Ja de hele wereld had liever die deal gezien natuurlijk, vandaar ook de Israëlische bombardementen, in de hoop dat Iran weer braaf aan de onderhandelingstafel van Trump zou plaatsnemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
In beide gevallen lijken me alle praatjes over deals overduidelijk nep.
Wat verwacht je te bereiken met een deal in zo'n soort situatie?
Ik heb een paar van die vluchten live gevolgd. Transponder gaat uit letterlijk boven de grens tussen Turkmenistan en Iran.quote:
Donald is totaal incapabelquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit alles spreekt haast en ook een beetje paniek,
De USS Nimitz is met grote haast onderweg vanuit de Zuid Chinese zee, tevens de zesde vloot.
Dit is eigenlijk wel het laatste wat ze willen doen gezien de verhoudingen Taiwan, China, VS.
Een groot deel van de Amerikaanse tankvliegtuigenvloot bevind zich inmiddels in Europa.
B-2 en B-52 bommenwerpers staan gereed op Diego Garcia.
Trump die haastig de cruciale G7 top afbreekt en terugkeert naar Washington.
Trump die ineens draait van good cop naar bad cop en stelt dat het te laat is voor onderhandelingen en oproept Teheran te verlaten en zijn spijt uitspreekt voor het komende verlies aan mensenlevens.
Iran die oproept Tel Aviv te verlaten nu het nog kan.
China die zijn burgers oproept het land via Jordanië te verlaten.
Weinig conventionele rakketen op Israël afgelopen nacht.
Mijn vijf centjes, Iran heeft een ongetest atoomwapen in handen.
Hopelijk zit ik ernaast.
Dat ging met Oekraïne en Russia ook zo goedquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Trump snel wil onderhandelen met Iran en geen zin heeft om Israël bij te gaan springen als ze Iran grootschalig aan gaan vallen, hij wil de oorlog snel ten einde hebben en nog proberen er een deal uit te slepen in het voordeel voor de VS.
En weer voor niets opgeblevenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er was net luchtalarm op Steve zn Youtube maar geen enkele raket gezien. Ik vraag me af of er nog iets gaat gebeuren eigenlijk, maar dat dacht ik gister ook en toen begon het pas vanaf uurtje of 3-4.
Donald is wellicht de meest smerige en gewiekste onderhandelaar van de laatste paar honderd jaar, vraag het Ed Koch of Roy Cohn maar na.quote:
Tsja, ik geef het toch liever nog een kans ipv dat het straks helemaal in de soep loopt. Dat kan altijd nog.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ging met Oekraïne en Russia ook zo goed
Ik meen mij te herinneren dat MAGA-cultisten er nogal prat op gingen dat er onder Trump nooit oorlogen uitbreken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:29 schreef theunderdog het volgende:
En wat leert dit ons dit? Isolationisme in Amerika is hoogstens retoriek. In werkelijkheid heeft het neoconservatisme/Havik beleid zich al jaren en jaren geleden gevestigd.
John Bolton ziet zijn droom 'oorlog met Iran' steeds meer werkelijkheid worden. Hij heeft gisteren er nog een column over geschreven: https://www.livemint.com/(...)-11750036462725.html
Haha trommelen op de oorlogdrums !
Samenvatting voor TLDR-ers:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit rapport van twee weken geleden is zorgwekkend
https://isis-online.org/i(...)ards-report-may-2025
THE DEALMAKERquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Donald is wellicht de meest smerige en gewiekste onderhandelaar van de laatste paar honderd jaar, vraag het Ed Koch of Roy Cohn maar na.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat MAGA-cultisten er nogal prat op gingen dat er onder Trump nooit oorlogen uitbreken.
MAGA kent wat dat betreft nogal een tweedeling. Je hebt ook genoeg diehard-havikken die pro Trump zijn en dit dus allemaal steunen. Maar de anti-oorlog Libertijnen zijn verdrietig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat MAGA-cultisten er nogal prat op gingen dat er onder Trump nooit oorlogen uitbreken.
neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Werkt deze tweet? Ik zie deleted staan.![]()
Ow, nu wel, vaag.
Ahh ja klopt, heb je gelijk in. Dan is het oké.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat regime is zo te lezen echt een ideale copy paste voor Trump met zn lolita express en het willen daten van zn eigen dochter.
Zo te horen gaat Netanyahu's Israël ieder lid van het Iraanse regime met precisie-snipers doden zonder dat er veel burgerslachtoffers gaan volgen.
Oh wacht
Idd niet.quote:
Ik was uiteraard sarcastisch. Maar bedankt voor het benadrukken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Idd niet.
Dat zowel netanyahu als trump een setje varkens zijn betekent niet dat we ineens pro-ayatolla dienen te zijn.
Ja, je bent inderdaad pro ayatollah als je je zorgen maakt over de escalaties.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Idd niet.
Dat zowel netanyahu als trump een setje varkens zijn betekent niet dat we ineens pro-ayatolla dienen te zijn.
Precies dit. Stelletje debielen maakt de wereld onveilig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Idd niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |