Heb je je zonnebril op voor als Naomi in beeld komt?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
En ik heb geen hoofd dat naar lezen staat, dus ik ben er live bij
Huh?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je je zonnebril op voor als Naomi in beeld komt?
Oh ik heb zulke slechte oogjes dat ik gewoon even mijn bril oplichtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Doet dat bij jou geen pijn aan je ogen? Als zij in beeld komt?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik heb zulke slechte oogjes dat ik gewoon even mijn bril oplicht
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En oordopjes voor Roma bij DB
Ben goed voorbereid op reality televisie
Ik ben raarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
In het begin had ik het bij Mark. Kreeg ik ook pijn in mijn ogen als hij in beeld kwam.
Op de een of andere manier krijg ik ook een beetje irritatie van de zusjes. Dat arrogante onzekere lachje van Marit en Roelie met haar uitgestreken blik, alsof niks haar boeit. Het gemekker steeds, hun hele kleffe gedoe.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben raar
Heidi en Mark mag ik nu wel
Maar goed... als de zusjes beginnen stop ik mijn vingers in mijn oren en ga heel hard neuriën
Oh ja van mij mogen ze allemaal wel winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik ook een beetje irritatie van de zusjes. Dat arrogante onzekere lachje van Marit en Roelie met haar uitgestreken blik, alsof niks haar boeit. Het gemekker steeds, hun hele kleffe gedoe.
Heidi en Mark, ja, sorry, die vind ik ook tien keer niks. Heidi doet bekakt, maar is net zo ordinair als Naomi met haar uitvallen en gevloek.
Eigenlijk gun ik geen een stel de overwinning. Maar wel individueel.. Chris natuurlijk..
Ja, je bent een rare! Hoezo iedereen mag winnen? We zitten te kijken naar een 'wedstrijd'.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja van mij mogen ze allemaal wel winnen.
Misschien ben ik een rare hoor!
De zusjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:09 schreef Firuze60 het volgende:
Dat arrogante onzekere lachje van Marit en Roelie met haar uitgestreken blik
Oké...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, je bent een rare! Hoezo iedereen mag winnen? We zitten te kijken naar een 'wedstrijd'.![]()
Hoe lang doe je over een paar badkamer/wc dingen en gordijnen? Ze zijn al 5 uur wegquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef V. het volgende:
"EN WIJ ZIJN HARSTIKKE DRUK EN DAT KOST TIJD EN MOEITE"
Pakken spullen uit: "O ja, dit is voor mij, dit is iets voor de mannen, o en dit is van Anouk"
Het lef.
Dag 1 penningmeester: Blanco check uitgeven.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:35 schreef V. het volgende:
Dóet die Heidy nog wel iets?
Lijkt wel of ze 24/7 achter haar laptop interessant zit te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |