Ik vind de uitleg van de PvdD een enorm domme, maar doen alsof ze staan te juichen voor het Iraanse regime is net zo achterlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pacifisme is niets meer dan steun voor de aggressor.
Wat een totale kwats, om het Iraanse regime te begrijpen hoef je alleen maar naar Hamas of Hezbollah te kijken, ontwapen elke Israëliër en geef honderd Palestijnen een aardappelschilmesje en binnen een jaar leeft er geen enkele Jood meer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat is toch als een kind dat de ouder een keer doodwenst. Totaal onrealistisch en ze menen het niet eens echt. Ik kan dat absoluut niet serieus nemen. Israel kan Iran niet vernietigen maar andersom is het al helemaal volledig kansloos.
Mwa, die spoort niet. Net zo'n wappie als Baudet, maar dan op links.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar vroeger hadden ze die zwoele dame nog.
#valselucht
Ja maar ze hebben geen nukes en ik geloof er werkelijk niets van dat ze die offensief zouden inzetten. Dat heeft alleen Amerika ooit aangedurfd in een uitzonderlijke situatie. Zou Iran zoiets doen worden zij nog sneller beindigd dan Israel. Dat gelul over nukes is sowieso maar het excuus voor deze oorlog. Precies het Irak playbook. Claim dat er iets gevaarlijks zou kunnen gebeuren, toon daar geen bewijs voor. Klop op hoe vréselijk Iran wel niet is en hele volksstammen staan te juichen voor een bommenregen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:13 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Tenzij ze een nuke op een raket zetten en die zo Israël in laten vliegen, zoals ze vandaag onder anderen hebben laten zien bij een ziekenhuis.
Er ist wieder daquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:18 schreef OmniRocket het volgende:
Adolf Hitler zou in deze tijd partijleider van GL/PvdA zijn geweest
Nu Denk?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb vroeger regelmatig PvdD gestemd. Qua economie en sociaal vind ik iedereen gradaties van kut, maar diertjes zijn wel tof.
Nou never nooit niet meer door hun houding rond Oekraïne.
Het idee dat de PvdA nou zo'n massale islamitische achterban heeft is volgens mij ook al 10 jaar achterhaald. Moslims zijn maar 6% van het land, lang niet iedereen is nou echt zo fanatiek en denk vangt genoeg zetels af.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer op je "natuurlijk niet". Het feit dat dat sentiment leeft onder de achterban, en echt niet alleen de handjevol extreme mafketels, maakt dit al plausibel.
Dat kan je helemaal niet zeggen. Hoe weet jij nou hoe de strategie van Israel zou zijn zonder iron dome. Je kan net zo goed zeggen dat als ze geen luchtafweer hadden dan was levanon nu al plat en was er niks meer over van gaza, want dan kunnen ze nog minder raketten tolereren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind Piri’s verklaring nog niet zo raar. Door de Iron Dome durft Israël alles en iedereen aan te vallen, daarmee is de dome niet alleen een verdedigingswapen.
Ik haat Israel niet. Ik heb kritiek op hun handelen. Met die raketten kunnen ze Israel niet wegvagen hoor. Als Israel na een paar raketjes al bijna weggevaagd is. Is dan de conclusie dat Gaza compleet vernietigd is?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hoezo onrealistisch? Ze gooien letterlijke ballistische raketten op Tel Aviv.
Extreem-links is echt totaal verknipt in de Israel haat.
Dit ja, daarom ook lulkoek dat als Israel zich niet kan verdedigen ze ook niet aanvallen, als ze zich niet kunnen verdedigen is het gewoon klaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale kwats, om het Iraanse regime te begrijpen hoef je alleen maar naar Hamas of Hezbollah te kijken, ontwapen elke Israëliër en geef honderd Palestijnen een aardappelschilmesje en binnen een jaar leeft er geen enkele Jood meer.
Daar zit ook wat in.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:22 schreef oblo het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet zeggen. Hoe weet jij nou hoe de strategie van Israel zou zijn zonder iron dome. Je kan net zo goed zeggen dat als ze geen luchtafweer hadden dan was levanon nu al plat en was er niks meer over van gaza, want dan kunnen ze nog minder raketten tolereren.
Gast. Dus pacifisme is steun voor Israel, dan moet je eens luisteren naar wat PvdD zegt in de kamer. Dat is geen steun voor de agressor.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pacifisme is niets meer dan steun voor de aggressor.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Gl en PvdD kennen een lange pacifistische geschiedenis en stemmen op een manier die ingaat tegen alles waar Iran voor staat. PvdD probeert bijvoorbeeld al jaren religieus slachten volgens de islam regeltjes te verbieden.
Maar met pro-rusland doelde ik ook op de oorlog in Oekraine. Dat was misschien niet duidelijk. Stel dat, zeg, D66 ofzo ineens Putin gaat steunen lijkt me dat ze best wat steun zouden verliezen. Juist omdat dat hier op ons continent/in ons land nogal van belang is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik.
Vorige verkiezingen was ik erg bezig met Oekraïne en Europa en onze veiligheid. Maar ik was wel een van de weinige in POL en NWS. Het ging toch wel vaak over asiel enzo.
Nu is het kennelijk Israël geworden. Met eerst Gaza en nu Iran.
Het ene conflict verdrukt het andere.
Maar ik zou graag veilig in mijn land en continent willen zijn.
Ik denk dat je het woord letterlijk niet begrijpt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze motie is letterlijk steun aan het Iraanse regime. Daden zeggen meer dan onuitgesproken woorden.
Ik bedoel ook niet dat die spoort, ik bedoelde eigenlijk dat het mij bijzonder geil lijkt dat ze mij aan het pijpen is en met al die valse lucht tegelijkertijd het Wilhelmus zingt. Maar dat durfde ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:20 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Mwa, die spoort niet. Net zo'n wappie als Baudet, maar dan op links.
Zou je dan wel kunnen zeggen dat deze motie 'bijzonder ongelukkig' getimed?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand steun voor het Iraanse regime zien uitspreken. Ik zeker niet. Voor het volk, zeker wel ik ken ook genoeg Iraanse mensen die ik prettig vindt.
Ik denk dat het meer andersom is, omdat Piri iets zegt over wat mensen zien als vriend; Israel daarom is ze dan blijkbaar automatisch voor Iran.
Nee, de aggressor is de partij die Israël dwingt om een iron dome te hebben. De partij die jarenlang terroristenorganisaties in Palestina en Libanon heeft gesteund, alsook het Assad-regime. De partij die Rusland steunde toen hun oorlog gigantisch beroerd liep en ze mogelijk zelfs gered heeft van totale ineenstorting aan het front.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gast. Dus pacifisme is steun voor Israel, dan moet je eens luisteren naar wat PvdD zegt in de kamer. Dat is geen steun voor de agressor.
Ze is laatst nog opgepakt voor dierenmishandeling.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat die spoort, ik bedoelde eigenlijk dat het mij bijzonder geil lijkt dat ze mij aan het pijpen is en met al die valse lucht tegelijkertijd het Wilhelmus zingt. Maar dat durfde ik niet te zeggen.
Verder kan die fluit me gestolen worden.
Toch een oplossing voor het oneindige conflict dan. De andere oplossing is blijkbaar alle Palestijnen zuiveren. Dat is voor mij twee zijden van dezelfde munt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, daarom ook lulkoek dat als Israel zich niet kan verdedigen ze ook niet aanvallen, als ze zich niet kunnen verdedigen is het gewoon klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |