Nee, de aggressor is de partij die Israël dwingt om een iron dome te hebben. De partij die jarenlang terroristenorganisaties in Palestina en Libanon heeft gesteund, alsook het Assad-regime. De partij die Rusland steunde toen hun oorlog gigantisch beroerd liep en ze mogelijk zelfs gered heeft van totale ineenstorting aan het front.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gast. Dus pacifisme is steun voor Israel, dan moet je eens luisteren naar wat PvdD zegt in de kamer. Dat is geen steun voor de agressor.
Ze is laatst nog opgepakt voor dierenmishandeling.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat die spoort, ik bedoelde eigenlijk dat het mij bijzonder geil lijkt dat ze mij aan het pijpen is en met al die valse lucht tegelijkertijd het Wilhelmus zingt. Maar dat durfde ik niet te zeggen.
Verder kan die fluit me gestolen worden.
Toch een oplossing voor het oneindige conflict dan. De andere oplossing is blijkbaar alle Palestijnen zuiveren. Dat is voor mij twee zijden van dezelfde munt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, daarom ook lulkoek dat als Israel zich niet kan verdedigen ze ook niet aanvallen, als ze zich niet kunnen verdedigen is het gewoon klaar.
Nee? Nouja hij komt te laat ze had hem beter een jaar geleden kunnen inbrengen. Uiteindelijk moeten we nu om twee redenen de druk op Israel opvoeren. 1 Gaza 2 Dit nodeloze conflict. Iran is bereid te onderhandelen Israel de agressor niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou je dan wel kunnen zeggen dat deze motie 'bijzonder ongelukkig' getimed?
Precies. Toen ik het bericht las dacht ik hetzelfde..over 2 weken is Israël wel klaar. Maar o wat is Trump toch stoer op Twitter.. iedere dag een hele stoere tweet. Wat een bikkel, die oranje debiel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
VS gaan twee weken wachten met besluit
Wat een slappe hap. Precies ook de periode dat Israel nodig denkt te hebben.
Die Ayatollah is al verderfelijk om hoe hij omgaat met zijn eigen burgers. Vrouwen voornamelijk, maar ook mannen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee? Nouja hij komt te laat ze had hem beter een jaar geleden kunnen inbrengen. Uiteindelijk moeten we nu om twee redenen de druk op Israel opvoeren. 1 Gaza 2 Dit nodeloze conflict. Iran is bereid te onderhandelen Israel de agressor niet.
Als je tegen het Iraanse regime bent ben je tegen deze oorlog. Die Ayatollah wordt nu gelijk bewezen dat Israel zo verderfelijk is als hij al 40 jaar verkondigt. Voor eigen volk dan he. Je zag dat toch ook in Israel na 7 oktober kreeg Netanyahu meer support niet minder.
Men heeft nooit willen onderhandelen met Israël, men wil Israël vernietigen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Toch een oplossing voor het oneindige conflict dan. De andere oplossing is blijkbaar alle Palestijnen zuiveren. Dat is voor mij twee zijden van dezelfde munt.
Maar je bent het dus eens dat het een effectief pressiemiddel zou zijn. Dat israel dan dus wel snel gaat luisteren en de handelingen aanpast aan wat de bondgenoten graag zien? In Israel zouden ze het wel begrijpen lijkt me. Die zetten ook honger in als oorlogswapen om de druk op te voeren.
Zingen in Iran is onder bepaalde omstandigheden streng verboden en kan tot de doodstraf leiden, vooral voor vrouwen. Na de revolutie van 1979 werden openbare muziekoptredens sterk beperkt, en zingen door vrouwen in het openbaar wordt gezien als een ernstige overtreding, vooral als het solo of zonder toestemming is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Die Ayatollah is al verderfelijk om hoe hij omgaat met zijn eigen burgers. Vrouwen voornamelijk, maar ook mannen.
Daar heeft hij geen Israël voor nodig. Stuk tuig is het.
Ik ben nog steeds voor een tweestaten oplossing, maar dat kan niet met debielen als de Ayatollahs, Netanyahu en Hamas aan de macht. Ik zie ook niet in hoezo Israel het ultieme kwaad zou zijn, hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:35 schreef Bredemug het volgende:
ij dat steeds meer mensen inzicht krijgen in dat het ultieme kwaad Israël is en dat het sluier van de monster steeds verder weg glipt, als ze zo doorgaan plegen ze echt zelfmoor
Waar zie jij die steeds meer mensen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:35 schreef Bredemug het volgende:
Ben wel blij dat steeds meer mensen inzicht krijgen in dat het ultieme kwaad Israël is en dat het sluier van de monster steeds verder weg glipt, als ze zo doorgaan plegen ze echt zelfmoord.
Ik ga zingen en dansen als die man opgeknoopt wordt. Voor alle Iraanse vrouwen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zingen in Iran is onder bepaalde omstandigheden streng verboden en kan tot de doodstraf leiden, vooral voor vrouwen. Na de revolutie van 1979 werden openbare muziekoptredens sterk beperkt, en zingen door vrouwen in het openbaar wordt gezien als een ernstige overtreding, vooral als het solo of zonder toestemming is.
Dansen is helemaal verboden, zowel voor mannen als vrouwen.
De consequentie is tienduizenden doden, dat is diepgewortelde haat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik haat Israel niet. Ik heb kritiek op hun handelen. Met die raketten kunnen ze Israel niet wegvagen hoor. Als Israel na een paar raketjes al bijna weggevaagd is. Is dan de conclusie dat Gaza compleet vernietigd is?
Ik vind het ridicuul om te stellen dat Israël de agressor is als om Iran gaat. Iran is net het land dat al decennia lang Hezbollah en Hamas financieert en van wapens voorziet. Iran valt al jaren Israël aan alleen doet ze dat voornamelijk door anderen in te zetten die wel wilen te vechtenquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee? Nouja hij komt te laat ze had hem beter een jaar geleden kunnen inbrengen. Uiteindelijk moeten we nu om twee redenen de druk op Israel opvoeren. 1 Gaza 2 Dit nodeloze conflict. Iran is bereid te onderhandelen Israel de agressor niet.
Als je tegen het Iraanse regime bent ben je tegen deze oorlog. Die Ayatollah wordt nu gelijk bewezen dat Israel zo verderfelijk is als hij al 40 jaar verkondigt. Voor eigen volk dan he. Je zag dat toch ook in Israel na 7 oktober kreeg Netanyahu meer support niet minder.
Mensen onderschatten hoeveel macht Israël heeft weten te bekommeren over het westen de afgelopen 40 jaar, Mossad is het meest effectieve intelligentie dienst waarbij de CIA of de AIVD niks bij vergeleken is, de hoeveelheid troep die ze waarschijnlijk hebben over duizenden politici in elk land, ze kunnen geen kant op.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een tweestaten oplossing, maar dat kan niet met debielen als de Ayatollahs, Netanyahu en Hamas aan de macht.
Netanyahu's worden gekozen en verliezen daarna weer een keer hun mandaat, bij nieuwe verkiezingen enzo. Hamas, Ayatollahs enzo niet. Die regeren zolang ze niet vermoord of afgezet worden. Naar volk is dat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een tweestaten oplossing, maar dat kan niet met debielen als de Ayatollahs, Netanyahu en Hamas aan de macht. Ik zie ook niet in hoezo Israel het ultieme kwaad zou zijn, hoe bedoel je?
Natuurlijk is het geen effectief pressiemiddel, de motie is ook terecht verworpen, maar denk je dat de VS het zou pikken van NL om die onderdelen niet te leveren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Toch een oplossing voor het oneindige conflict dan. De andere oplossing is blijkbaar alle Palestijnen zuiveren. Dat is voor mij twee zijden van dezelfde munt.
Maar je bent het dus eens dat het een effectief pressiemiddel zou zijn. Dat israel dan dus wel snel gaat luisteren en de handelingen aanpast aan wat de bondgenoten graag zien? In Israel zouden ze het wel begrijpen lijkt me. Die zetten ook honger in als oorlogswapen om de druk op te voeren.
Jezus wat een partij bullshit. Escalatie is oliedom dus steun je de escalerende partij. Iran heeft geen vrij spel door die motie. Iran heeft ook nog een hele rits sancties. Iran heeft ook lang niet de militaire capaciteiten van Israel. Iran is net zo goed omsingeld door landen die ze best graag een maatje kleiner zien.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de aggressor is de partij die Israël dwingt om een iron dome te hebben. De partij die jarenlang terroristenorganisaties in Palestina en Libanon heeft gesteund, alsook het Assad-regime. De partij die Rusland steunde toen hun oorlog gigantisch beroerd liep en ze mogelijk zelfs gered heeft van totale ineenstorting aan het front.
Is het al duidelijk voor je hoe de vlag zwaait? Escalatie is echt oliedom, daar zal ik echt geen hand over voor de mond houden, maar we zitten in het nu. En nu steunt links Nederland een motie die Iran vrij spel geeft. Het is te triest voor woorden.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga zingen en dansen als die man opgeknoopt wordt. Voor alle Iraanse vrouwen.
Ja en daar is iedereen het over eens. Net zoals Israel geen hulp nodig heeft om genocide in Gaza te plegen of om een extra oorlog met Iran te starten. Blijkbaar verwacht je ook dat Israel niks om de eigen bevolking geeft. Anders zou dreigen met het stoppen van leveringen voor de Iron dome ze toch direct laten veranderen van strategie? Maar blijkbaar denken mensen dat Israel zou kiezen om toch door te gaan met hun huidige oorlogen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Die Ayatollah is al verderfelijk om hoe hij omgaat met zijn eigen burgers. Vrouwen voornamelijk, maar ook mannen.
Daar heeft hij geen Israël voor nodig. Stuk tuig is het.
Aanhangers van Iran liepen er ook gewoon tussen hoor afgelopen zondag.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Denk kan misschien voor Iran zijn, maar PvdA/GL natuurlijk niet. Je kunt zowel er tegen zijn dat Israël raketten ging afvuren, als tegen een mogelijk Iraans kernprogramma als tegen Iraanse Islamitische dictatuur, als tegen Iraanse dreiging tegen Israël, als tegen Israël dat Palestijnen uithongert, als tegen Hamas, etc, etc.
Mwah, de landende biems zijn opzich wel mooi.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:47 schreef Perox het volgende:
Wees blij voor elke raket die Iron Dome tegenhoudt zeg! Elk land zou een Iron Dome moeten hebben. Nee, een Titanium Dome. Kan gewoon niks doorheen. Aanvallen is zinloos. Einde oorlogen. Even als gedachtenexperiment.
Het schijnen ander soort raketten te zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
Doen de inteceptors heb een stuk slechter momenteel of lijkt dat maar zo?
De waves van Iran zijn een stuk kleiner maar richten veel meer schade aan lijkt het?
Het is geen game he? Daar gaan mensen dood in die biem.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Mwah, de landende biems zijn opzich wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |