SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na wie? Ik hoor gewoon Frank Weeink, zoals altijd.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:56 schreef Dutch_view het volgende:
En wie gaan we krijgen na Hans van Loozenoord ??
Bij dartsen ook al niet meer. Het is verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Zipportal het volgende:
Bij het woke F1 mogen die babes niet meer. SAD. @:nober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2025 14:07:53 ]
Naar de NOS luisteren kan eigenlijk echt nietquote:Op zondag 29 juni 2025 13:56 schreef Dutch_view het volgende:
En wie gaan we krijgen na Hans van Loozenoord ??
Ik heb geen Ziggoquote:Op zondag 29 juni 2025 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Naar de NOS luisteren kan eigenlijk echt niet
Of een pin erin en na 3 weken weer meedoen.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Alex met een breuk in zijn linkerhand, en daarmee kunnen we het kampioenschap voor dit jaar wel schriftelijk af gaan doen. Niet echt een best jaar wat spanning betreft vooralsnog
Goede coureurs moeten we niet hebben inderdaadquote:Op zondag 29 juni 2025 14:43 schreef PzKpfw het volgende:
Zal blij zijn als die gebroeders Marquez eindelijk weg zijn uit de sport, kan ik missen als kiespijn.
Goede coureurs zeker maar het zijn nare mannetjes, inclusief die vader.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goede coureurs moeten we niet hebben inderdaad
Je kunt op de racedag dan ook net zo goed zo lang mogelijk op het circuit blijven want uiteindelijk ben je dan niet zo gek veel later thuis.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:06 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mensen die met koelbox en al staan te kijken hoe alles muurvast staat
Of ze naar zijn weet ik niet, maar voor hun fans zijn ze in ieder geval geen goed volk,quote:Op zondag 29 juni 2025 15:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Goede coureurs zeker maar het zijn nare mannetjes, inclusief die vader.
quote:Op zondag 29 juni 2025 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij dartsen ook al niet meer. Het is verschrikkelijk.Ik was zomaar werkloos, inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: de leukste benaming blijft toch het Britse ‘brolly dolly’.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Wel cool! Beetje extra gas,quote:Op maandag 30 juni 2025 09:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hey mezelf teruggevonden @ 1:45:39 op de blauwe R6
quote:Op maandag 30 juni 2025 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens @:heywoodu
Ik zat dus de race vanaf de tribune te kijken en volgens mij was het Barry Veneman die iets zei als “*naam*, ja dat is al veel sneller als hem.”
En toen hoorde ik de rij achter me een man luid en hardop tegen zichzelf: ‘Dan. Dan hem!’. Ik draaide me echt lachend om waarop hij weer moest lachen omdat iemand hem blijkbaar had gehoord, hem begreep, en zich net zo irriteerde,. Dus hij zei wederom “ja, dán hem, hè! Niet áls’”. Ik zo: “ja inderdaad,
” en draaide me om, maar een seconde later moest ik me toch wéér naar hem omdraaien: “‘dan hij’ eigenlijk, hè’.
En toen lagen we beiden in een deuk,. Maar ik moest serieus aan jou denken tijdens en vlak na dat moment.
Mooi wel, inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat ik het niet was, maar wel mooi dat daar even de aandacht op ging. Prioriteiten
Oei, had dat 2,5 week geleden gezegd en ik had kunnen antwoorden met "ja maar ik heb ook een baard"quote:Op maandag 30 juni 2025 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mooi wel, inderdaad. En ik weet hoe jij eruit ziet en die bebaarde gast met soort van cowboy-achtige hoed op, gaf me qua uiterlijk geen heywoodu-vibes.
Maar draag je ook een cowboyhoed?quote:Op maandag 30 juni 2025 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, had dat 2,5 week geleden gezegd en ik had kunnen antwoorden met "ja maar ik heb ook een baard"
Nog nooit bij de TT geweest overigens, is dat doorgaans uitverkocht of kun je een week vooraf nog wel kaartjes krijgen? Geen zin om daar bij 30 graden te zitten, dus zulke dingen voor deze tijd van het jaar boek ik zelden ruim vooraf
Zal er vast makkelijker op worden als we over een paar jaar dubbele Nederlandse podiums hebben in de MotoGP.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar draag je ook een cowboyhoed?
In principe denk ik dat je vlak van te voren nog wel tickets kunt krijgen, maar niet dat je een goede plek kan verwachten. Misschien het talud, of vast nog wel ergers misschien een los plaatsje ergens op een tribune? Maar is wel een gok, hoor. Mijn tribune was in ieder geval helemaal uitverkocht, hoofdtribune ook, etc.
En als bezoeker van het jaar ervoor krijg je als eerste bericht en optie om dezelfde plek weer te kopen. Dus vóór het andere publiek dat nog niet is geweest of via een tussenpersoon heeft gekocht. Strubben voor weekendticket kostte me 184¤,![]()
.
Dit jaar was een recordaantal bezoekers: 201k.
quote:Op maandag 30 juni 2025 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal er vast makkelijker op worden als we over een paar jaar dubbele Nederlandse podiums hebben in de MotoGP.Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar misschien ben ik te pessimistisch.
Collin gaf wel lieve kusjes aan het publiek in de uitloopronde,.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ja volgens mij deed ik net daarvoor een beetje geluid maken haha. Altijd wel leuk bij een brug 🤓quote:
Sachsenringgodenquote:Op zondag 13 juli 2025 14:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is dit joh? De een na de ander tyft eraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |