abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  VIVA donderdag 19 juni 2025 @ 22:35:20 #1
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217989001

13 juni 2025: "Operation Rising Lion"
• Vroege ochtend 03:00 lokale tijd: Israelische luchtmacht lanceert vijf golven luchtaanvallen op zo'n 100 doelen
• Doelen zijn o.a. nucleaire sites (Natanz, Teheran, Isfahan, Arak, Khorramabad) en militaire infrastructuur
• 200+ gevechtsvliegtuigen, 330+ precisie­munitie ingezet .
• Mossad-sabotage: installatie van dronebasis nabij Teheran, vernietigt luchtafweercapaciteiten

Doelwitten en slachtoffers
• Nucleaire infrastructuur zwaar getroffen: vooral in Natanz en andere verrijkingsfaciliteiten
• Doden onder hoge militairen & wetenschappers:
• IRGC-commandant Hossein Salami
• Stafchef Mohammad Bagheri
• Airforce-commandant Amir Ali Hajizadeh
• Diverse toponderzoekers (o.a. Fereydoun Abbasi, Mohammad Mehdi Tehranchi)

Burgerslachtoffers gemeld in Teheran en omliggende woonwijken, met ruim 70 doden en ongeveer 320 gewonden.

twitter

twitter

Een tijdlijn:

2005-2010
• Iran intensiveert uraniumverrijking; Israël en VS waarschuwen voor kernwapenontwikkeling.
• Hezbollah (Libanon, door Iran gesteund) herbewapent zich na de oorlog van 2006 met Israël.
• Israël voert cyberaanvallen uit op Iraanse nucleaire installaties (o.a. Stuxnet-virus, ontdekt rond 2010).

2011-2015
• Syrische burgeroorlog: Iran stuurt Revolutionaire Garde en Hezbollah-strijders om Assad te steunen.
• Israël begint reeks luchtaanvallen op wapenkonvooien en Iraanse bases in Syrië.
• Iran sluit nucleair akkoord (JCPOA) met VS, EU, Rusland, China -> tijdelijk wat lucht.

2016-2020
• VS (Trump) trekt zich in 2018 eenzijdig terug uit JCPOA; spanningen laaien weer op.
• Iran hervat verrijking; Israël intensiveert gerichte moorden op Iraanse kernwetenschappers.
• Proxy-groeperingen zoals Hezbollah en pro-Iraanse milities in Irak en Jemen worden actiever tegen Israël en bondgenoten.

2021-nu
• Israël voert 'schaduwoorlog' verder op: sabotage van centrifugesites, explosies in militaire fabrieken.
• Toenemende drone-aanvallen vanuit Syrië en Irak op Israëlische doelen en bondgenoten.
• Pogingen tot nieuw nucleair akkoord mislukken; wederzijds wantrouwen verdiept zich.
What lies behind makes no sense in my mind
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:35:48 #2
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217989010
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217989024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:28 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Links van het midden is inderdaad meer gelinkt aan Westers Democratische waarden zoals wij ze ervaren, derhalve mee eens dat ze meer links dan rechts zijn
En daar irriteer ik mij aan. Een staatsomroep zou evenveel perspectief mee moeten geven vanuit de rechts georiënteerde normen en waarden als de links georiënteerde normen en waarden.

Aan de mensen zelf om dan een afgewogen keuze te maken in het vormen van hun mening.

Dat linkse en rechtse gedram begint mij echt de spuigaten uit te lopen, maar is naar mijn mening vanwege het gebrek aan een zuiver midden.

En dat zuivere midden schetsen is je rol als media, naar mij mening, maar al helemaal als je teert op de zak van de samenleving, die gedragen wordt door zowel linkse als rechtse sentimenten.

Breng feiten en laat je eigen mening daarbij achterwege.
  VIVA donderdag 19 juni 2025 @ 22:37:15 #4
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217989031
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:34 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En daar irriteer ik mij aan. Een staatsomroep zou evenveel perspectief mee moeten geven vanuit de rechts georiënteerde normen en waarden als de links georiënteerde normen en waarden.

Aan de mensen zelf om dan een afgewogen keuze te maken in het vormen van hun mening.

Dat linkse en rechtse gedram begint mij echt de spuigaten uit te lopen, maar is naar mijn mening vanwege het gebrek aan een zuiver midden. En dat is je rol als media, naar mij mening, maar al helemaal als je teert op de zak van de samenleving, die gedragen wordt door zowel linkse als rechtse sentimenten.
De objectieve berichtgeving is helaas ver te zoeken....Elk bericht zorgt voor polariserend gedachtengoed
pi_217989047
Dat vind ik dus.
“links” is al helemaal overtuigd dat Israël oorlogsmisdaden en genocide heeft gepleegd in opdracht van Netanyahu in Gaza.
Dat is m.i. onwaar tot het tegendeel is bewezen.
Op zijn hoogst is het een light versie.

Genocide, het in gaskamers vermoorden van miljoenen joden, had Israël ook moeiteloos kunnen uitvoeren met de Palestijnen in Gaza.
Vakman pur sang
pi_217989052
twitter

En TeLetEksT mEldT hEt niEt.
NOs iS JodEnHaAt
pi_217989055
Een flinke zeperd van GL/PVDA. Misschien een poging om de 3 zetels van DENK af te snoepen.

Verder goed dat de meerderheid het plan heeft afgewimpeld.
pi_217989061
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Lees je mee @:Monolith
Wat zou ik moeten lezen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:39:59 #9
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217989062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:

[..]
De objectieve berichtgeving is helaas ver te zoeken....Elk bericht zorgt voor polariserend gedachtengoed
Daarom Fok! _O_ ^O^
Hier mogen meningen naast elkaar bestaan. Geen fuik, gewoon open uitwisseling. Moeten we zuinig op zijn. Elkaar respecteren voor die meningen.
pi_217989076
@Lord-Ronddraai

Ik snap je bezwaren hoor maar in mijn plannetje zoek ik vooral draagvlak, en daarmee komt ik het verst als het Iraanse volk beslist over zijn onderdrukkers maar in Israël moet ik de rechtse haviken ook meekrijgen in het vredesproces, als ik de huidige rechtsextremistische regering op laat sluiten gaat het geen vrede worden, dat is een ding wat ik zeker weet, dus ik zou zeggen pak deze kans toch maar aan gewone mensen in de Levant.
pi_217989080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:39 schreef Toefjes het volgende:
Een flinke zeperd van GL/PVDA. Misschien een poging om de 3 zetels van DENK af te snoepen.

Verder goed dat de meerderheid het plan heeft afgewimpeld.
Dit inderdaad. De motie was bijvoorbaat kansloos en vooral bedoeld om islamitische zieltjes te winnen.
pi_217989083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Weet ik niet. Ik denk dat je heel ver kunt komen, alleen heb ik het idee dat ze bij de NOS schoorvoetend de redactie binnenlopen als ze die dag de rechtse zienswijze moeten etaleren. Alsof het een moetje is, terwijl de links-georiënteerde perspectieven vol passie en allerlei invalshoeken worden belicht.

Nee, het zal nooit perfect zijn, maar je kunt best moeite doen.

Wat betreft de NOS is het naar mijn mening beter dan pakweg een half jaar geleden. Toen kon je de radio niet meer aan doen of er was een equivalent van Dolf Jansen op de radio die ons allemaal wel even wist te vertellen hoe de morele vork in de steel zat.

Ik hoop dat die stijgende lijn doorzet. Gewoon nieuws, feiten brengen, en opinies links en rechts in hetzelfde licht overdragen aan de kijker/luisteraar. Als je echt passie voor je vak hebt moet dit toch geen probleem hoeven zijn.
pi_217989107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:41 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dit inderdaad. De motie was bijvoorbaat kansloos en vooral bedoeld om islamitische zieltjes te winnen.
De PVDA is dood, het is vooral GL. Jammer dat het nog zo ver voor de verkiezingen is, dit kan ze wel eens veel zetels gaan kosten.
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 22:46:11 #14
236264 crew  capricia
pi_217989118
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]
De PVDA is dood, het is vooral GL. Jammer dat het nog zo ver voor de verkiezingen is, dit kan ze wel eens veel zetels gaan kosten.
Piri is van de PvdA.
Het is een PvdA motie (als je het zo zou moeten duiden). Niet eens van GL.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217989119
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Partij voor de Aanslagen.
  VIVA donderdag 19 juni 2025 @ 22:47:37 #16
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217989129
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:42 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Weet ik niet. Ik denk dat je heel ver kunt komen, alleen heb ik het idee dat ze bij de NOS schoorvoetend de redactie binnenlopen als ze die dag de rechtse zienswijze moeten etaleren. Alsof het een moetje is, terwijl de links-georiënteerde perspectieven vol passie en allerlei invalshoeken worden belicht.

Nee, het zal nooit perfect zijn, maar je kunt best moeite doen.

Wat betreft de NOS is het naar mijn mening beter dan pakweg een half jaar geleden. Toen kon je de radio niet meer aan doen of er was een equivalent van Dolf Jansen op de radio die ons allemaal wel even wist te vertellen hoe de morele vork in de steel zat.

Ik hoop dat die stijgende lijn doorzet. Gewoon nieuws, feiten brengen, en opinies links en rechts in hetzelfde licht overdragen aan de kijker/luisteraar. Als je echt passie voor je vak hebt moet dit toch geen probleem hoeven zijn.
De NOS is slechts het uithangbord van de waan van de dag van de scheeuwende samenleving, welke de afgelopen 5 jaar de linkse Woke brul was....Begint nu weer langzaam een beetje realistisch midden te worden...Het blijft een nieuwsmedium afhankelijk van een populaire opininie...Ik geloof niet zo veel in de enorme sturing mbt een geheime agenda vanuit de overheid.
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:47:38 #17
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217989130
twitter

Die gaan wel dalen in de peilingen komende weken
pi_217989137
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:36 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]

Dat linkse en rechtse gedram begint mij echt de spuigaten uit te lopen, maar is naar mijn mening vanwege het gebrek aan een zuiver midden.

En dat zuivere midden schetsen is je rol als media, naar mij mening, maar al helemaal als je teert op de zak van de samenleving, die gedragen wordt door zowel linkse als rechtse sentimenten.

Breng feiten en laat je eigen mening daarbij achterwege.
Er is ook geen zuiver midden mogelijk. Wat zou dat zijn. Bij alles zeggen geen mening? De NOS zit meestal vrij dicht op het midden.
Als PvdA/GL al heel links is, is PvdD dan nog linkser dan communisten? Bij1 off the charts?
Meer nuance is verder weg dan ooit. In het social media tijdperk scoort polariserend geluid beter in algoritmes een 30 seconde clipje beter dan een uitgebreid artikel. Het systeem drijgt ons op dit moment juist verder uit elkaar dan gooien veel politici ook juist meer olie op elk vuur want dat scoort ook bij de kiezers juist.
pi_217989147
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Piri is van de PvdA.
Het is een PvdA motie (als je het zo zou moeten duiden). Niet eens van GL.
Nou, dan snap ik er helemaal niks meer van.
pi_217989152
En Steve zit maar door te mompelen als een bleke vermoeide zombie zonder dat er ook maar iets gebeurt.
pi_217989154
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Vanmiddag 16:17
[ x ]

Ik zag vanavond een briljante screenshot met die iron dome motie en de regel eronder dat Israëlisch ziekenhuis door raket was geraakt. Kan het helaas niet vinden
Kijk eens:

twitter
pi_217989163
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:47 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Die gaan wel dalen in de peilingen komende weken
Omdat rechtse partijen verontwaardigd zijn. Lijkt me wel meevallen.
pi_217989166
twitter

Dit is gewoon weer een typische Trump bluf. Hij wil vooral een deal zodat hij daar goede sier mee kan maken.
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 22:51:20 #24
236264 crew  capricia
pi_217989167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Nou, dan snap ik er helemaal niks meer van.
Ik snap het ook niet hoor. Het is zo extreem. En Timmermans stemde ook voor.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217989171
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
En Steve zit maar door te mompelen als een bleke vermoeide zombie zonder dat er ook maar iets gebeurt.
Elke keer als er ellende is, dan is hij online en kijken wij. Als de wereld vergaat is Steve de laatste persoon die we zullen zien.
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:52:24 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217989177
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben vooral pissig omdat het op deze manier weer een centrumrechts kabinet wordt. En ik had gehoopt op iets paarsigs met evt CDA ergens nog.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217989179
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Elke keer als er ellende is, dan is hij online en kijken wij. Als de wereld vergaat is Steve de laatste persoon die we zullen zien.
Hier raak ik een beetje treurig van.
pi_217989185
Meer loze dreigementen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217989186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik ben vooral pissig omdat het op deze manier weer een centrumrechts kabinet wordt. En ik had gehoopt op iets linkspaarsigs.
Het is allemaal maar niks.
pi_217989189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zelfs D66, Volt, CDA, ChristenUnie stemde niet voor deze motie.
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:53:28 #31
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217989191
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zie gemengde reacties onder mensen die normaal links en/of progressief stemmen. Je hoeft niet pro Israël te zijn om kritiek te hebben op het plan om niet meer te leveren voor de Iron Dome.
pi_217989200
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Beetje raar als hij tegen de moties van zijn eigen partij stemt als leider. Het is absoluut niet extreem ook. Wat extreem is dat dit al een brug te ver gaat voor sommige mensen. Bij de ellende die Israel uitstort over Gaza vallen wel meer doden dan als Israel een paar raketjes minder uit de lucht kan schieten.
pi_217989201
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:53 schreef Ali_boo het volgende:
Meer loze dreigementen

[ x ]
Zo loos is het niet toch? Iran komt best prima door iron dome heen.
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:54:51 #34
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217989202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik verbaas mij eigenlijk dat hij geen echte competitie heeft op YouTube in dit genre
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:55:30 #35
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217989209
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dit is gewoon weer een typische Trump bluf. Hij wil vooral een deal zodat hij daar goede sier mee kan maken.
Ik kan het niet goed inschatten het is 1 van de 2 mogelijkheden in mijn hoofd.
1. Trump is daadwerkelijk een vredelievende president. Hij haat geweld, omdat dit de handel in de weg staat.
2. Trump is toch helaas een Russiche asset en probeert de zaak te vertragen zoals hij ook met Oekraine doet.
pi_217989213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Er is ook geen zuiver midden mogelijk.
Dat vind ik onzin. Natuurlijk is een zuiver midden mogelijk: feiten brengen, context meegeven, geschiedenis erachter belichten en bovenal: geen kant kiezen. Dat kunnen de lezers/luisteraars prima zelf.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:47 schreef cosmosis het volgende:

[..]
De NOS is slechts het uithangbord van de waan van de dag van de scheeuwende samenleving, welke de afgelopen 5 jaar de linkse Woke brul was....Begint nu weer langzaam een beetje realistisch midden te worden...Het blijft een nieuwsmedium afhankelijk van een populaire opininie...Ik geloof niet zo veel in de enorme sturing mbt een geheime agenda vanuit de overheid.
Dat laatste geloof ik ook niet, toch had ik de staatsmedia voorheen wat hoger zitten dan de afgelopen 5 jaar die je benoemd. Ik had verwacht dat zij boven de schreeuwende minderheid zouden staan, maar de stille meerderheid zouden bedienen.

Maar het is gelukkig inderdaad wel minder geworden de laatste tijd.
pi_217989216
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie gemengde reacties onder mensen die normaal links en/of progressief stemmen. Je hoeft niet pro Israël te zijn om kritiek te hebben op het plan om niet meer te leveren voor de Iron Dome.
Wat is het probleem daarmee dan? Ik snap niet waarom er kritiek is. Nouja mensen leggen het uit als steun voor Iran maar dat is het totaal. Ik zie ook mensen helemaal vrolijk worden van de aanval op Iran, vallen daar geen doden bij dan?
pi_217989218
twitter
pi_217989222
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Zo loos is het niet toch? Iran komt best prima door iron dome heen.
Elke inslag laat Israël woester terugslaan, is niet best als ergens nog hoop hebt dat je het Iraanse volk aan je zijde kunt krijgen.
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:58:35 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217989240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ik krijg steeds meer het idee dat veel van zijn ideeën (Tariffs, ICE etc.) echt 100% puur zijn zodat hij popiejopie kan lopen doen over deals en zijn ego kan strelen en zijn achterban eet maar graag zijn stront op. Het is dat ego's geen zwaartekrachtveld hebben anders had hij zijn eigen zonnestelsel.
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:59:53 #41
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217989252
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat is het probleem daarmee dan? Ik snap niet waarom er kritiek is. Nouja mensen leggen het uit als steun voor Iran maar dat is het totaal. Ik zie ook mensen helemaal vrolijk worden van de aanval op Iran, vallen daar geen doden bij dan?
Wat winnen we ermee als er meer Israëlische burgerdoden vallen? Zeker als het iets is dat voorkomen kan worden met technologie. Ik wens de gewone burgers van Gaza en Palestina ook een Iron Dome toe.
pi_217989257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat veel van zijn ideeën (Tariffs, ICE etc.) echt 100% puur zijn zodat hij popiejopie kan lopen doen over deals en zijn ego kan strelen en zijn achterban eet maar graag zijn stront op. Het is dat ego's geen zwaartekrachtveld hebben anders had hij zijn eigen zonnestelsel.
:D _O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 juni 2025 @ 23:01:06 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217989262
https://www.bnnvara.nl/jo(...)embargo-tegen-israel

Ik was benieuwd hoe dit op het immer gezellige Joop verdedigd ging worden. Zelfs daar zijn de reacties niet mals :D

(ja, je deja vu klopt als je die hebt, ik zat per ongeluk bij de buren :') )
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 19 juni 2025 @ 23:02:05 #44
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217989269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:

Ik was benieuwd hoe dit op het immer gezellige Joop verdedigd ging worden. Zelfs daar zijn de reacties niet mals :D

Gewoon een politieke blunder dit. :Y
pi_217989271
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat vind ik onzin. Natuurlijk is een zuiver midden mogelijk: feiten brengen, context meegeven, geschiedenis erachter belichten en bovenal: geen kant kiezen. Dat kunnen de lezers/luisteraars prima zelf.
[..]
Dat laatste geloof ik ook niet, toch had ik de staatsmedia voorheen wat hoger zitten dan de afgelopen 5 jaar die je benoemd. Ik had verwacht dat zij boven de schreeuwende minderheid zouden staan, maar de stille meerderheid zouden bedienen.

Maar het is gelukkig inderdaad wel minder geworden de laatste tijd.
Ik weet niet in welk fantasieland jij leeft, maar met de NOS is het helemaal niet 'beter' geworden. Dat zou ook wel vreemd zijn, aangezien er niet opeens hele andere mensen werkzaam zijn.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 juni 2025 @ 23:02:43 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217989272
Ook zat steun voor die motie daar, want ja, het blijft Joop :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 juni 2025 @ 23:02:45 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217989273
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Iets met een hele zoutmijn :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217989275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:

Tering :')
pi_217989279
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik ben vooral pissig omdat het op deze manier weer een centrumrechts kabinet wordt. En ik had gehoopt op iets paarsigs met evt CDA ergens nog.
Dit dus. Was van plan op ze te stemmen, maar nu niet meer. Ben redelijk centrum, maar stem normaal wat meer naar links, om een grotere kans te hebben dat wat ik graag zie ook gebeurt. (We hebben sinds het einde van de jaren 70 geen links kabinet meer gehad, het is paars of rechts). Maar voor dit soort onzin kan ik niet stemmen.
  donderdag 19 juni 2025 @ 23:05:17 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217989288
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:04 schreef Shotty het volgende:

[..]
Dit dus. Was van plan op ze te stemmen, maar nu niet meer. Ben redelijk centrum, maar stem normaal wat meer naar links, om een grotere kans te hebben dat wat ik graag zie ook gebeurt. (We hebben sinds het einde van de jaren 70 geen links kabinet meer gehad, het is paars of rechts). Maar voor dit soort onzin kan ik niet stemmen.
100% hetzelfde. I gun NL eens iets anders dan centrumrechts.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')