Sommige mensen hun gevoelens zijn meer gevormd door realiteitszin jochemsjakie dan dat van anderen.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:30 schreef Helenattenek het volgende:
Grappig dat je kan vaststellen dat het 9 van de 10 Keer aan de Ander ligt op basis van
[..]
Alsof jouw gevoel een hooggerechtshof is die overal concluderende uitspraken over mag doen en gelijk moet hebben.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Sommige mensen hun gevoelens zijn meer gevormd door realiteitszin jochemsjakie dan dat van anderen.
Dat doe je met je oma?quote:Op zondag 29 juni 2025 23:37 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Alsof gevoel een hooggerechtshof is die overal concluderende uitspraken over mag doen en gelijk moet hebben.
Iets met smeren met nivea en oma thuislaten
Danku, ik en de andere lezers weten voldoende.quote:
Dit leest als een mededeling. Jij bent er helemaal aan uit waarom mensen met je omgaan zoals ze dat doen. Wat wil je verder met dit topic?quote:Op zondag 29 juni 2025 22:11 schreef Masberum het volgende:
Vandaag ook weer meegemaakt. Ik reageer dan maar gewoon met 'ok' en wat meer erbij, maar laat het voor de rest maar zitten. Direct geblokkeerd en gewoon voortaan geen contact meer mee, geen negatieve personen nodig in mijn leven. En nu hoor ik jullie al denken van 'ze zei waarschijnlijk iets wat TS niet leuk vond om te horen en hij negeert dat gewoon'. Maar dat is niet zo. Ik maak het ook zovaak mee, zelfs bij mensen die ik nauwelijks ken maar die de weg vragen of wat dan ook. Uiteindelijk krijg ik toch het gevoel dat ze niet blij waren dat ze mij juist vroegen naar de route en ik denk dan van blij dat jullie weg zijn, doei! Ik begrijp dat 1 op de 10 keren het best aan mij kan liggen. Maar 9 van de 10 keren ligt het aan de ander en ik weet nu wel hoe ik daarmee om moet gaan. Negeren, niet op ingaan gewoon, weglopen en blokkeren (bedoel whatsapp blokkeren, niet op dit forum dus).
Is dit echt een poging om het topic maar te ontsporen voor de lol?quote:Op zondag 29 juni 2025 23:40 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Danku, ik en de andere lezers weten voldoende.
(Tip: nu snel even Inlezen en doen alsof je alles weet is al te laat)
Nee we hebben nu allemaal ook duidelijkheid waarom het 9 van 10 Keer aan de Ander persoon ligt.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is dit echt een poging om het topic maar te ontsporen voor de lol?
Nou ja misschien deels hoe ik op het forum ook mensen op die manier kan filteren. Elke keer testen ze me uit en tot nu toe sloegen ze daarin. Nu minder denk ik, ook met een FA hierover gesproken en ik ga gewoon negeren en rapporteren. Maar het is voor mij wat teleurstellend dat in het echte leven het net zo is als online. Online is nog anoniem, maar dat mensen in het echt echt net zo gek zijn om het zo maar te zeggen is wat speciaal. En ja ik weet dat je denkt dat het meevalt maar dat is niet het geval, ik heb wat dat betreft veel pechquote:Op zondag 29 juni 2025 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit leest als een mededeling. Jij bent er helemaal aan uit waarom mensen met je omgaan zoals ze dat doen. Wat wil je verder met dit topic?
Laatste reactie hierop want ik heb geen zin dat dit topic ook weer gesloten wordt onder het mom dat anderen offtopic reageren maar het zogenaamd mijn schuld is indirect.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:45 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Nee we hebben nu allemaal ook duidelijkheid waarom het 9 van 10 Keer aan de Ander persoon ligt.
Beter dan dat jij dat door hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 22:11 schreef Masberum het volgende:
ik weet nu wel hoe ik daarmee om moet gaan. Negeren, niet op ingaan gewoon, weglopen.
Beantwoordt mijn vraag nog niet echt. Dus ik reageer nu op de info die ik wel heb.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja misschien deels hoe ik op het forum ook mensen op die manier kan filteren. Elke keer testen ze me uit en tot nu toe sloegen ze daarin. Nu minder denk ik, ook met een FA hierover gesproken en ik ga gewoon negeren en rapporteren. Maar het is voor mij wat teleurstellend dat in het echte leven het net zo is als online. Online is nog anoniem, maar dat mensen in het echt echt net zo gek zijn om het zo maar te zeggen is wat speciaal. En ja ik weet dat je denkt dat het meevalt maar dat is niet het geval, ik heb wat dat betreft veel pech
NIVEA: niet invullen voor een anderquote:Op zondag 29 juni 2025 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Laatste reactie hierop want ik heb geen zin dat dit topic ook weer gesloten wordt onder het mom dat anderen offtopic reageren maar het zogenaamd mijn schuld is indirect.
Iets met smeren met nivea en oma thuislaten
Wat betekent dit?
Fixedquote:Op zondag 29 juni 2025 23:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
post je een statement, vul je in hoe anderen (volgens jou) denken
Heb je op dit moment van de dag wellicht niet zo in de gaten, maar daar slaan users op aan. waar jij weer op reageert en voor je het weet heb je weer een ontspoord cq gesloten topic.
Het is een combinatie van factoren, zeg maar.
quote:
Ik had het nog met extra bewezen tekortkomingen kunnen aanvullen maar ging het toch beleefd houden vandaar vooral knipwerk.quote:
Goede tip maar ok je kan bijv ook snauwen : Ja laat anders al die shit mensen in het oerwoud gaan wonen tussen de beesten?quote:Op zondag 29 juni 2025 23:33 schreef Droopie het volgende:
Als een probleem 9 van de 10 keer aan een ander mens ligt, probeer het dan eens bij dieren?
Schijnbaar matchen mensen en jij niet zo goed.
Ik zou er behoorlijk moe van worden als ik overal een roepende in de woestijn zou zijn.
Het is vaak geen kwestie van veel pech maar van de Derde wet van Newton.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
En ja ik weet dat je denkt dat het meevalt maar dat is niet het geval, ik heb wat dat betreft veel pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |