Wat bedoel je? Er zijn zelden meer dan 15 man tegelijk in de Kamer...quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lekker leeg wel, zijn ze allemaal op vakantie?
Het is ook maar net hoe je het presenteert.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:27 schreef tesssssssss het volgende:
Ik keek net op X en ik zag dit: misschien interessant voor hier.
[ x ]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe je het presenteert.
[ afbeelding ]
Forum en JA21 verliezen samen drie zetels in deze peiling (en ook SGP verliest) en VVD en PVV winnen er samen n. Dit brengt de rechtse heilstaat niet dichterbij maar Wilders is blij.quote:
VVD is altijd op de hand van Isral geweest in de geschiedenis van de partij, volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Campen heeft een punt maar VVD is wel erg voorzichtig hierin hoor. Erg op kant van Israel. Nooit bestraffend voor Israelische regering maar alleen gericht op humanitaire hulp.
Mwah, een deel van de conservatief-liberale voorgangers had tachtig jaar geleden een opvallende fascinatie voor Duitse marsmuziek dus misschien is het een schuldcomplexje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
VVD is altijd op de hand van Isral geweest in de geschiedenis van de partij, volgens mij.
Precies, alles is extreem links voor ze. Dat gelul ook dat Israel voor hun bestaan moet knokken, dat is hun eigen keuze dat ze links en rechts oorlogen starten.quote:
Isral en de Joden vechten al 1500 jaar voor hun bestaan, dat weet je best. Dat is niet bepaald hun eigen keus.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Precies, alles is extreem links voor ze. Dat gelul ook dat Israel voor hun bestaan moet knokken, dat is hun eigen keuze dat ze links en rechts oorlogen starten.
Natuurlijk is vechten een keuze. Israel verwacht toch ook van Palestijnen dat ze zich neerleggen bij hun lot. Israel bestaat geen 1500 jaar trouwens dan hebben we het over 80 jaar. Met hun imperialistische politiek, een eigen keuze hebben ze inderdaad alleen vijanden gemaakt. Jij weet ook wel dat ik gelijk heb natuurlijk zou Israel veel veiliger zijn als ze zich de afgelopen decennia hadden gehouden aan internationaal recht en hun buurlanden niet allemaal een regime change toe hadden gewenst.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Isral en de Joden vechten al 1500 jaar voor hun bestaan, dat weet je best. Dat is niet bepaald hun eigen keus.
Dat ze nu te veel te ver gaan: klopt. Maar dat ze veilig zouden zijn als ze geen oorlog zouden voeren: nee, klopt niet en dat weet jij ontzettend goed.
Klopt, maar worden ze veiliger door Iran te bombarderen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Isral en de Joden vechten al 1500 jaar voor hun bestaan, dat weet je best. Dat is niet bepaald hun eigen keus.
Dat ze nu te veel te ver gaan: klopt. Maar dat ze veilig zouden zijn als ze geen oorlog zouden voeren: nee, klopt niet en dat weet jij ontzettend goed.
Lisa krijgt opnieuw 1 stem uit mijn huishoudenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:56 schreef Perrin het volgende:
Echte problemen oplossen heeft lage prio.
[ x ]
Ze heeft het heilige vuur.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Lisa krijgt opnieuw 1 stem uit mijn huishouden
Hier zit Lisa Westerveld toch wel mis, hij is samengevoegd:quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:56 schreef Perrin het volgende:
Echte problemen oplossen heeft lage prio.
[ x ]
Ze hebben al die eeuwen anders wel overleefd zonder eigen staat en zonder oorlog te voeren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:04 schreef Hanca het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)is-bbb-reageert-boosquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:59 schreef miss_sly het volgende:
Holman is echt helemaal klaar met Wiersma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |