Ze hebben er gelukkig niets voor betaald gekregen. Voor dat stylistengedoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ok, kan dus eerder zijn (dat hele TikTok gelukkig nooit geinstalleerd hier, vind X al verschrikkelijk). Maar goed, het kleffe vierspan maakt zich er nog populairder mee, NOT.
Met andere woorden: ze hadden dus ook naar de plaatselijke Action kunnen gaan voor een pleeborstel en een handdoekje. Dan waren ze binnen een uur terug en waren ze ook nog binnen budget gebleven waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze hebben er gelukkig niets voor betaald gekregen. Voor dat stylistengedoe.
Bijvoorbeeld. Wát een vreselijke figuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met andere woorden: ze hadden dus ook naar de plaatselijke Action kunnen gaan voor een pleeborstel en een handdoekje. Dan waren ze binnen een uur terug en waren ze ook nog binnen budget gebleven waarschijnlijk
Zei hij van de week ook nog een keer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:10 schreef Firuze60 het volgende:
Het lef ook in het begin al. Victor tegen slijmjurk en meeloopslak: "We gaan even 300 euro stuk slaan op de bouwkosten en lekker even eten."
Dan moet ik mijn schoen of hoed opvreten, heb ik beloofd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar hoe moet dat nou, als één van die twee koppels wint?
Nou daar ben je mooi klaar meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn schoen of hoed opvreten, heb ik beloofd.
Ze herkent het zuigen. Marit zelf doorziet natuurlijk die domme strategie van Naomi.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef Arcee het volgende:
Marit die niet terugdeinst voor de verbale dreigementen van Naomi.
Dan stel ik een opstand voor met fakkels en hooivorkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar hoe moet dat nou, als één van die twee koppels wint?
Dat wordt een drama als twee van de vier gaan winnen. Ik durf vast niet te kijken. Ook ik gun het Marit en Roelie. Ik hoop dat Net5 nog een goocheltruc achter de hand heeft want in dit geval doe ik niet aan ‘de beste moet winnen’.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan stel ik een opstand voor met fakkels en hooivorken![]()
In een ideale wereld waarin Edith & Wilfred of Faisel & Chris niet kilometers ver achter de feiten hadden gesjokt, had ik het één van die twee duo's gegund. En als Victor & Naomi in diezelfde ideale wereld zich gewoon hadden gedragen zoals ze in de eerste twee weken deden, had ik het hen ook gegund op basis van werkethiek. Maar helaas is dat door pech, onkunde en achterbaks gedrag niet het geval, dus streep ik die sowieso weg.
Mark en Heidy hebben zich weliswaar verbeterd ten opzichte van het begin, maar ik vrees dat wanneer zij winnen vooral Mark zich lekker verheven gaat voelen boven de rest en daar zit ik niet zo op te wachten. Calimero-koppel Maurits en Anouk gun ik het simpelweg niet omwille van hun karakterloze karakters en meeloopgedrag.
Blijven Marit en Roelie over. Niet alle keuzes qua interieur begrijp ik (zoals dat dichtgemaakte plafond in de woonkamer, zo zonde) maar het is in elk geval iets anders dan wit of 'sad beige'. En ik gun het Marit om de winst lekker in de gezichten van de 'fabulous four' te wrijven
Hè, hoe zat dit? Dan zou hier de helft gediskwalificeerd worden vanwege terrasje pakken tijdens werktijdquote:Op zondag 22 juni 2025 13:43 schreef PeterKelder het volgende:
Gediskwalificeerd wegens winkelen tijdens werktijd.
Funda statistieken in spoiler:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:58 schreef Firuze60 het volgende:
ONVERKOOPBAAR voor die prijzen op Funda is mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is ook triest om te zien. Mw Grote Bek en Aanhangsel komen overal mee weg. En Marit o.a. is de klos. Volgens mij ben jij de grootste fan hier dus dubbel zo hard.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik ben gestopt met kijken.... en dat bevalt me op zich eigenlijk wel best.
Ik vond afgelopen maandag diep triest om naar te kijken en woensdag was er weer zoiets (ik geloof de naaistreek met Hamertje-Tik) dat ik merkte dat ik er alleen maar sjagerijnig en boos van werd..
En ik ga niet voor mijn lol kijken naar haat, gehuichel en agressie (want dat is het in feite toch, het gaat beyond een wedstrijd vind ik). Het ging nu ook helemaal niet meer over klussen, een van de redenen voor mij om te kijken.
Wat wel jammer is, is dat in dit topic niet meer kan meekletsen, want dit topic is juist gezellig... Ik neem de afleveringen wel nog op, dus misschien dat ik nog eens door wat afleveringen heen spoel. Maar goed, ik gluur af en toe nog wel eens in dit topic
Het was even zoeken (want beeldmateriaal van de oude reeksen is schaars), maar er was een blogger die dat seizoen elke aflevering samenvatte:quote:Op zondag 22 juni 2025 14:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Hè, hoe zat dit? Dan zou hier de helft gediskwalificeerd worden vanwege terrasje pakken tijdens werktijd
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, het is ook triest om te zien. Mw Grote Bek en Aanhangsel komen overal mee weg. En Marit o.a. is de klos. Volgens mij ben jij de grootste fan hier dus dubbel zo hard.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |