Als deze aangeboden was in de eerste drie maanden van dit jaar had ik hem om die reden misschien wel meegenomen. Maar nu we bijna halverwege het jaar zijn vind ik het risico te groot dat hij over het einde van het jaar heen gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:08 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Misschien ook interessant voor de box 3 belasting ontlopers. Als deze echt maar 5 maanden loopt en niet nog een maandje verlengd wordt, is de laatste termijn als het goed is in december en is het geld dus terug voor de 1 januari peildatum. Mogelijk wordt deze zelfs eerder afgelost gezien de afwijkende voorwaarde betreffende aflossen/herfinancieren.
Intercedentes gaan niet op de fiets naar de klanten, die hebben een lief autootje met bedrijfslogo er op.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:41 schreef Jaco078 het volgende:
Ik vind dit wel een aardig verhaal, leuke looptijd:
https://www.collincrowdfund.nl/commercie-b-v/
die 26 lease-contracten zullen wel met het type werk te maken hebben.
De Marktwaarde is volgens taxatierapport 550Kquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:16 schreef KrekelJapie het volgende:
Herfinanciering project GvE
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=31431
9% rente, 1e hypotheek, taxatiewaarde 850k maar,
Woz = 222k
Geweigerde omgevingsvergunning: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2025-49729.html
Ik dacht even dat we hier te maken hadden met de familie Do*gan die vorig jaar een lening aanvroeg via CCF, maar hier weer vanaf wilde, waarbij de hoofdsom is afgelost, maar de boeterente na ruim een half jaar nog steeds openstaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:57 schreef obligataire het volgende:
[..]
Intercedentes gaan niet op de fiets naar de klanten, die hebben een lief autootje met bedrijfslogo er op.
Aardig project idd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:42 schreef Jaco078 het volgende:
Hier het linkje93% ltv toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt. Kom ik ook op uit.quote:
Zo te zien heeft hij het beleggingsopbject waar een 1e hypotheek op komt ook pas gekocht via een veiling.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:37 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ja klopt. Kom ik ook op uit.
Het o/g ziet er op Google courant uit. Straten schoonmaken doen ze in Den Haag blijkbaar niet vaak.
Met de komst van Trump c.s. zal het wat beter zijn denk/hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ dochter van de deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarvan recentelijk agv Beneluxweg Oosterhout het faillissement is uitgesproken.
De dochtermij is nog alive. Loopt vlgs mij ook nog een proj Dorpstraat Wagenberg bij CCF van juli 23 met een looptijd van 24mnd, status?
Ook GVE 26053 Hilvarenbeek komt eraan update GVE , pand overgedragen en alle ¤ afloss + (xtr)rente komt eraan
De GVE pitch inzake het pandje in Roosendaal, het echtpaar heeft ook het GVE proj 30668 Schoondijke, had GVE wel ff wat duidelijker kenne zegge.
[ Bericht 8% gewijzigd door peterc op 19-06-2025 20:16:51 ]
Investering is toch afgezien van rendement en box 3 belasting vrij risicoloos of mis ik wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:05 schreef eenjongen... het volgende:
Er wordt deze middag steeds geld uit People First Estates gehaald. Heb al meerdere keren gezien dat het nog te investeren bedrag horen is na het refreshen en soms ook flink hoger.
Deze lijkt mij beter dan people first estates. Vooral door bijna dekkende 1ste hypotheek op pand van vader als extra zekerheid buiten de flip woningquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:34 schreef Horsemen het volgende:
Daar is er weer een!
Nieuw 1 jarig project via Collin:
Splitsgoed B.V.
¤ 1.360.000 | 7,5 % rente | 12 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/splitsgoed-b-v-2/
Uiteraard niets gehoord (CRE). Zeer irritant, die beloftes maken en dan niet nakomen.quote:Kliniek Freudental II
10-06-2025
Parallel aan het verkooptraject en de beoogde bancaire herfinanciering van het andere object van de leningnemer, zal een kortlopende overbruggingsfinanciering tot stand worden gebracht. Dit met als doel om de aflossing op korte termijn te realiseren. Uiterlijk eind volgende week geven wij een uitgebreidere update over de planning en verdere afwikkeling van deze propositie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl toch bij het oorspronkelijke project staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan ze kennelijk toch doen wat niet mag volgens de Europese vergunning...(?)
[ Bericht 0% gewijzigd door InVestEerder op 21-06-2025 10:27:05 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |