Als je denkt dat een topic onzin is, zet een TR en ga verder met je leven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:07 schreef Masberum het volgende:
R&P / Ik heb mijn vriendin aan de kant gezet vanwege haar slaapsto
Mijn post wat dat betreft is verwijderd terwijl ik al aangaf dat dat topic flauwekul was en mensen dat over een x aantal posts wel zouden inzien.
Feedback, Bugs en Developmentquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
Oke dan wil ik graag formeel dat een FA kijkt (maar niet Yvonne, zij heeft me al buitensporig gestraft en DM activiteit afgepakt alleen vanwege haar eigen ervaring, zij is niet objectief) bij deze naar mijn en de reacties van de rest in de laatste maand. Ook de verwijderde reacties etc. Hoe luchtig jullie overal mee omgaan mag wel weer een keer goed nagekeken worden naar mijn idee. Ik hoop dat het ingewilligd wordt. Ook als ik 'verlies', is dat beter dan dat ik maar telkens op deze manier moet toekijken hoe anderen uitschelden en beledigen
Of een FA (maar niet @yvonne) mentionen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:49 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Feedback, Bugs en Development
Forum(a)fok.nl
Had gekund maar die hebben denk ik wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Of een FA (maar niet @:Yvonne) mentionen.
Een TR doet niks voor andere users hé. Ik probeerde anderen te waarschuwen voor wat er gaande was. Hoezo zit je nou juist de anderen te verdedigen terwijl ik gelijk had weer?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je denkt dat een topic onzin is, zet een TR en ga verder met je leven.
Je reacties maakten het er niet beter op.
Kan zijn maar dan denk ik: gun 'm eenmalig die lol, willig het verzoek in en (na zijn 'verlies') dan is het ook een keertje klaar. Definitief klaar. Dan kun je (als mods) daar ook naar verwijzen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Had gekund maar die hebben denk ik wel wat beters te doen.
Je vindt dat hoe je doet echt niet een klein beetje twijfelachtig is?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Had gekund maar die hebben denk ik wel wat beters te doen.
Dit is grootspraak omdat je weet dat het geen consequenties voor jou heeft ook al heb je slecht gereageerd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Kan zijn maar dan denk ik: gun 'm eenmalig die lol, willig het verzoek in en (na zijn 'verlies') dan is het ook een keertje klaar. Definitief klaar. Dan kun je (als mods) daar ook naar verwijzen.
Waarom zou je users moeten waarschuwen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een TR doet niks voor andere users hé. Ik probeerde anderen te waarschuwen voor wat er gaande was. Hoezo zit je nou juist de anderen te verdedigen terwijl ik gelijk had weer?
Ik waardeer de tijd van anderen. Waarom mijn eigen belang voorop stellen en niet een kleine moeite doen om de rest te helpen? In plaats van alleen aan mezelf te denken zoals jij suggereertquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou je users moeten waarschuwen?
Zet gewoon een TR en ga verder met je leven / biertje.
Wrom niet?!quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Of een FA (maar niet @:Yvonne) mentionen.
Jij bent niet objectief.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
Oke dan wil ik graag formeel dat een FA kijkt (maar niet Yvonne, zij heeft me al buitensporig gestraft en DM activiteit afgepakt alleen vanwege haar eigen ervaring, zij is niet objectief) bij deze naar mijn en de reacties van de rest in de laatste maand. Ook de verwijderde reacties etc. Hoe luchtig jullie overal mee omgaan mag wel weer een keer goed nagekeken worden naar mijn idee. Ik hoop dat het ingewilligd wordt. Ook als ik 'verlies', is dat beter dan dat ik maar telkens op deze manier moet toekijken hoe anderen uitschelden en beledigen
Als je de tijd van anderen echt waardeert, dan zou je geen nieuwe topics openen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik waardeer de tijd van anderen. Waarom mijn eigen belang voorop stellen en niet een kleine moeite doen om de rest te helpen? In plaats van alleen aan mezelf te denken zoals jij suggereert
Ik weet niet wie zich slecht(er) moet voelen over zijn eigen postings, jij of ik.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dit is grootspraak omdat je weet dat het geen consequenties voor jou heeft ook al heb je slecht gereageerd.
Dat wil Masberum niet, want jij was niet lief voor hemquote:
Omdatquote:
Ook wel bekend als het "Yvonne effect" .... klaarblijkelijkquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
(maar niet Yvonne, zij heeft me al buitensporig gestraft en DM activiteit afgepakt alleen vanwege haar eigen ervaring, zij is niet objectief)
Omdat jij bekend staat om het Yvonne effect. En naar mijn idee is dat niet iets waarvoor je trots hoeft te zijn. En bans bespreken we niet dus ik ga je dat voer niet geven. Maar zoals ik zei is mijn DM functionaliteit ook weg door jou, gewoon flauw omdat je toen niet serieus op DM's wou reageren van mij. Ik vertrouw je niet om objectief te zijn (en nee de rest ook niet maar van jou weet ik het voor mijzelf zeker)quote:
Ah daar komt de ware aart naar boven. Flauwekul reactie dus, wees gerust moderators houden van dit soort reacties dus je reactie blijft gewoon staan zonder consequentiesquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je de tijd van anderen echt waardeert, dan zou je geen nieuwe topics openen.
Niet nodig, die manipuleer ik genoeg zodat ze niks doorhebbenquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:03 schreef Evangelion het volgende:
Echt medelijden met mensen die deze narcist in het echt kennen.
Die zijn al vertrokken. Met kind en kegel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:03 schreef Evangelion het volgende:
Echt medelijden met mensen die deze narcist in het echt kennen.
Ja, daarom zijn ze pleite. Omdat ze niks door hadden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet nodig, die manipuleer ik genoeg zodat ze niks doorhebben
Deze post zegt álles over jou en jouw karakter.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet nodig, die manipuleer ik genoeg zodat ze niks doorhebben
Wie is Aart?quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ah daar komt de ware aart naar boven.
Ik ben niet degene die nu dronken achter z'n computer zit.quote:Flauwekul reactie dus, wees gerust moderators houden van dit soort reacties dus je reactie blijft gewoon staan zonder consequenties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |