Wij jou ookquote:Op maandag 23 juni 2025 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ik voel altijd heel veel liefde en troost en wijsheid van Fok. Ik waardeer jullie echt enorm
Was alweer een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:13 schreef Sally het volgende:
Graag zsm verwijderen (ook op verzoek van TS zelf)
Cupfighter in R&P / Trauma aanvallen? #3
Edit: dank![]()
Klopt, maar ik gok wel dat er een fikse trigger is geweest afgelopen week...quote:
Dank je wel allebei, ja het ging helaas weer even mis gisterenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gok wel dat er een fikse trigger is geweest afgelopen week...![]()
@:Cupfighter als je dit leest *knufff
En jij weet waar het over gaat?quote:
Gelukkig krijg je je steun in de vorm van een likequote:
Dan mag @Cupfighter je even tekst en uitleg geven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je je steun in de vorm van een like
én is ook niet nodig om hier te melden natuurlijk. Of waar dan ook. Gewoon dan het topic negeren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:12 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Oké, dat mag je vinden natuurlijk.
Kan ik verder erg weinig mee![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef Masberum het volgende:
Ik kan niet in details gaan want dan word ik wellicht gebanned omdat ik bans openbaar. Maar ik had een langere ban en nu is die al voorbij. Dus ik kan weer reageren in veel delen van het forum![]()
![]()
Diplomatie helpt. Een nette maar dominante mail kan veel verschil maken. En ik ben dus weer aanwezig
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook de berichten van @yvonne in dat topic gelezen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:44 schreef Iceage het volgende:
Ok Dan
Begrijp ik het nu goed dat mods en FA s worden overruled ? Is het dan alles voor de clicks?
Schiet mij maar lek. Ik begrijp er niks van.
[..]
Nope waar zie ik die ?quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:56 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Heb je ook de berichten van @:yvonne in dat topic gelezen?
In datzelfde topic van waaruit jij quoot:quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dit moest ff want hij liegt. Z'n gewone ban liep automatisch af
Ok Thanks , Leesvoer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
In datzelfde topic van waaruit jij quoot:
[..]
Maakt niks uit . Hij post toch door al dan niet met klonen.Hij kan kennelijk niet zonder aandacht hier en alcohol.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
In datzelfde topic van waaruit jij quoot:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |