Gaan we weer, uren voor de kat zijn cloaca naar Steve zitten koekeloeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nog verwoestender dan de aanval van gisteren?
Het probleem is dat, als er verder niets gebeurt, Iran nu vleugellam is, maar straks gewoon weer opnieuw begint, en dan met nog meer overtuiging.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef Eagles89 het volgende:
Iran is gewoon compleet lam gelegd/heeft de oorlog verloren zonder ook maar één neergehaald toestel van Israel. Hoe. Bizar. Is. Dat. Dan.
Intussen vuren ze nog maar een paar raketjes per dag af. Lol.
Anders kijk je toch NOS.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we weer, uren voor de kat zijn cloaca naar Steve zitten koekeloeren.
De US heeft al jaren een sterke economische en militaire samenwerking met sowieso de saudi's. Hoe dat met de overige landen zit weet ik niet precies maar zal zeker westers georiënteerd zijn gezien de huidige handelsrelaties.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn ook wel de landen daar best relatief goede banden met het westen. Trump ging toch soms golfen met hooggeplaatste personen uit Saudi-Arabië en UAE?
Dacht het niet, ik ga vanavond op een normale tijd op bedquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo trekt Steve ons met een livestream in verweggistan en Google door WO3quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nog verwoestender dan de aanval van gisteren?
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gezellig, even mij pro Pallie sjaatje omdoen en mijn SS pet opzetten.
Na de Irak oorlog brak een burgeroorlog uit, ontstond Isis, werd Syrië ook instabiel , overal aanslagen. Vergelijkbare drama’s in Libië en Afghanistan. Het wordt helemaal niet rustiger.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:32 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel rust dat eigenlijk gaat geven als het goed gebeurd.
Geen Hamas meer, geen Houthi's, geen Hezbollah.
Die zullen dan ook langzaam uitsterven.
Vele scenario's zijn denkbaar. Iran heeft nog bondgenoten, hoewel Rusland lijkt te zijn afgehaakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik begrijp niet hoe dit tot WO3 kan leiden maar goed
Daarvoor moet je in bnw zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Iran een stuk meer ontwikkeld is ,vooral de jongere generatiequote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Na de Irak oorlog brak een burgeroorlog uit, ontstond Isis, werd Syrië ook instabiel , overal aanslagen. Vergelijkbare drama’s in Libië en Afghanistan. Het wordt helemaal niet rustiger.
Khamenei gooit op tv zijn tulband af, mantel uit, blijkt daaronder een oude fragiele travestiet te zitten in een kek lingeriesetje. Zal eeuwen over nagepraat worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Iranian state TV warns of a "major surprise" tonight, one it claims the world will remember for centuries.
Perzen, en zeker de jongere generatie, zijn een stuk minder tribaal qua religie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Na de Irak oorlog brak een burgeroorlog uit, ontstond Isis, werd Syrië ook instabiel , overal aanslagen. Vergelijkbare drama’s in Libië en Afghanistan. Het wordt helemaal niet rustiger.
Waarom ga je daar niet heen met je vage tweets.quote:
Zit je al te bibberenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:46 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |