Nopequote:Op maandag 23 juni 2025 17:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Ook niet toen je door de telefoon meldde dat je een aantrekkelijke offerte van een concurrent als referentie had?
Spijtig dat sommige buren het zo kunnen verpesten. Ik hoop ooit in de toekomst nog te kunnen verhuizen naar een vrijstaand huis maar dat zal dan wel aan de andere kant van Nederland worden want waar ik nu woon (Zaanstad) is dit onbetaalbaar. Voor mij in ieder geval.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Inmiddels niet meer, ze hebben echt kutburen gekregen.
Maar ik zou denk ik ook niet meer zo snel uit mijn huidige woonplaats vertrekken, hoogstens naar een dorpje in de buurt van waar ik nu woon.
Weg uit Zaanstad kan ik me wel voorstellen ja, naar zoiets: https://www.funda.nl/deta(...)venlaan-81/43941313/quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Spijtig dat sommige buren het zo kunnen verpesten. Ik hoop ooit in de toekomst nog te kunnen verhuizen naar een vrijstaand huis maar dat zal dan wel aan de andere kant van Nederland worden want waar ik nu woon (Zaanstad) is dit onbetaalbaar. Voor mij in ieder geval.
Mooi huis maar een beetje boven mijn budget.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Weg uit Zaanstad kan ik me wel voorstellen ja, naar zoiets: https://www.funda.nl/deta(...)venlaan-81/43941313/
Kun je ongelimiteerd geld op stukslaan denk ik.quote:
Als ik de loterij won, zou ik ook aanbellen bij de huidige bewoners om een voorstel te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:25 schreef Scriptascripta het volgende:
Zeker wel! Lekker groot huis, mooie locatie, grote tuin en vrijstaande garage én twee straten verder van waar ik nu woon. Het is echter na de scheiding van mijn ouders (30 jaar geleden) verkocht en ik geloof niet dat de Staatsloterij of Postcodeloterij mee gaan werken aan de aankoop. Maar als, als als, dan bel ik bij die mensen aan en vraag ik wat ze ervoor willen hebben ❤️
Ik was laatst op bezoek bij mijn ouders (15.00 in de middag, in het weekend) en toen gilde het buurmeisje of ik mijn kankerbek wilde houden want ze wilde uitslapen. En met vaderdag zaten we lekker buiten met familie (11 man ofzo) spelletje te doen en toen ging de buurvrouw OPEENS snoeien, zulke mensen zijn het. Mind you not dat mijn ouders hier al 35 jaar wonen en de buren nog geen 5quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Spijtig dat sommige buren het zo kunnen verpesten. Ik hoop ooit in de toekomst nog te kunnen verhuizen naar een vrijstaand huis maar dat zal dan wel aan de andere kant van Nederland worden want waar ik nu woon (Zaanstad) is dit onbetaalbaar. Voor mij in ieder geval.
Zelfde hoor, ik heb dus een schijthekel aan mensen die buiten zitten bij elke zonnestraal tot 23.00 (zoals mijn buren met schreeuw kinderen).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:25 schreef Onderdeurtje het volgende:
Volgende keer terug gillen dat ze oordoppen in moet doen als ze uit wilt slapen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een hekel heb aan de lente en zomer omdat mensen dan weer veel in de tuin gaan zitten. Dat is jullie goed recht natuurlijk want daar is een tuin voor. Maar daarom zou ik zoals ik al zei het liefst vrijstaand willen wonen waarbij ik zo min mogelijk last van andere mensen heb.
Dit was eigenlijk wat ik dacht dat TS wellicht zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik zou wel terugwillen naar die eerste woning, het was een groot huis(mijn vader heeft na een aantal jaar het huis van de buren kunnen kopen en samenvoegen) met een hele grote lange tuin aan het water.
De locatie was ook fijn, erg rustig dorp met een mini supermarktje maar met een kwartier rijden zat je in een kleine stad.
Hier is de situatie min of meer hetzelfde, alleen hier zijn het altijd twee fysiek gescheiden woningen gebleven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik zou wel terugwillen naar die eerste woning, het was een groot huis(mijn vader heeft na een aantal jaar het huis van de buren kunnen kopen en samenvoegen) met een hele grote lange tuin aan het water.
De locatie was ook fijn, erg rustig dorp met een mini supermarktje maar met een kwartier rijden zat je in een kleine stad.
We zijn maar met ze tweeën, dus dan word het ons gewoonweg te groot.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk wat ik dacht dat TS wellicht zou kunnen doen.
Daar het daar in dit geval dacht ik om gaat.
Een B&B?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
We zijn maar met ze tweeën, dus dan word het ons gewoonweg te groot.
Ik zou oprecht niet weten wat ik met al die m² woonoppervlakte en dan in totaal zes slaapkamers zou moeten.
Als je geen haast hebt, eerst grotere woning verbouwen en blijven wonen in je huidige woning. Kan je eventueel later je huidige woning verhuren/verkopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hier is de situatie min of meer hetzelfde, alleen hier zijn het altijd twee fysiek gescheiden woningen gebleven.
Al heb ik er zelf geen belang bij om er één groot huis van te maken. Die suggesties krijg ik van velen..
We zitten midden in het dorp, uitkijkend op veel groen. De locatie is goed, behoorlijk wat tuin er rondom heen.
Eigen oprit, dubbele schuur, garage..
Is er een reden dat het niet kan?
Ja mijn ouders zijn wat jaar terug verhuisd, en ik ben voorlopig niet in staat om een dik miljoen op te hoesten om het terug te kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hier is de situatie min of meer hetzelfde, alleen hier zijn het altijd twee fysiek gescheiden woningen gebleven.
Al heb ik er zelf geen belang bij om er één groot huis van te maken. Die suggesties krijg ik van velen..
We zitten midden in het dorp, uitkijkend op veel groen. De locatie is goed, behoorlijk wat tuin er rondom heen.
Eigen oprit, dubbele schuur, garage..
Is er een reden dat het niet kan?
Helaas zitten we in een wat minder toeristische regioquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een B&B?![]()
Maar serieus. Wat vind je van het idee dat je vreemden als buren zou krijgen?
Wtf rijke familie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zijn wat jaar terug verhuisd, en ik ben voorlopig niet in staat om een dik miljoen op te hoesten om het terug te kopen.
niet rijk genoeg! En vroeger was dat nog niet zo absurd duur.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |