Misschien brengen ze het als een verlenging van een bestaand project of als niet openbaar "private placement" project of ze bedenken wat anders. Ik weet niet hoe het exact in de wetgeving omschreven is maar er zijn vast bruikbare mazen en uitzonderingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef InVestEerder het volgende:
Deze update van CRE doet mijn wenkbrauwen fronsen:
Dan gaan ze kennelijk toch doen wat niet mag volgens de Europese vergunning...(?)
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:17 schreef InVestEerder het volgende:
Deze update van CRE doet mijn wenkbrauwen fronsen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl toch bij het oorspronkelijke project staat:Hebben ze niet gewoon een vergunning?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan ze kennelijk toch doen wat niet mag volgens de Europese vergunning...(?)![]()
De termijn is zeer zeker kort en zoals ze schrijft is ze van Box 3 naar een BV gegaan ivm de fiscale wijzigingen. Het is natuurlijk een korte financiering om later tegen een lagere rente het af te lossen. Ik neem hem beperkt meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:16 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Heeft iemand nog een uitgesproken mening over het SIG project straks? Beetje kort, risico herfinanciering, BV en ik zie dat ik al een project van dezelfde leningnemer heb, maar dan als privépersoon (Mauritslaan 14) maar voor de rest zie ik geen bijzonderheden.
In 4 weekjes internetloze vakantie is ruim 8% van mijn crowdfundportfolio vervroegd, op tijd of verlaat alsnog afgelost dus de ewallets lopen aardig over hier.
Ik heb even naar deze projectpagina gekeken en om de een of andere reden heb ik sterk het gevoel dat Obli gaat meedoen aan dit project. Ik weet niet waar ik dit op baseerquote:Op zondag 22 juni 2025 09:09 schreef Tjalala het volgende:
Nog een nieuwe bij Collin:
B Projects Europe B.V.
¤ 695.000 | 8,5 % rente | 12 maanden
Transformatieproject met huidige waarde pand 475k, na verbouwing 825k
Bouwdepot 200k
Rentedepot 33k
En een persoonlijke borgstelling
Natuurlijk heeft CRE een vergunning!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:51 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hebben ze niet gewoon een vergunning?
[ afbeelding ]
Ik zat er nog wel aan te denken om dat punt te benoemenquote:Op zondag 22 juni 2025 10:53 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Ik heb even naar deze projectpagina gekeken en om de een of andere reden heb ik sterk het gevoel dat Obli gaat meedoen aan dit project. Ik weet niet waar ik dit op baseer
Ligt aan de incentive.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:53 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Ik heb even naar deze projectpagina gekeken en om de een of andere reden heb ik sterk het gevoel dat Obli gaat meedoen aan dit project. Ik weet niet waar ik dit op baseer
Helaas geen 2e hypotheek op eigen woonhuis. 8,5% looptijd 1 jaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:09 schreef Tjalala het volgende:
Nog een nieuwe bij Collin:
B Projects Europe B.V.
¤ 695.000 | 8,5 % rente | 12 maanden
Transformatieproject met huidige waarde pand 475k, na verbouwing 825k
Bouwdepot 200k
Rentedepot 33k
En een persoonlijke borgstelling
Eerlijk gezegd had ik de pitch nog niet gelezen omdat ik 12 maanden looptijd te kort vind.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:53 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 juni 2025 12:31 schreef obligataire het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik de pitch nog niet gelezen omdat ik 12 maanden looptijd te kort vind.
Niet mijn doelgroep zeg maar.
Ik ben het wel met je eens dat deze dappere, energieke onderneemster alle sympathie en steun verdient.
Laat dit alleenstaande moedertje niet in de kou staan, zou ik willen zeggen.
De foto is trouwens wat bewerkt of gedateerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Linkje Splitsgoed
¤ 1.360.000 | 7,5 % rente | 12 maanden
quote:Op maandag 23 juni 2025 10:01 schreef ovdm het volgende:
Bedankt! prima zekerhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Linkje Splitsgoed
¤ 1.360.000 | 7,5 % rente | 12 maanden
-
Mmm, die wil ik wel meenemen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:08 schreef optrandje het volgende:
Nieuw: Biljartcentrum bij Collin
Direct, lange looptijd, aflossing naar 0, gedekt door 2e hypotheek.
Wil deze ook graag. Zie geen mogelijkheden voor een linkje. Wie wel?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:19 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Mmm, die wil ik wel meenemen.
Eerste hypotheek nog in guldens
En leuke overwaarde. Komt qua bedragen aardig overeen met mijn eigen situatie, hebben dus lekker lage woonlasten.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:19 schreef Horsemen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook wel een partijtje biljarten met de dames. Dus ook ik wil een linkje wel benutten.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:19 schreef Horsemen het volgende:
[..]
https://bch-parelhof.nl/
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Als je morgen ff een potje gaat biljarten is de driebanderquote:Op maandag 23 juni 2025 15:01 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Wil deze ook graag. Zie geen mogelijkheden voor een linkje. Wie wel?
Nope, ik hoor niks van hem. (ook niet van zijn collega die het jaaroverzicht had gemaild)quote:Op maandag 23 juni 2025 14:06 schreef Horsemen het volgende:
Iemand die nog wan van Lex van H0epen van A4F heeft gehoord betreffende de laatste betaling van Van Os schoenen?
Ik heb hem nogmaals een mail gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |