Ah jammerquote:
Er is 1 ding wat na olie een grote schokgolf door de wereldeconomie brengt, en dat zijn halfgeleiders.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik begrijp niet hoe dit tot WO3 kan leiden maar goed
Is het ook, al vind ik het wel erg spannendquote:
Moet je ze wel aan elkaar zien te knopen. En volgens mij vallen die ook onder de sancties.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze 1000 PS5 kopen hebben ze toch rekenkracht voldoende? Meer dan er in 1980 wereldwijd was.
En je raakt je garantie kwijt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Moet je ze wel aan elkaar zien te knopen. En volgens mij vallen die ook onder de sancties.
Tja, ik hoop het. Toch zal er waarschijnlijk flinke repressie nodig zijn om Iran seculier te houden. En dan kom je weer uit bij de periode van de Sjah, wat uiteindelijk weer voor de opkomst van Khomeini heeft gezorgd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Perzen, en zeker de jongere generatie, zijn een stuk minder tribaal qua religie.
Beter dan die van een pauw.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we weer, uren voor de kat zijn cloaca naar Steve zitten koekeloeren.
Nee dat kan niet de reden zijn. Dan had het volgens Netanyahu al 20 jaar geleden gebeurd moeten zijn. Of zou het misschien kunnen dat Netanyahu wel vaker een leugentje voor bestwil gebruikt?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Rusland heeft natuurlijk wel nukes dus dat ligt net iets anders. Dit is de reden waarom het hier NU NU NU moet.
Zo uitzichtloos allemaal daarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, ik hoop het. Toch zal er waarschijnlijk flinke repressie nodig zijn om Iran seculier te houden. En dan kom je weer uit bij de periode van de Sjah, wat uiteindelijk weer voor de opkomst van Khomeini heeft gezorgd.
POLLquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Iranian state TV warns of a "major surprise" tonight, one it claims the world will remember for centuries.
Jij luistert alleen maar Netanyahu?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat kan niet de reden zijn. Dan had het volgens Netanyahu al 20 jaar geleden gebeurd moeten zijn. Of zou het misschien kunnen dat Netanyahu wel vaker een leugentje voor bestwil gebruikt?
En wat doe je met al die controllers en FIA 2024?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Playstation plus abonnementen loop je helemaal op leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |