Aardbeien milkshakequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:22 schreef yvonne het volgende:
Ik ga met @:armaniXL ijs eten, de tent is dicht. Over een uurtje ofzo zijn wel wel terug.
Gok dat het lastig bepalen is wanneer iets fictie is?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:46 schreef Helenattenek het volgende:
Hi ik heb algemene feedback
Waarom laten we zoveel lemmings en fictie toe in dit subforum
Dat dus.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Gok dat het lastig bepalen is wanneer iets fictie is?
Alleen al door het te benoemen geef je het zelf ook aandachtquote:Op donderdag 3 juli 2025 04:06 schreef Iceage het volgende:
Ik begrijp werkelijk echt niet waarom @:Masberum zoveel aandacht hier krijgt.
Hij vreet alleen energie weg en er komt helemaal niks 0,0 positiefs iets terug..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jaloersquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:22 schreef yvonne het volgende:
Ik ga met @:armaniXL ijs eten, de tent is dicht. Over een uurtje ofzo zijn wel wel terug.
Oepsquote:
quote:
Ik vind het vooral storend dat zijn zooi mag blijven staan en de rest gemod wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 04:06 schreef Iceage het volgende:
Ik begrijp werkelijk echt niet waarom @:Masberum zoveel aandacht hier krijgt.
Hij vreet alleen energie weg en er komt helemaal niks 0,0 positiefs iets terug..
Je moet niet weten hoeveel posts ik weg gooi, ook van Masberum.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind het vooral storend dat zijn zooi mag blijven staan en de rest gemod wordt.
Aangezien hij dit al jaren doet ben je een beetje te positief met die inschatting.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:48 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je moet niet weten hoeveel posts ik weg gooi, ook van Masberum.
Maar mensen blijven op hem reageren om vervolgens te klagen dat de zooi blijft staan. Reageer dan gewoon niet dan zakt het gewoon snel weg.
En wat is dan jouw oplossing?quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Aangezien hij dit al jaren doet ben je een beetje te positief met die inschatting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |