het een sociale faux pas om niet meteen te trouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:07 schreef Shii het volgende:
Kree je kunt je hele leven bang blijven en op je 80-ste denken, had ik maar een kopje koffie gedronken. Nou ja kan wel, maar is een beetje zonde toch?
haha als of ik erover val. lekker boeie snap wat je zegt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
Beetje kromme zin maar geen zin om te editen.
Van de zenuwen drinkt ie zo het kopje leeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar zo krijgen ze je te pakken natuurlijk. Dan ligt er ineens een ring op de bodem van het kopje, en dan is het een sociale faux pas om niet meteen te trouwen.
Nou we horen het van de week wel of het gezellig was op de koffie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
haha als of ik erover val. lekker boeie snap wat je zegt.
nog eng maar mss moet ik doen ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou we horen het van de week wel of het gezellig was op de koffie.
Daarom ook alleen maar thee drinken uit een glazen kopjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar zo krijgen ze je te pakken natuurlijk. Dan ligt er ineens een ring op de bodem van het kopje, en dan is het een sociale faux pas om niet meteen te trouwen.
Het is vandaag de dag al moeilijk genoeg om alleenstaand een hypotheek te krijgen voor een venti frappuchino. Dus ik snap die paardrang wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:10 schreef sp3c het volgende:
Vroeger had je nog vrijblijvende kopjes koffie
Ik geef de starbucks de schuld
Slaap ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:11 schreef Shii het volgende:
Oh weer verkeerde quote. Tijd om te gaan slapen denk ik.
Ja het zijn de tijden denk ik die veranderenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vandaag de dag al moeilijk genoeg om alleenstaand een hypotheek te krijgen voor een venti frappuchino. Dus ik snap die paardrang wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |