quote:Op maandag 23 juni 2025 16:37 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nope, ik hoor niks van hem. (ook niet van zijn collega die het jaaroverzicht had gemaild)
Ik heb een kwartier gegoogled op adres etc. Ik vind geen telefoonnummersquote:Op maandag 23 juni 2025 15:01 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Wil deze ook graag. Zie geen mogelijkheden voor een linkje. Wie wel?
Het biljartcentrum zelf? Die lijkt nog open te zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:48 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier gegoogled op adres etc. Ik vind geen telefoonnummers
Slim, alleen ze waren net wegquote:Op maandag 23 juni 2025 16:55 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Het biljartcentrum zelf? Die lijkt nog open te zijn.
Rijkelijk laat met melden door Collin, inzake betaling maand geleden terwijl de betaling van deze maand al aan de beurt was. Mis er trouwens nog een paar van die datum, dus het loopt inmiddels weer op helaas.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Landtong Amsterdam is ook weer aan het hobbelen. Ze zouden nu met dit lekkere weer toch een aardige omzet moeten kunnen draaien. Of zou efceen blauwe brief voorrang vragen?
Ik denk dat ik mijn keu ook maar eens te voorschijn ga halen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:29 schreef peterc het volgende:
[..]
Als je morgen ff een potje gaat biljarten is de driebanderzo gemaakt
Je bedoelt een 3e keer keer alleen rente en geen aflossing? Ik had het nog niet gecheckt omdat ik de betaling nog niet had verwacht (staat in betaalschema op de 25e en heb geen andere die nog daarvoor gepland staan), maar hier ook alleen het rentebedrag ontvangen. Volgens de pitch en betaalschema zou er 2 maanden aflossingsvrij zijn (april en mei). Zal dan inderdaad een foutje zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:59 schreef obligataire het volgende:
Is er vandaag bij HCN/Mi*do een foutje gemaakt? (Nog een 3e keer kosten ingehouden).........
Vind het vooral vreemd dat die betaling van 15 mei pas 26 mei is verwerkt. Dus waarschijnlijk handmatig?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Landtong Amsterdam is ook weer aan het hobbelen. Ze zouden nu met dit lekkere weer toch een aardige omzet moeten kunnen draaien. Of zou efceen blauwe brief voorrang vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk project, locatie ziet er goed uit. Wel een hoge LTV. Aan de andere kant in Zeeland zal dit perceel zijn waarde wel houden bij verkoop.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:04 schreef Tjalala het volgende:
Nieuw bij CCF Boerderij De Stelle B.V.
¤ 1.750.000 | 8,5 % rente | 48 maanden
Aankopen van tot nu toe gehoorde boerderij voor de zorg & recreatie activiteiten.
De LTV (Loan To Value) bij de start bedraagt 95% en wordt in 48 maanden afgelost tot 78%.
Ja je hebt gelijk het was zonder de (1e) aflossingquote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Je bedoelt een 3e keer keer alleen rente en geen aflossing? Ik had het nog niet gecheckt omdat ik de betaling nog niet had verwacht (staat in betaalschema op de 25e en heb geen andere die nog daarvoor gepland staan), maar hier ook alleen het rentebedrag ontvangen. Volgens de pitch en betaalschema zou er 2 maanden aflossingsvrij zijn (april en mei). Zal dan inderdaad een foutje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:04 schreef Tjalala het volgende:
Nieuw bij CCF B**rderij ** S**lle B.V.
¤ 1.750.000 | 8,5 % rente | 48 maanden
Aankopen van tot nu toe gehoorde boerderij voor de zorg & recreatie activiteiten.
De LTV (Loan To Value) bij de start bedraagt 95% en wordt in 48 maanden afgelost tot 78%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:26 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje van de blonde dameLees ik nou goed dat ze 785 k investeert om 825 k te realiseren? Dan moet het transformatieproces geen tegenslagen oplopen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:08 schreef Ricky86 het volgende:
[..]
Linkje:Er zijn een paar grote jongens/meisjes al ingestaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:21 schreef obligataire het volgende:
Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met CRE over project garageboxen te Erfurt.
Samengevat:Dank voor dit bericht. Een project van begin 2022 dat max. 18 maanden zou lopen. Kleur de plaatjes en maak het verhaal verder zelf af....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja fraude en kwaadwilligheid, dat is altijd een risico. Gelukkig is er ons hypotheekrecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:28 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Dank voor dit bericht. Een project van begin 2022 dat max. 18 maanden zou lopen. Kleur de plaatjes en maak het verhaal verder zelf af....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |